Gå til innhold

Hvor ofte på do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd.

Hvor ofte / hvor mange ganger tisser dere i løpet av en dag?

Selv gjør jeg det 1-3 ganger i døgnet 

Anonymkode: 5227c...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tisser vel opp mot 5 ganger. Bæsjer 2 ganger. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være alt fra tre til åtte ganger, kommer an på hvor mye jeg drikker. De dagene jeg går ofte på do er det sjeldent mye om gangen da.

Anonymkode: d57f8...815

Skrevet

Det kommer helt an på hvor mye jeg drikker i løpet av dagen. Hvis jeg drikker mye, kan det fort bli 1–3 ganger på samme dag. 🫠

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper 3-4 ganger, men aldri tenkt over det. Det eneste jeg vet er at jeg kan gå en hel vakt på sykehuset uten dobesøk for det er det vanligvis ikke tid til. På dobbelvakt går jeg en gang. 

Anonymkode: d57d9...48d

AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg tisser mye ser jeg 😅 Kan tisse opptil 2 ganger om natta. Tipper 5-8 ganger om dagen. Drikker myyye vann og enda mer Cola uten sukker 😂

Anonymkode: 7e3f6...0ca

AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig, men jeg drikker mye væske. Kombinert med feil mat hender det at det samler seg væske i kroppen som vil ut et par dager senere og da kan jeg ha full blære hver time utover dagen. I normaltilstand kanskje 5-7 ganger i døgnet.

1-3 ganger i døgnet som TS skriver, det er veldig lite. Da er det enten ei veldig stor blære eller bekymringsfullt lavt væskeinntak.

Anonymkode: d6c9d...83e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Inspirert av en annen tråd.

Hvor ofte / hvor mange ganger tisser dere i løpet av en dag?

Selv gjør jeg det 1-3 ganger i døgnet 

Det var lite .. Sikkert 8-10ganger ihvertfall.

Anonymkode: 5bc8a...676

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var lite .. Sikkert 8-10ganger ihvertfall.

Anonymkode: 5bc8a...676

Samme her. 
Drikker kaffe og vann og innimellom te.

Skrevet

Varierer. Jeg har som regel er glass med drikke, går på do når det er tomt. Så noen ganger drikker jeg fortere enn andre, og da kan det bli flere doturer enn andre ganger. Har virkelig ikke peiling. 

Må alltid en tur på do i løpet av natta. Noen ganger to.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Varierer veldig, men jeg drikker mye væske. Kombinert med feil mat hender det at det samler seg væske i kroppen som vil ut et par dager senere og da kan jeg ha full blære hver time utover dagen. I normaltilstand kanskje 5-7 ganger i døgnet.

1-3 ganger i døgnet som TS skriver, det er veldig lite. Da er det enten ei veldig stor blære eller bekymringsfullt lavt væskeinntak.

Anonymkode: d6c9d...83e

TS her, drikker når jeg er tørst. I dag har jeg ikke vært på do ennå, men føler meg helt grei 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...