AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:10 #1 Skrevet fredag kl 20:10 ...av gamle eller barn? Anonymkode: 1a4da...703
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:16 #2 Skrevet fredag kl 20:16 Ja, alle blir lei jobben sin innimellom Anonymkode: ad32d...405
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:07 #3 Skrevet lørdag kl 17:07 Nei, blir ikke lei barna. Kan bli sliten i blant, men mer «lei» av å aldri strekke til. Lei av å aldri ha nok tid og bedre bemanning. Jeg elsker jobben min, dersom jeg noengang kommer til å kjenne på at jeg er lei barna, da sier jeg opp jobben min. Men jeg skulle ønske at politikere kunne fått opp øyne å sett at dagens bemanning ikke fungerer. For at vi skal ha bemanning hele dagen, er det ikke uvanlig at vi er to personer på 20+ barn tidlig og sent på dagen. Det er møter, pauseavvkling, foreldresamtaler, plantid ++++ som stjeler bemanning vekk fra barna. Forventninger og krav øker. Anonymkode: 29861...b02
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:12 #4 Skrevet lørdag kl 19:12 Drittlei unger! Anonymkode: 769a5...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå