AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:37 #1 Skrevet fredag kl 20:37 Min samboer gjennom 25 år var utro med 20 one night stand over 10 år. Han ble oppdaget og tilsto. Han ble totalt forandret og vi har det supert sammen. Men når jeg er alene kommer tankene om han kan gå lei meg igjen. Mulig han liker yngre og vakre damer. Får styggen på ryggen. Vi har jobbet oss virkelig igjennom dette og han viser at han elsker meg. Nå er det gått 6-7 år og bekymringen er blitt litt større, fordi nå er ikke han like opptatt av meg lenger. Noe som er naturlig etter at han har kommet over og ikke ønsker lenger å høre om utroskapen lenger. Hvordan glemme. Noen som har opplevd noe lignende. Jeg er ikke dum og naiv, vil bare ha noens erfaring, gjerne hvis dette noen som har vært den utro og blitt tilgitt Anonymkode: 6921e...3ec 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:39 #2 Skrevet fredag kl 20:39 20 ONS? Jo du er naiv. Anonymkode: 7c4e2...b57 9 12
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:40 #3 Skrevet fredag kl 20:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ble oppdaget og tilsto Så utrolig snilt av han å tilstå 🩷 Anonymkode: 75f2e...f6d 4 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #4 Skrevet fredag kl 20:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 20 ONS? Jo du er naiv. Anonymkode: 7c4e2...b57 Hvorfor er jeg naiv? Anonymkode: 6921e...3ec
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #5 Skrevet fredag kl 20:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er jeg naiv? Anonymkode: 6921e...3ec For det er helt vilt mange ons! 🤮 Anonymkode: 00258...ff3 9 1 8
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:42 #6 Skrevet fredag kl 20:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så utrolig snilt av han å tilstå 🩷 Anonymkode: 75f2e...f6d Han hadde vel ikke noe valg Anonymkode: 6921e...3ec 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:45 #7 Skrevet fredag kl 20:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For det er helt vilt mange ons! 🤮 Anonymkode: 00258...ff3 Vet det men likevel så jeg Hannes gode kvaliteter og at han forandret seg virkelig. Livet har vært og er så bra nå de siste 6-7 årene. Men så kommer styggen på ryggen innimellom Anonymkode: 6921e...3ec
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:47 #8 Skrevet fredag kl 20:47 Ts, du er ikke naiv. Jeg har selv valgt å bli etter utroskap og vet hvor vanskelig det kan være ❤️ Har dessverre ikke så mange råd, annet enn å ta det opp med samboeren din. Min samboer har sagt at jeg må si fra hvis jeg grubler, sånn at det ikke topper seg i hodet mitt. Det kommer jo alle mulige scenarioer inni der av og til, selv om det har gått noen år. Jeg synes det hjelper å få snakket om det. Evt terapi. Det har også hjulpet masse, både alene og sammen 😊 Anonymkode: b54e2...908 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:47 #9 Skrevet fredag kl 20:47 Jeg kjenner en som var notorisk utro fram til han ble fersket og kona forlot ham. Han har angret dypt på konsekvensene utroskapen førte til, og i sitt nye forhold er han så anti-utro som ingen andre jeg kjenner. Vet ikke om dette er sammenlignbart, men jeg har tro på at de fleste mennesker vil lære av sine feil. Utover det tenker jeg det er helt naturlig og forståelig at du føler på utrygghet etter å ha bli bedratt, selv etter mange år… Anonymkode: 453eb...783 3 1
Sievi Skrevet fredag kl 20:49 #10 Skrevet fredag kl 20:49 Hva er det du lurer på egentlig? Ja, han kommer til å fortsette å være utro. Ja, han har sikkert vært utro drøssevis av ganger etter dere har fått det så "fantastisk". Ja, du er naiv. Nei, du kan ikke stole på han og du kan aldri få tillitt til en som har gått bak ryggen din på denne måten. Slutt å prøv å overbevise deg selv om at han har forandret seg. Det har han helt garantert ikke gjort! 6 1 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:51 #11 Skrevet fredag kl 20:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner en som var notorisk utro fram til han ble fersket og kona forlot ham. Han har angret dypt på konsekvensene utroskapen førte til, og i sitt nye forhold er han så anti-utro som ingen andre jeg kjenner. Vet ikke om dette er sammenlignbart, men jeg har tro på at de fleste mennesker vil lære av sine feil. Utover det tenker jeg det er helt naturlig og forståelig at du føler på utrygghet etter å ha bli bedratt, selv etter mange år… Anonymkode: 453eb...783 Så bra at han endelig lærte... Anonymkode: 7c4e2...b57 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:53 #12 Skrevet fredag kl 20:53 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet det men likevel så jeg Hannes gode kvaliteter og at han forandret seg virkelig. Livet har vært og er så bra nå de siste 6-7 årene. Men så kommer styggen på ryggen innimellom Anonymkode: 6921e...3ec Det er ikke styggen på ryggen, det er erfaring om at han ikke er til å stole på. Anonymkode: 3f2bd...8d8 8 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:53 #13 Skrevet fredag kl 20:53 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts, du er ikke naiv. Jeg har selv valgt å bli etter utroskap og vet hvor vanskelig det kan være ❤️ Har dessverre ikke så mange råd, annet enn å ta det opp med samboeren din. Min samboer har sagt at jeg må si fra hvis jeg grubler, sånn at det ikke topper seg i hodet mitt. Det kommer jo alle mulige scenarioer inni der av og til, selv om det har gått noen år. Jeg synes det hjelper å få snakket om det. Evt terapi. Det har også hjulpet masse, både alene og sammen 😊 Anonymkode: b54e2...908 Tusen takk for tips, vi pratet mer om det de første årene men han er ferdig med det. Liker ikke når jeg tar det opp igjen. Vi tok parterapeut på nett, var veldig nyttig. Men det er mulig noe jeg må lære og leve med. Takk for fint svar Anonymkode: 6921e...3ec 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:54 #14 Skrevet fredag kl 20:54 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor er jeg naiv? Anonymkode: 6921e...3ec Jeg synes det var et høyt antall. Virker som han tenner på spenning og er spenningssøkende. Så da tror jeg med stor sannsynlighet at dette kommer til å skje igjen, med mindre han gjør noe aktivt med det... Anonymkode: 7c4e2...b57 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #15 Skrevet fredag kl 20:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for tips, vi pratet mer om det de første årene men han er ferdig med det. Liker ikke når jeg tar det opp igjen. Vi tok parterapeut på nett, var veldig nyttig. Men det er mulig noe jeg må lære og leve med. Takk for fint svar Anonymkode: 6921e...3ec Bra dere valgte terapi. Anonymkode: 7c4e2...b57
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #16 Skrevet fredag kl 20:55 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjenner en som var notorisk utro fram til han ble fersket og kona forlot ham. Han har angret dypt på konsekvensene utroskapen førte til, og i sitt nye forhold er han så anti-utro som ingen andre jeg kjenner. Vet ikke om dette er sammenlignbart, men jeg har tro på at de fleste mennesker vil lære av sine feil. Utover det tenker jeg det er helt naturlig og forståelig at du føler på utrygghet etter å ha bli bedratt, selv etter mange år… Anonymkode: 453eb...783 God sammenligning, tror egentlig at min samboer er der. Takk for svar Anonymkode: 6921e...3ec
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:14 #17 Skrevet fredag kl 21:14 Sievi skrev (22 minutter siden): Hva er det du lurer på egentlig? Ja, han kommer til å fortsette å være utro. Ja, han har sikkert vært utro drøssevis av ganger etter dere har fått det så "fantastisk". Ja, du er naiv. Nei, du kan ikke stole på han og du kan aldri få tillitt til en som har gått bak ryggen din på denne måten. Slutt å prøv å overbevise deg selv om at han har forandret seg. Det har han helt garantert ikke gjort! Hvor har du denne "fasiten" fra? Kjenner du alle menn og deres vaner? Har det skjedd noe som gjør at du tenker slik? Synes det er ufint å komme med et så bastant svar til ts når hun synes dette er vanskelig. Anonymkode: b54e2...908 2
Sievi Skrevet fredag kl 21:24 #18 Skrevet fredag kl 21:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor har du denne "fasiten" fra? Kjenner du alle menn og deres vaner? Har det skjedd noe som gjør at du tenker slik? Synes det er ufint å komme med et så bastant svar til ts når hun synes dette er vanskelig. Anonymkode: b54e2...908 Fasiten ligger vel i at han er notorisk utro! Han har hatt 20 ons. Det er ikke småtteri. Det er mulig det er ufint å skrive, men det er så mange naive damer ute at jeg gidder ikke prøve å pakke det inn. Det er klart hun har det vanskelig når hun lever videre med en som har hatt seg med en drøss av damer bak hennes rygg. De tankene blir hun aldri kvitt og det kommer til å henge over forholdet dems som en mørk sky for resten av tiden de er sammen. 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:41 #19 Skrevet fredag kl 21:41 Sievi skrev (7 minutter siden): Fasiten ligger vel i at han er notorisk utro! Han har hatt 20 ons. Det er ikke småtteri. Det er mulig det er ufint å skrive, men det er så mange naive damer ute at jeg gidder ikke prøve å pakke det inn. Det er klart hun har det vanskelig når hun lever videre med en som har hatt seg med en drøss av damer bak hennes rygg. De tankene blir hun aldri kvitt og det kommer til å henge over forholdet dems som en mørk sky for resten av tiden de er sammen. Man kan ikke vite hvordan folk har det i enhver relasjon og situasjon. Noen menn er utro hele livet, andre slutter. Selvfølgelig finnes begge deler. Klart det er vanskelig, det er det av og til for meg/oss også. Men det kan bli bedre. Hvordan vet du at "en mørk sky henger over forholdet resten av tiden de er sammen"? Slik har ikke vi det. Skjønner fortsatt ikke hvorfor du mener du har fasiten. Har du opplevd noe selv som gjør at du tenker slik? Da beklager jeg i så fall, men du kan ikke vite hvordan alle (tidligere) utro menn er. Man kan få fine forhold selv om det har skjedd utroskap tidligere. Jeg ble lurt i nesten to år. Men jeg tenker ikke på meg selv som naiv. Jeg har selv valgt å dele livet med min samboer, både da og nå. Har aldri følt meg sterkere og tryggere i meg selv. Jeg er heller ikke fasiten. Det finnes ingen fasit på sånt. Anonymkode: b54e2...908 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:45 #20 Skrevet fredag kl 21:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min samboer gjennom 25 år var utro med 20 one night stand over 10 år. Han ble oppdaget og tilsto. Han ble totalt forandret og vi har det supert sammen. Men når jeg er alene kommer tankene om han kan gå lei meg igjen. Mulig han liker yngre og vakre damer. Får styggen på ryggen. Vi har jobbet oss virkelig igjennom dette og han viser at han elsker meg. Nå er det gått 6-7 år og bekymringen er blitt litt større, fordi nå er ikke han like opptatt av meg lenger. Noe som er naturlig etter at han har kommet over og ikke ønsker lenger å høre om utroskapen lenger. Hvordan glemme. Noen som har opplevd noe lignende. Jeg er ikke dum og naiv, vil bare ha noens erfaring, gjerne hvis dette noen som har vært den utro og blitt tilgitt Anonymkode: 6921e...3ec Hadde ikke ønsket meg så vondt...å alltid leve i redsel. 20 ons er også svært drøyt og kalles notorisk utro, ikke engangs fylla opplegg. Anonymkode: da59f...733 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå