AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #1 Skrevet 5. september 2025 Kjøpte otrivin i dag og det er ny beholder. En svær feit dings man må stappe opp i nesa og man kan ikke se innholdet. Tviler ikke et sekund på at det er krympflasjon på gang. Norn som allerede har erfaringer? Anonymkode: c87ea...eee
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #2 Skrevet 6. september 2025 Jeg har kronisk bihulebetennelse og er dessverre blitt avhengig. Med nye designet på flaska gjør at det renner bare ut av nesa mi og gir ingen virkning. Pga at det er for trangt. Tettet seg helt til i dag. Fant en gammel nesespray med det gamle designet på flaska og da åpnet nesen helt opp igjen. Helt fortvilet over at de har byttet design. Anonymkode: ee33b...4c2 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #3 Skrevet 6. september 2025 Jeg liker det nye designet Anonymkode: 91c67...555 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #4 Skrevet 6. september 2025 Er det samme designet som de selger i Sverige? De var grusomme. Anonymkode: 7ab34...772 1
Ullvott Skrevet 6. september 2025 #5 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kjøpte otrivin i dag og det er ny beholder. En svær feit dings man må stappe opp i nesa og man kan ikke se innholdet. Tviler ikke et sekund på at det er krympflasjon på gang. Norn som allerede har erfaringer? Anonymkode: c87ea...eee Innhold i gammel flaske: 10 ml Innhold i ny flaske: 10 ml 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #6 Skrevet 6. september 2025 Hvorfor skal den så langt opp i nesa? Man drar jo inn samtidig som man spruter... Anonymkode: a535c...004
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #7 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor skal den så langt opp i nesa? Man drar jo inn samtidig som man spruter... Anonymkode: a535c...004 Man skal ikke dra inn når man spruter… Anonymkode: 5ab32...7b5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #8 Skrevet 6. september 2025 Jeg er bombesikker på at de har endret på innholdet. Nesa mi renner mer med den nye flasken, og jeg sverger på at jeg må bruke mer enn før. Men jeg har to av det gamle designet, jeg skal begynne å skrive ned hvor ofte jeg bruker og hvor mye osv. Og sammenligne. Men det er noe muffens med den nye ja Anonymkode: acb57...077 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #9 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er bombesikker på at de har endret på innholdet. Nesa mi renner mer med den nye flasken, og jeg sverger på at jeg må bruke mer enn før. Men jeg har to av det gamle designet, jeg skal begynne å skrive ned hvor ofte jeg bruker og hvor mye osv. Og sammenligne. Men det er noe muffens med den nye ja Anonymkode: acb57...077 Har vært avhengig i over 10 år forresten Anonymkode: acb57...077
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #10 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært avhengig i over 10 år forresten Anonymkode: acb57...077 Hva med å ikke være avhengig lenger og bli frisk? Anonymkode: 4ebf7...c0e 1 1
Mariss@68 Skrevet 6. september 2025 #11 Skrevet 6. september 2025 Kan den nye være designet på en annen måte ifht hvordan den treffer neseveggen? For å redusere skadene? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #12 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man skal ikke dra inn når man spruter… Anonymkode: 5ab32...7b5 Står jo i bruksanvisningen at du skal det... Anonymkode: a535c...004 1
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2025 #13 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man skal ikke dra inn når man spruter… Anonymkode: 5ab32...7b5 Eh jo 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2025 #14 Skrevet 7. september 2025 Har man gamle flasker liggende kan man jo flytte innholdet over fra de nye. Hilsen Otrivin avhengig på år 8😄 Anonymkode: 15cf4...cf7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2025 #15 Skrevet 7. september 2025 De har hatt de i Sverige en stund. Fornøyd med det nye designet, jeg, synes de fungerer like godt som de gamle. Må ikke bruke mer enn før. Hilsen avhengig på 5. året. Anonymkode: 8175d...b7f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2025 #16 Skrevet 7. september 2025 Beklager hvis jeg spør dumt, men hva er det som gjør at man blir avhengig? Gir denne nesesprayen en rus eller noe? Har både venner og kollegaer som sier de er avhengige, og jeg tror på dem, for de blir desperate i blikket og vi må på apoteket med én gang hvis de går tomme. Men vil ikke virke dømmende, så jeg har ikke spurt dem. Anonymkode: da16e...9fc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2025 #17 Skrevet 7. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Beklager hvis jeg spør dumt, men hva er det som gjør at man blir avhengig? Gir denne nesesprayen en rus eller noe? Har både venner og kollegaer som sier de er avhengige, og jeg tror på dem, for de blir desperate i blikket og vi må på apoteket med én gang hvis de går tomme. Men vil ikke virke dømmende, så jeg har ikke spurt dem. Anonymkode: da16e...9fc Hadde en kamerat som var avhengig av nesespray når vi var unge og han ble avhengig etter en rundt med allergi og forkjølelser. Han klarte ikke å puste skikkelig gjennom nesa til slutt. han holdt på i over 8 år før han måtte operere, husker ikke hva de gjorde men det var noe nesevegg greier, den nesesprayen ødela mer enn den gjorde godt. Takket være han så er jeg redd nesespray så her i huset får ingen bruke den mer enn 3 dager sammenhengende og da skal det være fordi man er så tett og jævlig at man ikke klarer å sove uten hjelp. Anonymkode: 78efa...6ed 1 1
Elsker sjokolade Skrevet 7. september 2025 #18 Skrevet 7. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Beklager hvis jeg spør dumt, men hva er det som gjør at man blir avhengig? Gir denne nesesprayen en rus eller noe? Har både venner og kollegaer som sier de er avhengige, og jeg tror på dem, for de blir desperate i blikket og vi må på apoteket med én gang hvis de går tomme. Men vil ikke virke dømmende, så jeg har ikke spurt dem. Anonymkode: da16e...9fc Jeg brukte nesespray i 10 år, men klarte heldigvis å slutte. Med meg så var det slik at jeg ikke klarte å være det minste tett i nesen. Følte jeg ikke fikk puste og bare måtte åpne opp med spray. Hadde en på jobb, en i veska og en i alle rom hjemme. Fikk panikk hvis jeg dro bort på besøk og hadde glemt den. Og saltvannsspray hjalp ikke. Nå bruker jeg nesespray til barn hvis jeg blir skikkelig forkjølet og trenger og åpne opp, men det er heldigvis veldig sjelden. 1 2
Pittelille Skrevet 11. september 2025 #19 Skrevet 11. september 2025 Det nye designet er helt ubrukelig syns jeg. Det meste renner ut igjen og med lange negler er det vanskelig å trykke.
IreneUtålmodig Skrevet 13. september 2025 #20 Skrevet 13. september 2025 Jeg har irritert meg over de flaskene helt siden Sverige begynte med de 🤬 Man får ikke utnyttet de siste dråpene sånn som den gamle. Og skjedd 3-4 ganger at de rett og slett har streika etter kun halve innholdet er oppbrukt. Kanskje finne ut om man kan kjøpe en tom beholder 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå