AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:52 #1 Skrevet fredag kl 21:52 Syntes det er veldig mange skrekk historier fra den ‘’vanlige i gata’’ der øyebryn har forandret form eller huden har fått klumper eller annet diverse som ikke høres mye bra ut.Men alle norske kjendiser og amerikanske stjerner m.f virker ikke som de får noen problemer. Jeg er 40 snart og har mer og mer lyst å gjøre litt ‘’småtteri’’ men får veldig delte meninger, fordi det virker helt trygt for dem jeg ser i media spesielt mye da,men ellers høres det ut som en stor risiko å ta. Er det fordi kjendiser og andre kjente mennesker går til mye dyrere klinikker tro? At hvis man betaler mer enn ca 3-5 tusen for en behandling så er det anderledes ? At jo rikere man er jo tryggere blir det? Anonymkode: 78591...689
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:56 #2 Skrevet fredag kl 21:56 Komplikasjoner er sjeldent. Ikke uten grunn at det er klinikker overalt. Anonymkode: 68184...722 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:56 #3 Skrevet fredag kl 21:56 Kjendiser ofrer alt for å se bra ut, så de er villig til å ta risikoen. Husk det er en tøff bransje de har gjøre med også. Anonymkode: 33aae...c99
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:58 #4 Skrevet fredag kl 21:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Syntes det er veldig mange skrekk historier fra den ‘’vanlige i gata’’ der øyebryn har forandret form eller huden har fått klumper eller annet diverse som ikke høres mye bra ut.Men alle norske kjendiser og amerikanske stjerner m.f virker ikke som de får noen problemer. Jeg er 40 snart og har mer og mer lyst å gjøre litt ‘’småtteri’’ men får veldig delte meninger, fordi det virker helt trygt for dem jeg ser i media spesielt mye da,men ellers høres det ut som en stor risiko å ta. Er det fordi kjendiser og andre kjente mennesker går til mye dyrere klinikker tro? At hvis man betaler mer enn ca 3-5 tusen for en behandling så er det anderledes ? At jo rikere man er jo tryggere blir det? Anonymkode: 78591...689 Botox komplikasjoner er uhyre skjelden. Botox brukes mot migrene på sykehuset blant annet i mye større doser enn det du får kosmetisk. Jeg har botox panne,sinnarynken. Tar det mot migrene,men blir jo glatt. Ser 10 år yngre ut. Er 40 år. Har også tatt fillers i panne for å glatte rynker helt ut. Ser helt naturlig ut. Anonymkode: 093f4...478 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:00 #5 Skrevet fredag kl 22:00 Det er veldig sjelden det blir noe feil med botox. Du er i trygge hender så lenge du går et sted med er visst renommé. Veldig, veldig mange gjør dette. Anonymkode: 359a0...06e 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:22 #6 Skrevet lørdag kl 03:22 Komplikasjoner er så uhyre sjeldent at hvis du er redd for dét, bør du også være redd for å forlate huset i tilfelle du faller ned trappa og breker nakken. Anonymkode: 190c7...2b7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:38 #7 Skrevet lørdag kl 03:38 Så lenge du tar Botox/restylane på en ordentlig klinikk så skal det ikke være noe risiko. Dette er stoffer som gradvis forsvinner slik at man må fylle på med jevne mellomrom. Har selv pleid å ta rynker og lepper. Anonymkode: d0b9c...df3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:35 #8 Skrevet lørdag kl 12:35 Det skjer jo feil m kjendiser også😅 se på carola sin munn i Hver gang vi møtes🫦 Anonymkode: 741cf...c3e 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:47 #9 Skrevet lørdag kl 12:47 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det skjer jo feil m kjendiser også😅 se på carola sin munn i Hver gang vi møtes🫦 Anonymkode: 741cf...c3e Etter en viss alder blir det aldri pent, da må man inn med betydelig tyngre skyts enn botox og filler. Anonymkode: 190c7...2b7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:12 #10 Skrevet lørdag kl 13:12 Det er bare å søke opp “Botox gone wrong” og “Fillers gone wrong” på You Tube så ser du hva som kan skje. Skjønner ikke at noen tør. Pent er det jo heller ikke. Anonymkode: 07d11...fdf 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:01 #11 Skrevet lørdag kl 14:01 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er bare å søke opp “Botox gone wrong” og “Fillers gone wrong” på You Tube så ser du hva som kan skje. Skjønner ikke at noen tør. Pent er det jo heller ikke. Anonymkode: 07d11...fdf Ikke noe pent å være rynkefri nei, fysj altså Anonymkode: 190c7...2b7 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:24 #12 Skrevet lørdag kl 14:24 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke noe pent å være rynkefri nei, fysj altså Anonymkode: 190c7...2b7 Heller smilerynker og et ansikt med mimikk, enn et glatt og dødt maskefjes. Ser skremmende ut. Anonymkode: 07d11...fdf 3 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:33 #13 Skrevet lørdag kl 14:33 Har tatt botox fast i mange mange år, ikke hatt en eneste komplikasjon. Restylane er jeg mer skeptisk til, der fikk jeg migrering og måtte til med middel som løste opp. Anonymkode: ef04e...f58 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:34 #14 Skrevet lørdag kl 14:34 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Heller smilerynker og et ansikt med mimikk, enn et glatt og dødt maskefjes. Ser skremmende ut. Anonymkode: 07d11...fdf Men da velger du jo bare det da? Og så får andre velge det de vil for sitt utseende. Anonymkode: 190c7...2b7 1
FraSofan Skrevet lørdag kl 14:36 #15 Skrevet lørdag kl 14:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har tatt botox fast i mange mange år, ikke hatt en eneste komplikasjon. Restylane er jeg mer skeptisk til, der fikk jeg migrering og måtte til med middel som løste opp. Anonymkode: ef04e...f58 Hva skjer med musklene i ansiktet da, om man tar botox i mange, mange år, slik du gjør? De må jo bli veldig slappe etterhvert? Alle muskler som ikke blir brukt blir jo det. Og da begynner kjøtt og hud å henge. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #16 Skrevet lørdag kl 14:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da velger du jo bare det da? Og så får andre velge det de vil for sitt utseende. Anonymkode: 190c7...2b7 Såklart! Jeg velger selvsagt det jeg synes er finest. Og det er ekte fjes Anonymkode: 07d11...fdf 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #17 Skrevet lørdag kl 14:37 FraSofan skrev (Akkurat nå): Hva skjer med musklene i ansiktet da, om man tar botox i mange, mange år, slik du gjør? De må jo bli veldig slappe etterhvert? Alle muskler som ikke blir brukt blir jo det. Og da begynner kjøtt og hud å henge. Spurte nevrologen om dette og han sa at det kunne skje ved store doser over lengre tid, ja, men det var ikke vanlig. Anonymkode: ef04e...f58 1
FraSofan Skrevet lørdag kl 14:39 #18 Skrevet lørdag kl 14:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spurte nevrologen om dette og han sa at det kunne skje ved store doser over lengre tid, ja, men det var ikke vanlig. Anonymkode: ef04e...f58 Hm.. rart at musklene i ansiktet skal oppføre seg annerledes enn muskler andre steder på kroppen? Har liten tro på det, dessverre. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:43 #19 Skrevet lørdag kl 14:43 Har sett plenty med botox/fillers fails på kjendiser da! Jeg har tatt botox en del ganger i mitt liv. Jeg er ikke den største forbrukeren av det, men har etterhvert landet på minidose i panna et par ganger i året. Beholder all mimikk og egentlig også rynker, de er bare mindre dype. Uansett - jeg har vært litt forskjellige steder, og jeg har fått litt forskjellige opplevelser - en gang for mye sånn at panna ble helt trommeskinn, en gang fikk jeg "devil brows" og en gang ble øyenbrynene senket. Det som er med botox er litt som med en frisør - det tar tid å finne en som er god, og som kjenner deg og ditt hår og hvordan du liker det. Man lander til slutt på en som vet akkurat hvordan du vil ha det, og da er det null stress eller risiko. Du går til samme person hver gang og de har en tegning over hvor de har injisert og med hvor mye. Men å gå til nye er helt bingo, det er det jeg har brent meg på, selv med baby botox/minidoser. Finn en fast og hold deg til den. Anonymkode: d8dbc...416 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:46 #20 Skrevet lørdag kl 14:46 FraSofan skrev (6 minutter siden): Hm.. rart at musklene i ansiktet skal oppføre seg annerledes enn muskler andre steder på kroppen? Har liten tro på det, dessverre. Rart ikke alle migrenepasientene har store problemer da. Jeg har som sagt fått botox i mange år, og musklene er enda ikke skadet. Anonymkode: ef04e...f58 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå