Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hamster1234 skrev (8 minutter siden):

Jippi 🥳 endelig - nådd mitt første mål! 20 kilo ned fra januar 🤗 Håper jeg klarer å fortsette nedgangen de neste ukene. Under 80 er neste mål, håper på å se 7 tallet i løpet av høsten. 

Det er en stor milepæl. Gratulerer og godt jobbet😍👏

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvist
Startvekt fra tidligere: 103
Høyde: 169 cm 

Startvekt for denne tråden: 98,4 kg
Mål før jul: Under 90 kg

Mål/håp til slutt: 71 kg, dvs akkurat innenfor normalvektig BMI.

September 2025
  5. september (0) 98,4 kg
12. september (1)  97,6 kg (- 0,8 kg)
19. september (2)  96,9 g (-0,7 kg)
26. september (3) -- kg (-kg)

Oktober 2025
  3. oktober (4) -- kg (-kg)
10. oktober (5): -- kg (-kg)
17. oktober (6) -- kg (-kg)
24. oktober (7) -- kg (-kg)
31. oktober (8) -- kg (-kg)

November 2025
  7. november (9) -- kg (-kg)
14. november (10) -- kg (-kg)
21. november (11) -- kg (-kg)
28. november (12) -- kg (-kg)

Desember 2025
  5. desember (13) -- kg (-kg)
12. desember (14) -- kg (-kg)
19. desember (15) -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- 6,1 kg

Fornøyd! Denne uka har gått så lett føles det. Ikke vært plaget med å være sulten hele tiden. Og i helga var vi ute en kveld og spiste og da ble det både heftig saus, pommes frites, dessert og et glass vin. Men føler jeg at jeg klarte å nyte maten, uten å overspise. Og det er jo målet :)  Jeg tenker at dette skal være mer enn en slankekur, ønsker så veldig å klare å gjøre dette langsiktig. Og da må jeg ha rom for en sjelden restaurant-tur, for litt bursdagskake, og andre sånne sosiale situasjoner med mat og drikke. Måtehold er nok nøkkelen, det vet jeg jo. Det er bare det at det er så lett å forstå, og så vanskelig å gjennomføre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hulderen skrev (2 timer siden):

Akkurat nå så bruker jeg Knekkebrødkuren. Den er egentlig utviklet for personer som må raskt ned i vekt og tømme leveren for fett  før slankeoperasjon. Jeg vet at jeg ikke kan gå på den mer enn noen uker av gangen. Men den hjalp meg videre ned da jeg hadde et  vektplatå noen uker. Den er enkel og grei å følge. Dessuten liker jeg tipset om å ta en multivitamin tablett daglig. Det er lett å glemme at man kan få i seg for få vitaminer og mineraler under slanking, slik at man blir slapp helt unødvendig.

Den kuren ser ut som en korttidsgreie ja. Jeg hadde aldri orket så ensformig mat over lengre tid. Men skjønner at du gjør det for å komme over en kneik. Hvor mange kalorier blir det sånn ca på en dag?

Skrevet
Kvist skrev (2 minutter siden):

Den kuren ser ut som en korttidsgreie ja. Jeg hadde aldri orket så ensformig mat over lengre tid. Men skjønner at du gjør det for å komme over en kneik. Hvor mange kalorier blir det sånn ca på en dag?

Det skal bli ca 1200 kcal per dag. Så jeg kommer til å holde på med det i max 3 uker. 

Jeg ser at du har som mål å bli normalvektig. Det er også et av mine mål. Jeg vil passere normalvekt ved 63,7 kg. Gleder meg stort til det! Deretter skal jeg komme meg ned til 62,0 kg bare for å ha en liten buffer opp til overvekt.

• Liker 1
Skrevet

Safira07

Startvekt fra tidligere: 109 kg
Høyde: 166 cm

Startvekt for denne tråden: 102,5 kg
Mål før jul: 85kg

September 2025
  5. september (0) 102,5 kg
12. september (1) 101,0 kg (-1,5 kg)
19. september (2) 100,4 kg (- 0,6 kg)

Oktober 2025

November 2025

Desember 2025

Total vektnedgang: - 8,6 kg fra 1. August-25

Jeg er fornøyd med vektnedgangen, selv om det har blitt litt mindre nedgang. Har ikke fått trent like mye, men gått turer☺️ Prøvd meg på squash igjen, noe som er veldig gøy cardio trening. Det går nedover😁 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ugresset

Startvekt fra tidligere: 88++(turte ikke veie meg) 
Høyde: 162cm 

HovedmålStabilisere vekta under 55kg. Med mulighet for å ta av et par kg, men jeg jobber med vedlikehold. 

Mål før jul: 53 kg

September 2025
  5. september (0) - 55,2 kg
12. september (1) -- 55,7 (+0,5kg)
19. september (2) -- 54,9 (-0,8kg)

Oktober 2025

November 2025

Desember 2025
19. desember (15) -- kg (-kg)

Vektnedgang I denne tråden: - 0,3kg

Total vektnedgang: - 33,3 kg

• Liker 2
Skrevet

Tips: Vei dere hver dag og bruk snittet gjennom uken for å se hvilken vei det går. Da unngår du å bli skremt fordi kroppen holder 1 kg ekstra med vann den dagen du veier deg og det ser ut som vekten øker. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lisa

Startvekt fra tidligere: 90,4
Høyde: 170 cm 

Startvekt for denne tråden: 85,7
Mål før jul: 79 kg

September 2025
  5. september (0) 85,7 kg
12. september (1) 85,2 kg (-0,5 kg)
19. september (2) 83,7 kg (-1,5 kg)

Oktober 2025

November 2025

Desember 2025

Total vektnedgang: -- kg

Hadde ikke forventet å se 83-tallet denne uka, så veldig fornøyd. Har vært flink med kostholdet, selv om det ble litt vin. Har også fått trent en god del. Dessverre merker jeg nå at knærne er litt vel belastet, så jeg må prøve å finne noe som er litt mer skånsomt mot knærne noen dager og kanskje finne noen øvelser som kan hjelpe. 

Anonymkode: 984f4...d79

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Ugresset skrev (11 timer siden):

Ugresset

Startvekt fra tidligere: 88++(turte ikke veie meg) 
Høyde: 162cm 

HovedmålStabilisere vekta under 55kg. Med mulighet for å ta av et par kg, men jeg jobber med vedlikehold. 

Mål før jul: 53 kg

September 2025
  5. september (0) - 55,2 kg
12. september (1) -- 55,7 (+0,5kg)
19. september (2) -- 54,9 (-0,8kg)

Oktober 2025

November 2025

Desember 2025
19. desember (15) -- kg (-kg)

Vektnedgang I denne tråden: - 0,3kg

Total vektnedgang: - 33,3 kg

Hvor lang tid har det tatt deg å komme deg ned til dette tallet og hva har du gjort for å få det til? Du er ganske lik meg i høyde og samme startvekt jeg hadde og samme hovedmål som jeg har 🙈

// K3

Anonymkode: d5dd1...2cf

• Liker 1
Skrevet

Roneli

Startvekt fra tidligere: 95 kg

Høyde: 171 cm 

Startvekt for denne tråden: 80,0 kg

Mål før jul: 75 kg

September 2025

5. september (0) 80 kg

12. september (1)  80,2kg (+0,2 kg)

19. september (2)  79,3kg (-0,9 kg)

26. september (3) -- kg (-kg)

Oktober 2025

3. oktober (4) -- kg (-kg)

10. oktober (5): -- kg (-kg)

17. oktober (6) -- kg (-kg)

24. oktober (7) -- kg (-kg)

31. oktober (8) -- kg (-kg)

November 2025

7. november (9) -- kg (-kg)

14. november (10) -- kg (-kg)

21. november (11) -- kg (-kg)

28. november (12) -- kg (-kg)

Desember 2025

5. desember (13) -- kg (-kg)

12. desember (14) -- kg (-kg)

19. desember (15) -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 15,7 kg

Strålende fornøyd denne uken. Endelig gått ned over 15 kg. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

CoolSistah

Høyde: 173 cm 

Startvekt for denne tråden: 74
Mål før jul: 68 kg

September 2025
 5. september (0) 74 kg
12. september (1) 73,6 kg (-0,4kg)
19. september (2)  75,6  kg (+2 kg)

Oktober 2025

November 2025

Desember 2025

Total vektnedgang: -- kg

Aner ikke hva som har skjedd her - 2 kg opp! Var litt greier med vekten som plutselig ikke virket og så virket igjen, håper tallet er en feilmåling. Men det endrer jo egenlig ingenting. Får bare fortsette å gjøre en innsats, trust the process og stå i det! Denne tråden hjelper litt på å huske målet + motivasjon❤️ 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor lang tid har det tatt deg å komme deg ned til dette tallet og hva har du gjort for å få det til? Du er ganske lik meg i høyde og samme startvekt jeg hadde og samme hovedmål som jeg har 🙈

// K3

Heihei! 

Jeg skrev litt om reisen min i det første innlegget mitt, på side 2. Kan fortelle mer. Det tok 2,5 år. Mye med hjelp av tråder her inne for å binde meg til å logge vekten. Jeg har hatt pauser underveis og gått opp noen kilo. Det har alltid hjulpet meg med å få fart på nedgangen da jeg skjerpet meg igjen. Det siste året har jeg vært streng. Jeg lar ikke meg selv gå over et viss tall før jeg skjerper meg. Har veiedag hver fredag og da logger jeg vekten uansett hvor kjip den er. Har gjort dette i 135 uker (oii, ble nysgjerrig så måtte sjekke!). Det hjelper meg å se gjennomsnittet. 

Jeg startet med rolige gåturer og formen var virkelig dårlig på det største. Jeg svettet og peste av gåturer på så og si flat mark. Må bare legge til at grunnet mange helseplager er jeg i perioder 100% sengeliggende og da jeg startet gåturene hadde jeg vært i en sånn periode. Da formen ble bedre startet jeg med elipsemaskin. Det var tungt, det var kjedelig og det var ren stahet som fikk meg gjennom det. Jeg fulgte pulsklokka mi (med pulsbelte) for å være i ønskede zoner og jeg trente fra 30-120 minutter. Tips: se serie samtidig. Elipsemaskinen fikk meg ikke overbelastet med senebetennelser i ankler, noe jeg alltid får hvis jeg går mye.

Etter en viss tid måtte jeg begynne å se på kostholdet å gjøre endringer der. Telte aldri kalorier, men har gjort det før så hadde en viss peiling, men fokuserte på at vekten gikk ned totaltsett. Gjorde få endringer da jeg egentlig alltid har spist bra, hjemmelaget mat, men for mye alkohol og påfølgende nattmat, dagen derpåmat ol. Dette måtte naturligvis reduseres. Jeg spiste mindre pasta/brød/ris og byttet det ut med kalorifattig grønnsaker i stedet (brukte blomkålris i stedet for ris, squash-og/eller gulrotspaghetti i stedet for pasta, aubergine i stedet for lasagneplater, knekkebrød i stedet for brød og sånne ting). Tips: kjøp en bra spiralizer! En god kan lage spiraler av veldig mye, - potet, søtpotet, gulrot, squash, aubergine, rødbeter, epler feks, og det gjør det "gøy" å spise. 

Det siste året har jeg spist alt, også fete sauser, noe jeg ALDRI har gjort før. Vokst opp med bare lettprodukter. Slik mat er mye mer mettende så jeg spiser ikke like mye som da jeg laget mager mat. Jeg spiser heller aldri frokost (aldri gjort) og ønsker 15t+ faste, men er ikke streng på det, så det er bare en bonus. Jeg tror det viktigste er at jeg har den veiedagen hver fredag, intet unntak, og jeg skjerper meg deretter. 

Dette ble langt, beklager det. Jeg håper du finner noe her du finner interessant. Jeg gleder meg i hvertfall til å følge deg, og dere andre, på vei til målet! :strix:

Endret av Ugresset
Altså brukte 2,5 år på nedgangen og vært stabil ca 1 år nå
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

IMB

Startvekt fra tidligere: 79,6 kg (7/2-25)
Høyde: 172 cm 

Startvekt for denne tråden:  70,3 kg 
Mål før oktober: 67 kg

Juli 2025
4. juli (0)    70,6 kg (+0,3 kg)
11. juli (1)  69,1 kg (-1,5 kg)
18. juli (2)   ☀️
25. juli (3)   ☀️

August 2025
01. august (4)  70,0 kg (+0,9 kg)
08. august (5): 68,8 kg (-1,2 kg)
15. 
august (6)  68,4 kg (-0,4 kg)
22. 
august (7)  67,8 kg (-0,6 kg)
29. 
august (8)  67,2 kg (-0,6 kg)

September 2025
05. september (9) 67,2 kg (-0 kg)
12.september (10) ☀️
19. september (11) -- kg (-kg)
26. september (12) -- kg (-kg)

Total vektnedgang i denne tråden:   - 3,1 kg 

Total vektnedgang (siden 7/2-25): -12,4 kg

Første delmål er 71 kg, andre delmål 68 ,

tredje delmål 67 og forbli under der.

Har hatt to tøffe uker, med dødsfall i nær familie. Jeg har ikke klart å tenke på kalorier og er typen som spiser mer mat når jeg er emosjonell. Jeg kjenner på meg at vekten øker, men nå sliter jeg med lite/ingen søvn og spiser dårlig, får ikke rørt meg naturlig nok, og er i generell svært dårlig form psykisk og fysisk. Har ikke veid meg siden 5.september og tar en pause fra vekt prosjektet til jeg klarer å ha tanker for det igjen. Vet det er feil å spise annet enn hva jeg har gjort siden februar, men nå klarer jeg ikke tenke på hva som er best for meg, sunt og bra osv. Jeg må prioritere andre ting først.
Glemte å skrive i den andre tråden at det innebærer at jeg ikke blir aktiv i trådene her før jeg er klar igjen. Heier på dere, selv om jeg ikke er her.

Anonymkode: 3f724...ed4

• Liker 1
  • Hjerte 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 16.42):

Har hatt to tøffe uker, med dødsfall i nær familie. Jeg har ikke klart å tenke på kalorier og er typen som spiser mer mat når jeg er emosjonell. Jeg kjenner på meg at vekten øker, men nå sliter jeg med lite/ingen søvn og spiser dårlig, får ikke rørt meg naturlig nok, og er i generell svært dårlig form psykisk og fysisk. Har ikke veid meg siden 5.september og tar en pause fra vekt prosjektet til jeg klarer å ha tanker for det igjen. Vet det er feil å spise annet enn hva jeg har gjort siden februar, men nå klarer jeg ikke tenke på hva som er best for meg, sunt og bra osv. Jeg må prioritere andre ting først.
Glemte å skrive i den andre tråden at det innebærer at jeg ikke blir aktiv i trådene her før jeg er klar igjen. Heier på dere, selv om jeg ikke er her.

Kondolerer! Så trist at du har mistet noen du var glad i. Ta vare på deg selv og gjør det du trenger for å få det bedre. Vi er her når du er klar for å gå ned i vekt igjen. Ikke bli bekymret om du går opp i vekt i mellomtiden. Hvis kroppen din nå trenger ekstra påfyll, så gi den det. Håper du har gode folk rundt deg ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Ugresset skrev (På 20.9.2025 den 15.21):

Heihei! 

Jeg skrev litt om reisen min i det første innlegget mitt, på side 2. Kan fortelle mer. Det tok 2,5 år. Mye med hjelp av tråder her inne for å binde meg til å logge vekten. Jeg har hatt pauser underveis og gått opp noen kilo. Det har alltid hjulpet meg med å få fart på nedgangen da jeg skjerpet meg igjen. Det siste året har jeg vært streng. Jeg lar ikke meg selv gå over et viss tall før jeg skjerper meg. Har veiedag hver fredag og da logger jeg vekten uansett hvor kjip den er. Har gjort dette i 135 uker (oii, ble nysgjerrig så måtte sjekke!). Det hjelper meg å se gjennomsnittet. 

Jeg startet med rolige gåturer og formen var virkelig dårlig på det største. Jeg svettet og peste av gåturer på så og si flat mark. Må bare legge til at grunnet mange helseplager er jeg i perioder 100% sengeliggende og da jeg startet gåturene hadde jeg vært i en sånn periode. Da formen ble bedre startet jeg med elipsemaskin. Det var tungt, det var kjedelig og det var ren stahet som fikk meg gjennom det. Jeg fulgte pulsklokka mi (med pulsbelte) for å være i ønskede zoner og jeg trente fra 30-120 minutter. Tips: se serie samtidig. Elipsemaskinen fikk meg ikke overbelastet med senebetennelser i ankler, noe jeg alltid får hvis jeg går mye.

Etter en viss tid måtte jeg begynne å se på kostholdet å gjøre endringer der. Telte aldri kalorier, men har gjort det før så hadde en viss peiling, men fokuserte på at vekten gikk ned totaltsett. Gjorde få endringer da jeg egentlig alltid har spist bra, hjemmelaget mat, men for mye alkohol og påfølgende nattmat, dagen derpåmat ol. Dette måtte naturligvis reduseres. Jeg spiste mindre pasta/brød/ris og byttet det ut med kalorifattig grønnsaker i stedet (brukte blomkålris i stedet for ris, squash-og/eller gulrotspaghetti i stedet for pasta, aubergine i stedet for lasagneplater, knekkebrød i stedet for brød og sånne ting). Tips: kjøp en bra spiralizer! En god kan lage spiraler av veldig mye, - potet, søtpotet, gulrot, squash, aubergine, rødbeter, epler feks, og det gjør det "gøy" å spise. 

Det siste året har jeg spist alt, også fete sauser, noe jeg ALDRI har gjort før. Vokst opp med bare lettprodukter. Slik mat er mye mer mettende så jeg spiser ikke like mye som da jeg laget mager mat. Jeg spiser heller aldri frokost (aldri gjort) og ønsker 15t+ faste, men er ikke streng på det, så det er bare en bonus. Jeg tror det viktigste er at jeg har den veiedagen hver fredag, intet unntak, og jeg skjerper meg deretter. 

Dette ble langt, beklager det. Jeg håper du finner noe her du finner interessant. Jeg gleder meg i hvertfall til å følge deg, og dere andre, på vei til målet! :strix:

Tusen takk 🤩 For en jobb du har gjort!

Veldig inspirerende å høre om hvordan andre har fått det til. Og enda litt mer relaterbart når det er ca. samme kropp. 

Jeg har prøvd vektnedgang utallige ganger før, men gir opp rundt uke 2-3… Dette er første gangen jeg føler meg ordentlig motivert til å få dette til og nå er jeg 8 uker inn. Men kjenner det av og til føles håpløst ut også. Å skulle gå ned 33 kilo er mye.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk 🤩 For en jobb du har gjort!

Veldig inspirerende å høre om hvordan andre har fått det til. Og enda litt mer relaterbart når det er ca. samme kropp. 

Jeg har prøvd vektnedgang utallige ganger før, men gir opp rundt uke 2-3… Dette er første gangen jeg føler meg ordentlig motivert til å få dette til og nå er jeg 8 uker inn. Men kjenner det av og til føles håpløst ut også. Å skulle gå ned 33 kilo er mye.. 

Hvorfor gir du opp? Har du gått litt inn i det? Hadde vært interessant å høre om det. 

Sulten, spiser for lite, vanskelig med rutiner, gjr d foe komplisert, går d for sakte...? 

Anonymkode: 0e818...417

Skrevet

Sminkebord

Startvekt fra tidligere: 85,8(31.12.24)
Høyde: 174 cm 

Startvekt for denne tråden: 72,4
Mål før jul: 69 kg

September 2025
19. september (2) 72,4 kg

Oktober 2025

November 2025

Desember 2025

Vektnedgang i denne tråden: 

Vektnedgang totalt: 13,4 kg

Slenger meg på denne tråden! Motivasjonen er varierende, men jeg prøver. Eneste jeg ber om er å veie under 70 til jul!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gir du opp? Har du gått litt inn i det? Hadde vært interessant å høre om det. 

Sulten, spiser for lite, vanskelig med rutiner, gjr d foe komplisert, går d for sakte...? 

Jeg vet ikke med dere, men jeg har alltid gitt opp fordi jeg ikke orker å være SÅ sulten SÅ lenge. Jeg blir rett og slett utmattet og drittlei av å kjempe og kjempe mot sultfølelsen. Noen ganger har jeg gitt opp etter kun noen dager, andre ganger har jeg holdt ut i mange måneder med logging, telling av kalorier og makroer, veiing, gnagende sultfølelse og kun noen få kilo ned. Så da har jeg ofte falt tilbake til å forsøke å ikke gå mer opp. Jeg pleier jo å være sulten mye av tiden da også, og hele tiden må jeg tenke på porsjonsstørrelser og jobbe med meg selv for å unngå småspising. 

Jeg føler jeg har lest "alt" om sunt kosthold. Jeg vet hva slags mat som gir mer metthet pr kalori enn andre. Jeg vet at en skje olje til steking også må telles med. Jeg vet at sjokolade og potetgull ikke er til hverdags. Og likevel har jeg blitt tjukk. 

AnonymBruker
Skrevet
Kvist skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke med dere, men jeg har alltid gitt opp fordi jeg ikke orker å være SÅ sulten SÅ lenge. Jeg blir rett og slett utmattet og drittlei av å kjempe og kjempe mot sultfølelsen. Noen ganger har jeg gitt opp etter kun noen dager, andre ganger har jeg holdt ut i mange måneder med logging, telling av kalorier og makroer, veiing, gnagende sultfølelse og kun noen få kilo ned. Så da har jeg ofte falt tilbake til å forsøke å ikke gå mer opp. Jeg pleier jo å være sulten mye av tiden da også, og hele tiden må jeg tenke på porsjonsstørrelser og jobbe med meg selv for å unngå småspising. 

Jeg føler jeg har lest "alt" om sunt kosthold. Jeg vet hva slags mat som gir mer metthet pr kalori enn andre. Jeg vet at en skje olje til steking også må telles med. Jeg vet at sjokolade og potetgull ikke er til hverdags. Og likevel har jeg blitt tjukk. 

Ikke godt å være så mye sulten, men det er ikke farlig å føle sult. 

Hvor mye er du vant med å spise? Kanskje er det en veldig overgang ?

Jeg ligger nå på 2 g protein pr kg kroppsvekt, klarer å få I meg det hver dag. Er aldri sulten. Selv om jeg er i underskudd hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En blanding av problemer med overspising, og at jeg er svært utålmodig vil jeg nesten tro.

Har jeg en lang dag på jobb, eller dårlig dag så spiser jeg alt jeg kommer over av søtt. Blir kvalm av å tenke over hvor mye kalorier jeg til tider må ha stappet i meg i løpet av en dag. Og disse periodene blir jo bare oftere og lengre også når jeg da føler meg uvell i egen kropp. Istedetfor å ta tak har jeg synes synd på meg selv og spist mer. Det er jo ikke bra i det hele tatt..

Og så er jeg nok dessverre en person som helst skal få til ting med en gang, og møter jeg litt motgang så blir jeg frustrert og orker ikke mer. Vil liksom se resultater med en gang, og når det uteblir så mistes motivasjonen.

Men, denne gangen har jeg ikke bare tatt tak i trening og kosthold. Jeg jobber også med psyken for å ikke la det stoppe meg om jeg har en dårlig veiing. Ikke ble demotivert om jeg ikke føler jeg fikk det helt til på trening, og heller tenke på alt jeg har fått til. Jeg har også valgt å ikke følge streng diett, men heller finne mat som jeg kan like og trives med som er bra for kroppen min. Har jeg ekstremt søtsug så har jeg funnet gode alternativ så demper søtsuget, er kalorifattig, proteineikt og også smaker godt. Prøver å holde meg til lørdager, men av og til sprekker jeg og da har jeg i alle fall til nå klart å holde sprekken innenfor kaloriunderskuddet og det føles godt ut.

Føler jeg kanskje er på vei til å knekke koden som fungerer for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...