AnonymBruker Skrevet 6. september #1 Skrevet 6. september Går de på konsert for å høre og se artistene, eller går de dit for å være med venner og ta bilder de kan legge ut på sosiale medier? Har vært på noen festivaler i sommer, og ofte har intens prating fra damer som står i grupper, overdøvet prating/musikk fra scenen. Har opplevd også at artisten på scenen har kommentert at folk må snu seg mot scenen og følge med/prate lavere. Jeg har passert 50 og har gått på masse konserter i løpet av livet mitt, og da har jeg/vi gått for å høre artisten/bandet. Nå virker det som mange yngre går for å være sosial med andre, og kunne like gjerne sittet på et utested og hørt på den samme artisten fra anlegget. Anonymkode: a26e4...e42 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Skrevet 6. september Var på gabriel iglesias, og bak oss satt et par som skravlet høyt om hverdagsting (hvor de skulle spise ute, at en kompis hadde gjort noe rart på festen sist helg osv). Å han ene fyren klarte ikke å holde seg rolig. Han brølte ut «HAHA Å FYFAEN» osv når Gabriel sa noe. Endte opp med at jeg snudde meg og nistirret, som om jeg kom til å hoppe bak å måke til han hvis han ikke holdt kjeft så andre kunne få med seg showet. Han endte opp med å gå til slutt. Anonymkode: f8dc8...a62 1
Doolittle Skrevet tirsdag kl. 20:14 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:14 Det er innafor å hysje og be folk om å dempe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå