AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Vi flytter snart i hus med flere trapper og trenger derfor babygrind. Noen som har tips til bra babygrinder? Evt hva man bør styre unna? Har blant annet sett at noen har en stang nede som jeg ser for mer gjør det litt skummelt mtp å snuble i den. Har et større barn i hus også. Anonymkode: 205da...d68
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Har ikke grind selv pga leilighet men har vært hjemme hos en del barnefamilier og synes de rulle-variantene virker best. Noe sånn her https://www.barnashus.no/yngri/yrg2-rullegitter-0-140-cm-white?gad_source=1&gad_campaignid=22567939882&gclid=CjwKCAjwlOrFBhBaEiwAw4bYDe-20Z7DMvjUWer9BIpBYA_nQTKifyLE6YDqZtpk0uLvBmzRqbXMbBoCGvEQAvD_BwE På toppen av trappa må man ikke ha sånn som står i spenn og jeg ville heller ikke hatt grind med stang nede. Vi hadde det for å dele av et rom og folk snublet i den hele tiden selv når jeg sa ifra rett før at de måtte huske å løfte bena der. Anonymkode: 2e95b...7b8
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke grind selv pga leilighet men har vært hjemme hos en del barnefamilier og synes de rulle-variantene virker best. Noe sånn her https://www.barnashus.no/yngri/yrg2-rullegitter-0-140-cm-white?gad_source=1&gad_campaignid=22567939882&gclid=CjwKCAjwlOrFBhBaEiwAw4bYDe-20Z7DMvjUWer9BIpBYA_nQTKifyLE6YDqZtpk0uLvBmzRqbXMbBoCGvEQAvD_BwE På toppen av trappa må man ikke ha sånn som står i spenn og jeg ville heller ikke hatt grind med stang nede. Vi hadde det for å dele av et rom og folk snublet i den hele tiden selv når jeg sa ifra rett før at de måtte huske å løfte bena der. Anonymkode: 2e95b...7b8 Ser jeg motsa meg selv litt, vi hadde ikke spesifikt trappegrind i trapp, vi hadde en litt bredere type grind/gjerde for å stenge av en del av et rom (pga peis og husdyr) 😄 Anonymkode: 2e95b...7b8
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Vi har Norgesgrinda og er fornøyd med den. Liker at den kan skyves helt opp og til siden så den ikke er i veien når den står åpen, og jeg syns i tillegg det er et pluss at den er i heltre bare sånn rent estetisk sett. 🤓 Anonymkode: 66426...9f6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Vi har vært veldig fornøyd med babydan sine både til trapp og peis Anonymkode: 10c99...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå