AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:09 #1 Skrevet fredag kl 20:09 Dere kvinner. Er det noen her som har fått barn da dere var over 40 år? Please do tell! ☺️ Hvorfor fikk du barn så sent? Hvordan var svangerskapet? Fødselen? Hvordan er det å ha små barn når du er så voksen selv? Anonymkode: 1f60a...fc7
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:26 #2 Skrevet fredag kl 20:26 Jeg var 41 og 44 da jeg fikk mine to (Ivf). Var aldri i noe seriøst nok forhold før jeg møtte samboeren min i slutten av 30-åra. Enkle og ukompliserte svangerskap, ikke svangerskapsdiabetes. Ett akutt keisersnitt og ett planlagt keisersnitt. Yngste er fortsatt under ett år, så jeg har jo ikke voldsomt lang erfaring enda. Men det som har overraska meg mest, er hvor godt jeg har håndtert søvnmangel. Det var jeg veldig dårlig på tidligere i voksenlivet, men med barna nå så går det helt greit. Optimalt sett så skulle jeg helst hatt barn da vennene mine fikk barn, dvs mellom 30 og 35. Men veldig glad det ble barn, selv om jeg er en gammel mor. Anonymkode: f004b...6da 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:29 #3 Skrevet fredag kl 20:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var 41 og 44 da jeg fikk mine to (Ivf). Var aldri i noe seriøst nok forhold før jeg møtte samboeren min i slutten av 30-åra. Enkle og ukompliserte svangerskap, ikke svangerskapsdiabetes. Ett akutt keisersnitt og ett planlagt keisersnitt. Yngste er fortsatt under ett år, så jeg har jo ikke voldsomt lang erfaring enda. Men det som har overraska meg mest, er hvor godt jeg har håndtert søvnmangel. Det var jeg veldig dårlig på tidligere i voksenlivet, men med barna nå så går det helt greit. Optimalt sett så skulle jeg helst hatt barn da vennene mine fikk barn, dvs mellom 30 og 35. Men veldig glad det ble barn, selv om jeg er en gammel mor. Anonymkode: f004b...6da Jeg kan jo legge til de positive sidene av å være gammel forelder: Ferdig med å klatre karrierestigen, har kommet til ønsket nivå og kan cruise på erfaring og tidligere innsats. God økonomi. Hus, bil, hytte, bor på bra sted mtp oppvekstvilkår. Tryggere i meg selv enn da jeg var yngre. Trygg på forholdet og mannen. Ikke noe følelse av å gå glipp av ting (sosialt, fester, konserter, reiser). Har reist masse, og til eksotiske reisemål, føles helt greit å ha noen år på hytta fremover. Anonymkode: f004b...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå