Gå til innhold

En mann jeg kjenner som er så utrolig rar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har en jobb  som han gjør ganske bra, men som.han fordyper seg mye i. Er  hyggelig å snakke med , men trekker seg unna om ting blir for nært. Er sent i tredveårene.

Interesserer seg mye for bøker og noe annet . Men sliter med å sette seg inn i ting som ikke interesserer ham. Ikke praktisk eller spesielt teknisk, sliter med å  gjennomfører slike ting.  Blir fort stresset og gir opp. 

Er det noen damer dom vil ha noen som er sånn?

Anonymkode: 5fb7d...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker du om deg selv?

Anonymkode: 87502...aba

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har rett og slett ikke nok opplysninger til å vite om en som passer denne beskrivelsen vil kunne være av interesse for meg.

• Liker 1
Skrevet

4-5-6 generelle personlighetstrekk som kan passe de aller fleste mennesker litt avhengig av kontekst. Helt umulig å si noe som helst fornuftig basert på dette. 

Anonymkode: 83234...b9f

• Liker 4
Skrevet (endret)

Som robbie williams synger; "stick with us weirdos"

Endret av Abra
  • Liker 3
Skrevet

Er han autist?

Anonymkode: e2f51...804

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han har en jobb  som han gjør ganske bra, men som.han fordyper seg mye i. Er  hyggelig å snakke med , men trekker seg unna om ting blir for nært. Er sent i tredveårene.

Interesserer seg mye for bøker og noe annet . Men sliter med å sette seg inn i ting som ikke interesserer ham. Ikke praktisk eller spesielt teknisk, sliter med å  gjennomfører slike ting.  Blir fort stresset og gir opp. 

Hvorfor skal personen være teknisk og praktisk? Interesse kan også være en negativ ting, hvis en kun er opptatt av kampsport og vold kombinert med generell utagerende og truende atferd over ich 5-10 ganger per måned - hva forteller det da om personen?

Så lenge personen klarer å kontrollere følelser, og har noe sosiale antenner, så ser jeg ikke noe spesielt negativt i det du sier.

Anonymkode: 6621d...51e

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor skal personen være teknisk og praktisk? Interesse kan også være en negativ ting. Hvis en kun er opptatt av kampsport og vold kombinert med generell utagerende og truende atferd over ich 5-10 ganger per måned, hva forteller det da om personen?

Så lenge personen klarer å kontrollere følelser, og har noe sosiale antenner, så ser jeg ikke noe spesielt negativt i det du sier.

Anonymkode: 6621d...51e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er han autist?

Anonymkode: e2f51...804

Det vet jeg ikke 

Skrevet

Hvordan ser han ut da? Er han normal av utseende, eller er han litt rar av utseende i tillegg til rar personlighet? Ser han ut som dette, er jeg redd hans sjanser er litt små....

images?q=tbn:ANd9GcSrxLRFL0OruHaDeWcMXun

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er umulig å si før jeg har møtt vedkommende og sjekket om det er kjemi mellom oss.

Anonymkode: 26374...fea

Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Hvordan ser han ut da? Er han normal av utseende, eller er han litt rar av utseende i tillegg til rar personlighet? Ser han ut som dette, er jeg redd hans sjanser er litt små....

images?q=tbn:ANd9GcSrxLRFL0OruHaDeWcMXun

Han har stort sett normal hud og hals, ikke utstikkende øyne og hengeører

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Snakker du om deg selv?

Anonymkode: 87502...aba

Nei

Skrevet

Han er tydeligvis bare introvert. Skulle mer enn gjerne ha hatt en introvert mann,jeg. 

Anonymkode: d12b2...b2d

Skrevet

Hadde likt en sånn fyr, jeg. Som dame med interesse for bøker savner jrg sånne menn. 

Anonymkode: 15b05...574

AnonymBruker
Skrevet

Beskrivelsen passer godt på fetteren min, og han er gift og har to barn... Ja, det finnes noen for alle.

Anonymkode: 744e2...0a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...