AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:36 #1 Skrevet fredag kl 21:36 Noen som ikke er i forhold med en, og som aldri kommer til å bli sammen med en eldre/gammel mann ( type 60-75) men som får seksuelle tanker uansett? Er dette mer vanlig enn man tror? Mange tråder om forhold med aldersforskjell, men er det noen jenter/kvinner som ikke noen gang blir å innlede et forhold til en gammel mann men som fantaserer mye om det? Anonymkode: 1ba42...30b
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:40 #2 Skrevet fredag kl 21:40 Nei. Foretrekker unge og virile menn med stor penis. Gerd, 52 Anonymkode: 99c4a...3e6 1 2 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #3 Skrevet fredag kl 21:42 Nei, absolutt ikke. Jeg er en halvgammel kvinne og foretrekker dem litt yngre el maksimalt på min alder. Hva skal man nå med en gammel mann? Anonymkode: e24c0...581 1 2 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:44 #5 Skrevet fredag kl 21:44 Nei. Er 42 år og menn bør være under 45 år for å være seksuelt attraktive. Helst rundt 25 år Anonymkode: a58ba...8b0 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:21 #6 Skrevet fredag kl 22:21 Alltid likt eldre menn både for kun sex og for forhold. Men da en spesiell type eldre menn; gjerne skalla og med en kropp der det ser ut som om han har jobba i skogen hele livet, men også liker øl og god mat. Bamsetype mtp kroppen altså. Store hender, gjerne arr og tatoveringer, røff i utseende. Min første kjendisforelskelse var Nils Ole Oftebro da jeg var 14år og han var vel 40år. Syns fremdeles han er sexy nå når han er 80år gammel. Mannen min er av den typen jeg beskrev, men bare 9år eldre enn meg, så der kommer vel svaret mitt på spørsmålet ditt; ja, jeg tenner på menn, av den riktige typen, som kan være 30-40 år eldre enn meg, men ville ikke hatt et forhold med en. K 45år. Anonymkode: f9f66...f34 1 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:29 #7 Skrevet fredag kl 22:29 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Noen som ikke er i forhold med en, og som aldri kommer til å bli sammen med en eldre/gammel mann ( type 60-75) men som får seksuelle tanker uansett? Er dette mer vanlig enn man tror? Mange tråder om forhold med aldersforskjell, men er det noen jenter/kvinner som ikke noen gang blir å innlede et forhold til en gammel mann men som fantaserer mye om det? Anonymkode: 1ba42...30b Alderen sitter i hodet så det kommer veldig an på mannen. Anonymkode: ec69d...642 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:33 #8 Skrevet fredag kl 22:33 Jeg har blitt tiltrukket av eldre menn siden ungdomsskolen, og ganske gamle etter jeg fylte 20... Liker bare de spesielle tankene, og tabuen. Anonymkode: 4af61...d2f 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:40 #9 Skrevet fredag kl 22:40 Jeg var så betatt av Sean Connery da han spilte i Highlander og jeg sikkert var 15 eller noe. Dette var på 80-tallet. Mer sexy mann skulle en lete lenge etter da. Nå har jeg passert 50, og kan godt synes at en mann på 60-65 kan være sexy, men jeg tenner ikke på menn som er veldig mye eldre enn meg. Hadde jeg vært i samme alder, hadde det nok stilt seg annerledes. Anonymkode: b17fd...a84 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:47 #10 Skrevet fredag kl 22:47 Sean Connery er et godt eksempel! Han har liksom vært gammel-kjekk hele tiden. Anonymkode: c4b9b...871 3
bullehurk Skrevet lørdag kl 08:56 #11 Skrevet lørdag kl 08:56 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei. Er 42 år og menn bør være under 45 år for å være seksuelt attraktive. Helst rundt 25 år Anonymkode: a58ba...8b0 Helt enig ! Er 50, og foretrekker menn 25 - 35 (27-33) Om man har to likeverdige menn, to som er like herlige i sengen og som matcher meg seksuelt og mentalt på samme plan..... så skulle jeg uten tvil velge den yngste. Tenk så mye mer gøy man har det med en yngre mann, både seksuelt og i livet forøverig. For en "gudegave" det er å våkne med en morgenkåt ung mann..... hvilken luksus. Jeg mener en kvinne må være bra gal om hun forspiller en sånn sjanse bare pga. moralske betenkligheter. Sjekk kalenderen, det står 2025. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:10 #12 Skrevet lørdag kl 09:10 Sean Connery var også min eldre-mann-crush i maaange år, helt fra jeg var 16. Nå er det George Clooney som har overtatt, siden Sean Connery ikke er med oss lengre. For noen år siden gikk jeg inn for å teste en eldre mann i senga, bare for å se om det kun var en sexy fantasi, eller om det var noe "mer" bak aldersforskjellgreia. Gikk for en herremann på 65, jeg var selv 40. Han var kjekk nok med klær på, kjemien var absolutt der, men jeg mistet alt av kåthet da klærne hans falt. Frem til da hadde jeg jo bare hatt sex med menn i 20-årene, 30-årene og 40-årene, så jeg hadde ikke egentlig sett en naken 60-åring før. Burde gjort litt bedre research først muligens. Håper og tror at ikke alle på den alderen ser så forfalne ut, for det der var bare...ja. Etter den lille fadesen gikk heg tilbake til at noen ting er bedre i fantasien😅 Anonymkode: 4ba11...d2f 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:51 #13 Skrevet lørdag kl 09:51 Jeg (kvinne i 40-årene) kunne nok ikke hatt sex men en mann verken i 60-årene eller i 20-årene. Nedover har jeg en sperre på 38, oppover har jeg ikke bestemt meg enda. Anonymkode: 74bca...1dd 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:55 #14 Skrevet lørdag kl 09:55 Nei. Likte menn opp til 25 når jeg var 20, nå som jeg er 33 liker jeg mellom 29-35 ca. Anonymkode: 0ebd3...194 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:02 #15 Skrevet lørdag kl 10:02 Nei huff. Er 47 og menn i 50 årene er sjeldent flotte. 2/10 er vel pulbare. God moral så går ikke langt ned selv om menn er hottest fra 20-35. Fra slutten av trettiårene til slutten av førtiåra er det jeg går for. Når jeg selv er en rosin på 65+ må jeg også gå for mannlige rosiner på samme alder. Foreløpig kun med litt yngre. Og aldri hatt sex med menn over 42. Anonymkode: 1334e...0f5 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:05 #16 Skrevet lørdag kl 10:05 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sean Connery er et godt eksempel! Han har liksom vært gammel-kjekk hele tiden. Anonymkode: c4b9b...871 Ja, før i tiden så de ut som de var 55 fra de var 20. Anonymkode: 4fcfd...5c8 1
Lur Venn Skrevet lørdag kl 16:01 #17 Skrevet lørdag kl 16:01 bullehurk skrev (7 timer siden): Helt enig ! Er 50, og foretrekker menn 25 - 35 (27-33) Om man har to likeverdige menn, to som er like herlige i sengen og som matcher meg seksuelt og mentalt på samme plan..... så skulle jeg uten tvil velge den yngste. Tenk så mye mer gøy man har det med en yngre mann, både seksuelt og i livet forøverig. For en "gudegave" det er å våkne med en morgenkåt ung mann..... hvilken luksus. Jeg mener en kvinne må være bra gal om hun forspiller en sånn sjanse bare pga. moralske betenkligheter. Sjekk kalenderen, det står 2025. Er det pga energien eller fordi yngre er penere å se på?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:07 #18 Skrevet lørdag kl 16:07 bullehurk skrev (7 timer siden): Helt enig ! Er 50, og foretrekker menn 25 - 35 (27-33) Om man har to likeverdige menn, to som er like herlige i sengen og som matcher meg seksuelt og mentalt på samme plan..... så skulle jeg uten tvil velge den yngste. Tenk så mye mer gøy man har det med en yngre mann, både seksuelt og i livet forøverig. For en "gudegave" det er å våkne med en morgenkåt ung mann..... hvilken luksus. Jeg mener en kvinne må være bra gal om hun forspiller en sånn sjanse bare pga. moralske betenkligheter. Sjekk kalenderen, det står 2025. Om en mann hadde sagt det samme hadde dere kastet dere over han som gribber for å fortelle han hvor umoden han er som liker yngre kvinner. Anonymkode: de55d...621 1
bullehurk Skrevet lørdag kl 16:14 #19 Skrevet lørdag kl 16:14 Lur Venn skrev (8 minutter siden): Er det pga energien eller fordi yngre er penere å se på? En combo + fantasi.... lekenhet... impulsivitet.. ikke noe fastkjørt mønster/spor +++ listen er lang. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om en mann hadde sagt det samme hadde dere kastet dere over han som gribber for å fortelle han hvor umoden han er som liker yngre kvinner. Anonymkode: de55d...621 Javel ? Skjønner ikke hvorfor du siterer meg, når du sier "dere". Jeg sier hva jeg liker, andre kvinner har sikkert andre meninger.
Trolltunge Skrevet lørdag kl 16:14 #20 Skrevet lørdag kl 16:14 Nei. Da jeg var ung kunne jeg synes menn opp til 15 år eldre var sexy. Dess eldre jeg har blitt dess mindre opp i alder finner jeg menn sexy. Det ble opp gjennom årene redusert fra opp til 15 år eldre (i 20 årene), til maks 10 år eldre (30 årene), til maks 5 år eldre (40 årene), til at jeg nå stort sett finner jevnaldrende og litt yngre menn enn meg mest sexy. Jeg er 50 år, og kunne absolutt ikke vært sammen med mann som var en del eldre enn meg. Over 70 er så utenkelig at det like godt kunne vært 100 år. Det blir det samme for meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå