AnonymBruker Skrevet i går, 06:24 #321 Skrevet i går, 06:24 Jeg må ta en pause herfra. Det har skjedd noe greier som jeg ikke kan skrive her, for der har vært mediedekning og jeg vil ikke at folk som er tilfeldigvis titter innom skal legge to og to sammen for hvem jeg er. Er lov å sende melding så kan jeg forklare der, men akkurat denne legger jeg ut anonymt. Hilsen «Rosa barnevogn». Anonymkode: 2e7d0...acf 3
AnonymBruker Skrevet i går, 14:26 #322 Skrevet i går, 14:26 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg må ta en pause herfra. Det har skjedd noe greier som jeg ikke kan skrive her, for der har vært mediedekning og jeg vil ikke at folk som er tilfeldigvis titter innom skal legge to og to sammen for hvem jeg er. Er lov å sende melding så kan jeg forklare der, men akkurat denne legger jeg ut anonymt. Hilsen «Rosa barnevogn». Anonymkode: 2e7d0...acf Uansett hva det måtte være så håper jeg det går bra med deg 🥰 //K3 Anonymkode: d5dd1...2cf
Verin Skrevet 13 timer siden #323 Skrevet 13 timer siden verin Startvekt fra tidligere: 76,2 Høyde: 171 cm Startvekt for denne tråden: -74,8- Mål før jul: 70 kg September 2025 5. september (0) 74,8 12. september (1) 74,5 (-0,3) 19. september (2) 73,8 (-0,7) 26. september (3) 73,8 (-0,0) Oktober 2025 3. oktober (4) 73,4 kg (-0,4kg) 10. oktober (5): 73,3 kg (-0,1 kg) 17. oktober (6) 72,4 kg (-0,9 kg) 24. oktober (7) -- kg (-kg) 31. oktober (8) -- kg (-kg) November 2025 7. november (9) -- kg (-kg) 14. november (10) -- kg (-kg) 21. november (11) -- kg (-kg) 28. november (12) -- kg (-kg) Desember 2025 5. desember (13) -- kg (-kg) 12. desember (14) -- kg (-kg) 19. desember (15) -- kg (-kg) Total vektnedgang: 2,4 kg Så deilig med et stort hopp denne uka, det må være etterslep fra litt tidligere uker tror jeg. Det går i rykk og napp dette her, men håper jeg får litt bevegelse denne uka også. 🙂 Uka i seg selv har gått bra, det har vært noen dager med litt mer spising og noen dager med lite, tror jeg foretrekker å holde meg på et jevnt nivå. Men av og til blir det sånn. Har hatt et ganske greit aktivitetsnivå. Føler meg ganske positiv. 2
Verin Skrevet 13 timer siden #324 Skrevet 13 timer siden Ms. Steele skrev (På 18.10.2025 den 11.25): Dere som er i denne tråden, hva gjør dere for å gå ned i vekt? Er det lavkarbo, spisevindu/faste, kaloritelling og føring, carnivore, appetittregulerende medisin? Jeg har pleid å føre kalorier enten i Roede-appen eller Lifesum, men akkurat nå så forsøker jeg bare rett og slett å spise mindre. Passer på å få i meg det jeg vet kroppen trenger, men altså mindre mengder av usunt. Hva er din metode? Spør bare av nysgjerrighet 😊 Jeg teller kalorier som jeg fører inn i en app. I tillegg til kalorimålet har jeg også som mål spise minst en viss mengde proteiner og en viss mengde fett (det er ikke noe lavkarbo her, men har et fettmål for å få i meg "nok") Spiser stort sett det samme til lunsj hver dag, så tellinga er ikke så vanskelig. Jeg holder meg til målet i ukedagene, og så spiser jeg ofte mer på lørdag. Da teller jeg ikke så nøye, men tar ikke helt av heller. På søndag kjører jeg en litt lengre periodisk faste og spiser kun middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå