AnonymBruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Noen som har opplevd en slik flekk på hunden sin tunge før? hva kan det være? Anonymkode: 2121b...d1b
AnonymBruker Skrevet 6. september #3 Skrevet 6. september min har en mye mørkere stor flekk. Og det er et fødselsmerke😘 Anonymkode: ab6bd...484
AnonymBruker Skrevet 6. september #4 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): min har en mye mørkere stor flekk. Og det er et fødselsmerke😘 Anonymkode: ab6bd...484 oki, han her er gammel, og dette har kommet siste tiden... Anonymkode: 2121b...d1b
AnonymBruker Skrevet 6. september #5 Skrevet 6. september Hør med veterinær. Anonymkode: cdaa2...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #6 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hør med veterinær. Anonymkode: cdaa2...cf8 Ja, har tenkt til det, men de er stengt i helgen, derfor hørte jeg her om noen hadde opplevd noe likt... Anonymkode: 2121b...d1b
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Skrevet 11. september Hunden min har også flekker på tunga. Anonymkode: 93047...78e
Ellevill Skrevet 11. september #9 Skrevet 11. september Hvis den har oppstått nå, ville jeg nok sjekket med veterinær. 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå