AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:16 #1 Skrevet fredag kl 21:16 Siste året har fler og fler begynt å se at jeg har det tøft, jeg har vært syk i mange år, men alltid klart å holdt maska. Siste året har ikke det vært mulig og det å få forståelse gjør at jeg gråter. En venninne sa til meg at det svangerskapet kostet deg enormt mye, hvem hadde trodd at du skulle bli så syk. Tårene bare rant ukontrollert, mens jeg kjempet en kamp med å holde de inne. Nå begynner legen min også å fortelle meg at det du står er utrolig tøft, vi er her for deg på den beste måten vi kan. Det er lov å føle på sinne, frustrasjon og sorg. Da silte de igjen disse tårene. Jeg er ellers en veldig behersket kvinne, alltid tatt mine følelser når jeg er alene. Synes det er vanskelig når jeg ikke kan kontrollere det. Jeg setter pris på at jeg blir sett og forstått, men det gjør veldig vondt. Hvordan klare å holde tårene tilbake i slike stunder? Anonymkode: 79b17...137 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:17 #2 Skrevet fredag kl 21:17 Hvorfor må du holde tårene tilbake da? Anonymkode: b59c3...16c 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:20 #3 Skrevet fredag kl 21:20 Jeg regerer på samme måte. Det er veldig vanlig. Anonymkode: fdbdb...b2e 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:25 #4 Skrevet fredag kl 21:25 Jeg var også sånn da alt var mørkt i fjor. Men det var en annen historie og det var lederen min som klarte å velte lasset slik hun holdt på… her har jeg bare fått et bedre liv rett og slett. Så kan snakke om traumene uten å gråte nå. Er nok ikke til så stor hjelp for deg desverre. Håper du får det bedre💗 Anonymkode: 4a31e...d6c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:26 #5 Skrevet fredag kl 21:26 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor må du holde tårene tilbake da? Anonymkode: b59c3...16c Trådstarter her. Vanskelig å forklare, føler en viss svakhet når jeg ikke klarer å holde sånt tilbake. Det rare er at jeg ser ikke på andre som svake i slike situasjoner, men klarer ikke å være så raus med meg selv. Mulig noe jeg har lært? Alltid vært sånn. Anonymkode: 79b17...137 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:33 #6 Skrevet fredag kl 21:33 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trådstarter her. Vanskelig å forklare, føler en viss svakhet når jeg ikke klarer å holde sånt tilbake. Det rare er at jeg ser ikke på andre som svake i slike situasjoner, men klarer ikke å være så raus med meg selv. Mulig noe jeg har lært? Alltid vært sånn. Anonymkode: 79b17...137 Høres ut som du er på vei til å avlære deg noe gammel "kunnskap"... Det er fint. ❤️ Gråt er naturlig og godt for oss. Selvfølgelig skal du gråte når du har det tøft. Øv deg på å være raus med deg selv. Du skal ha minst like mye raushet fra deg selv som du gir til andre. Anonymkode: 71055...337 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:36 #7 Skrevet fredag kl 21:36 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ut som du er på vei til å avlære deg noe gammel "kunnskap"... Det er fint. ❤️ Gråt er naturlig og godt for oss. Selvfølgelig skal du gråte når du har det tøft. Øv deg på å være raus med deg selv. Du skal ha minst like mye raushet fra deg selv som du gir til andre. Anonymkode: 71055...337 Signerer denne, jeg. Anonymkode: 2603c...cb5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå