AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:51 #1 Skrevet fredag kl 20:51 I går og i dag har Åge Aleksandersen konsert i her Trondheim. Og på min venneliste på snap ligger det ut maaaaaange snapper fra konserten. Legger du ut snapper fra konserter? Jeg gjør ikke det. Kan legge ut ett bilde, men ikke noe mer Anonymkode: c8d2d...1df
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #2 Skrevet fredag kl 20:55 Glemmer å ta bilder jeg, tar muligens ett til meg selv. Anonymkode: 153fd...a2d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #3 Skrevet fredag kl 20:55 Jeg er en av de sure som misliker folk som skal filme hele konserten å legge ut. Orker ikke se på det på snap, og syns at de kan være der i nuet om jeg er med... Det er så kjedelig å stå på konsert og se masse skjermer som lyser opp. Anonymkode: 47895...991 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:07 #4 Skrevet fredag kl 21:07 Jeg la ut en snap fra konsert jeg var på i sommer, ca 5-10 sekunder. Hvis folk ikke vil se så kan de la være? Ikke mitt problem. Anonymkode: 83931...61b 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:11 #5 Skrevet fredag kl 21:11 Jeg har ikke snap, så nei. Anonymkode: a970d...2e5
Mezzosoprena Skrevet fredag kl 21:11 #6 Skrevet fredag kl 21:11 Jeg har liten glede av andres konserter på Snap, men heldigvis legger de det ut i storyen sin og sender ikke direkte. Selv legger jeg aldri ut filmer av konserter på Snap, både av grunnen nevnt over, men også fordi jeg ikke ønsker å ta fokuset vekk fra konserten ved å forholde meg til telefonen. Tar et par bilder til meg selv i løpet av hele.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:18 #7 Skrevet fredag kl 21:18 Filmer aldri lenge men tar et par snapper av de mest kjente låtene som regel og legger ut på story. Det er nå hva jeg synes snap er til, dele med andre av det som skjer i livet sitt. Så får nå folk velge både hvem de vil ha der og hva de vil kikke på. Synes selv det er hyggelig å se at folk er på konsert og se hva som skjer rundtomkring. Så lenge det er snakk om glimt, og ikke hele sanger og ørten sanger. Anonymkode: de4e0...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå