Gå til innhold

Hvor vil du kvinne gradere ditt utseende fra en skala 1 > 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på en skala fra 1 >10 vil velger du å  plassere ditt eget utseende når du ser deg selv i speilet  ? 

Er du blandt dem som bruker lang tid foran speilet for fikserer på utseende m/ sminker, og bekledning,  Friserer regelmessig  kjønnsorganet, og fjærner skemmende hårvekst på leggene.?  Bruke en BH som fremhever brystene så de tiltrekker oppmerksamhet hos menn. ?

Har du kvinne  noen gang fått tilbakemeldinger om ditt eget utseende  ?  Eller er din holdning at ein får   "ta ein som ein er " ifølge teksten  i sangen som bendet Ole Ivar`s fremfører, og synger.  

Anonymkode: 583f7...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graderer ikke utseendet mitt. Foretrekker å være naturlig.

Jeg bruker ikke bh så det er irrelevant 😂

Pleier meg selv så jeg føler meg vel med meg selv.

Anonymkode: 4cc78...726

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvor på en skala fra 1 >10 vil velger du å  plassere ditt eget utseende når du ser deg selv i speilet  ? 
—-Vet ikke

Er du blandt dem som bruker lang tid foran speilet for fikserer på utseende m/ sminker, og bekledning, 

—-Bruker 20-30 min på bader hver morgen, da er det inkludert å kle på meg, gå på toalettet, pusse tenner, vaske meg, fikse hår og lett sminke 

Friserer regelmessig  kjønnsorganet,

—-ja

og fjærner skemmende hårvekst på leggene.? 
—-ja hår på leggene klør 

Bruke en BH som fremhever brystene så de tiltrekker oppmerksamhet hos menn. ?

—-ikke for oppmerksomhet; men en veltilpasset bh er best å bruke og ha på

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har du kvinne  noen gang fått tilbakemeldinger om ditt eget utseende  ? 
—-ja

Eller er din holdning at ein får   "ta ein som ein er " ifølge teksten  i sangen som bendet Ole Ivar`s fremfører, og synger.  
—-nja, jeg får ikke gjort så mye med hvordan jeg ser ut, så sånn sett tar man det som det er

Anonymkode: c0ef1...dab

Skrevet

2

Bruker ikke sminke, og har bare enkelt halvlangt hår. 

Anonymkode: 8e344...751

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er ren og velstelt, bruker av og til litt sminke. 

Jeg har alltid trodd at jeg er på den lavere delen av skalaen, men jeg får ofte tilbakemeldinger på at jeg er pen. Men usikker på om de ville sagt det samme om de bare så et bilde av meg, tror det kommer minst like mye av at jeg er blid og hyggelig, litt morsom og litt fleipete. 

Anonymkode: 7a612...1f8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

8-9 når jeg er fresh og sminket

Anonymkode: ef892...66d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du blandt dem som bruker lang tid foran speilet for fikserer på utseende m/ sminker, og bekledning,  Friserer regelmessig  kjønnsorganet, og fjærner skemmende hårvekst på leggene.?  Bruke en BH som fremhever brystene så de tiltrekker oppmerksamhet hos menn. ?

Øøø hva faen?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du kvinne  noen gang fått tilbakemeldinger om ditt eget utseende  ?  Eller er din holdning at ein får   "ta ein som ein er " ifølge teksten  i sangen som bendet Ole Ivar`s fremfører, og synger.  

Hhaha! Dobbel hva faen?

Anonymkode: b63e9...5a8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja.... En 3 eller 4 kanskje. Har aldri følt meg spesielt ansiktspen egentlig. Men jeg har andre gode kvaliteter da. 

Skrevet

Jeg er gammel og grå og ville vurdert meg selv til 8 -9. Da jeg var ung ville jeg tenkt middels, men nå er jeg så fornøyd.

Anonymkode: 46759...8d5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I nedre skiktet, har stor nese og ett asymmetrisk fjes, men tror personligheten min veier opp😁

Anonymkode: f3cb2...172

• Hjerte 1
Skrevet

Nja, tenker jeg ligger på fem til tross for at jeg er feit. De fleste av oss ligger der, vi er søte og gjennomsnittlige og det er ingen ting galt i det. :) Personligheten min om jeg gidder å finne den fram sprenger skalaen. 

Anonymkode: 8f6c3...5ce

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bruker lang tid foran speilet ja, men det er fordi jeg må, siden jeg er en 1 på skalaen. Jeg har funnet ut tallet ved å analysere hvordan menn behandler meg, og så har man jo selvfølgelig speil. Jeg er ganske "sjenert" (sosialangst), men aldri i mitt lange liv har noen vært interessert i å vite noe særlig om meg. Jeg ser at pene kollegaer og venninner som også er innesluttede og lukkede alltid har menn etter seg hvorenn de går. De får ikke være i fred, og har null problemer med å bli inkludert, nettopp på grunn av utseende. Så fordi jeg er stygg, blir jeg hun rare heksa, mens de pene er mystiske og spennende.

Anonymkode: 83213...9c7

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg er på et bunn-nivå, er feit, vet ikke hvordan jeg skal kle meg som feit- så magen tyter ofte ut, klærne er ofte flekkete og hullete, dusjer til tider annenhver uke, har lang grå ettervekst i et ellers mørkt hår, bruker aldri sminke eller smykker, små øyne og små øyenvipper, smale lepper, rund nese, rundt ansikt, ustelt halvlangt hår og pløsete sliten hud. Å endre på alt dette krever enorme tiltak- så har ikke engasjemanget til det, må nok under kniven for en god nok oppgradering.

Anonymkode: 087d2...5bc

Skrevet

Må bare starte med å gjøre det helt klart at jeg gjør ingenting for menn. Oppmerksomhet fra menn er det siste jeg vil ha, det eneste jeg er interessert i er å føle meg vel med mitt egen speilbilde. På en skala fra 1-10 hvis jeg si 7, men har også fått høre (fra menn riktignok) mer enn én gang at "du kan få akkurat hvem du vil". Så det er mulig menn og kvinner har litt ulik skala. Men jeg gjør ikke veldig mye for utseendet altså. Gode hudpleierutiner er vel det jeg bruker mest tid på. Bruker veldig lite sminke, går til frisøren kanskje annethvert år. Hva jeg kler meg i kommer helt an på hvor jeg skal, men aldri kjole etc. Skal jeg noe der jeg må se litt sivilisert ut blir det jeans og en pen genser. Synes jeg er litt for tynn selv, men klarer ikke å legge på meg så det får nå bare være. Det jeg legger aller mest vekt på er å lukte godt, så du møter meg alltid nydusjet. Jeg takler ikke lukta av mennesker som ikke har dusjet på to dager, selv om det ikke lukter svette så er den lukta av skittent menneske til å brekke seg av. Så der er kanskje der jeg bruker mest tid.

Anonymkode: 8d5f3...3f3

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er ikke kvinne men min samboer er 6 o 1/3 og jeg selv er 8 og 2/3 😇

Anonymkode: 50cbf...382

Skrevet

2'er. Mindre pen i ansiktet og tjukk. Ikke intr i sminke, håret er halvlangt og kjedelig, kler meg som en grå mus for å skjule kropp og ikke bli lagt merke til.

Skrevet

Om jeg steller meg og bruker BH?

Jo……? 

Hva med deg? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva jeg synes om eget utseende handler veldig mye om humør og dagsform, og veldig lite om nedlagt innsats. På en god dag er jeg smashing, nyvåknet med nattkjole og sengehår, på en dårlig dag hadde selv ikke en toppstylist kunne reddet egenvurderingen.

Endret av Daria
Skrevet

Jeg er på et bunn-nivå, er feit, vet ikke hvordan jeg skal kle meg som feit- så magen tyter ofte ut, klærne er ofte flekkete og hullete, dusjer til tider annenhver uke, har lang grå ettervekst i et ellers mørkt hår, bruker aldri sminke eller smykker, små øyne og små øyenvipper, smale lepper, rund nese, rundt ansikt, ustelt halvlangt hår og pløsete sliten hud. Å endre på alt dette krever enorme tiltak- så har ikke engasjemanget til det, må nok under kniven for en god nok oppgradering.

Anonymkode: 087d2...5bc

Hvorfor ikke bruke fint og rent tøy og dusje?

Anonymkode: 8e344...751

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...