Gå til innhold

Dere med peiling på småbiler

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snok1 skrev (9 minutter siden):

Altså……..🙄

Tja hvorfor ikke. Utrolig rimelig da. Topputgaven for kun drøye 220000 kr. Da får du en hendig mikrobil på litt over 4 m med en rekkevidde på 310 km.
Tiltross for mikrobil er jo den bra kompakt med hele 326 l bagasjerom. Utstyrt med panoramaglasstak, 360 graders kamera, rattvarme og varme og kjøling i førersetet får du jo en del utstyr for en billig penge. 

At en fullading tar 10 timer går jo greit så lenge det går 40 min fra 10% til 80% og du har hjemmelading. 
Vanskelig å matche denne prisen om du skal ha en enkel bybil. 
Ser også mange skryter av behagelige seter i bilen og kult ambilight i kupeen du kan skifte farge. 

Anonymkode: 630f7...6f6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tja hvorfor ikke. Utrolig rimelig da. Topputgaven for kun drøye 220000 kr. Da får du en hendig mikrobil på litt over 4 m med en rekkevidde på 310 km.
Tiltross for mikrobil er jo den bra kompakt med hele 326 l bagasjerom. Utstyrt med panoramaglasstak, 360 graders kamera, rattvarme og varme og kjøling i førersetet får du jo en del utstyr for en billig penge. 

At en fullading tar 10 timer går jo greit så lenge det går 40 min fra 10% til 80% og du har hjemmelading. 
Vanskelig å matche denne prisen om du skal ha en enkel bybil. 
Ser også mange skryter av behagelige seter i bilen og kult ambilight i kupeen du kan skifte farge. 

Sikkert et røverkjøp, men å markedsføre et automotivt produkt med det navnet må være en sisyfosisk oppgave.

Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Sikkert et røverkjøp, men å markedsføre et automotivt produkt med det navnet må være en sisyfosisk oppgave.

Dong og Box går vel i lag. Hele den menneskelige eksistensen er vel bygget på dét.

Som AB over sier, dette er en bil nordmenn gladelig hadde betalt 100000 kr mer for, kineserne har bare ikke forstått norsk pristenkning. Jeg tror faktisk den hadde solgt bedre om den var dyrere fordi nordmenn er så tett i knollen. "Dyrere må jo være bedre", sa nissen.

Anonymkode: f9b1b...3c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 12.44):

Hva med Think? Synes det er fint å støtte et norsk bilmerke. 

De er knøttsmå, merket Think eksisterer vel ikke enda, vanskelig å få tak i (og solgt) og har elendig rekkevidde. 

Skrevet
Mardina skrev (45 minutter siden):

De er knøttsmå, merket Think eksisterer vel ikke enda, vanskelig å få tak i (og solgt) og har elendig rekkevidde. 

whoosh-woosh.gif

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

whoosh-woosh.gif

Da burde du kanskje presisert at det var en spøk 🙄

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke min spøk, men poenget er jo at noen drypp med satire er så åpenbare at det blir for vilt å måtte merke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2025 den 19.49):

Jeg er alene med en tenåring og trenger i grunnen bare en liten bil. Jeg ønsker ikke bil som er eldre enn 2 år, men gjerne helt ny også. Pris rundt 400 000. Jeg har sett litt på Id.3. Noen med forslag?

Anonymkode: ba0fc...9e5

ID3 er en glimrende bil. Har kjørt det i flere år og gleder meg til hver gang jeg skal ut og kjøre. KJenner andre som har både ID3 og ID4, alle er fornøyde og har aldri opplevd problemer. 

• Liker 1
Skrevet

Har virkelig brent fingrene på et VW produkt, mulig jeg var uheldig, men er blitt skeptisk. 

I den prisklassen mener jeg Kia ev 3 er sikreste kjøpet. 7 års garanti, og super kvalitet. 

Anonymkode: e16f7...6eb

• Liker 1
Skrevet
Gulline skrev (På 17.9.2025 den 12.46):

ID3 er en glimrende bil. Har kjørt det i flere år og gleder meg til hver gang jeg skal ut og kjøre. KJenner andre som har både ID3 og ID4, alle er fornøyde og har aldri opplevd problemer. 

Jeg endte opp med en Id.4 😃 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg endte opp med en Id.4 😃 

Gratulerer, du vil ikke angre 😀

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...