AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:30 #1 Skrevet fredag kl 16:30 Jeg har fått tilbud om jobb i Ski, midt i sentrum. Jeg har mest lyst til å bo i Oslo men lurte på hvordan det er å pendle fra Oslo til Ski hver dag? Hvor lang tid tar det? Og er toget ofte forsinket/stappfullt eller lignende? Anonymkode: 3b1b3...4ec
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:31 #2 Skrevet fredag kl 16:31 Da pendler du vel motsatt retning av flertallet, så du møter heller de stappfulle togene mens du selv har litt mer pusterom. Anonymkode: 94034...fdd 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:31 #3 Skrevet fredag kl 16:31 Å gode gud....verste togturen spør du meg. Synes det er stappfullt på den strekningen der uansett når på døgnet man reiser jeg. Anonymkode: 80022...7aa
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:20 #4 Skrevet fredag kl 20:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å gode gud....verste togturen spør du meg. Synes det er stappfullt på den strekningen der uansett når på døgnet man reiser jeg. Anonymkode: 80022...7aa Ikke når man pendler motsatt vei av 90% av pendlerne. Anonymkode: 2f2cc...ea8 3 1
Brunello Skrevet fredag kl 20:25 #5 Skrevet fredag kl 20:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å gode gud....verste togturen spør du meg. Synes det er stappfullt på den strekningen der uansett når på døgnet man reiser jeg. Anonymkode: 80022...7aa Da har du ikke kjørt mye tog. Det er nesten aldri fullt mot rush-retningen. 2
tussi84 Skrevet fredag kl 20:27 #6 Skrevet fredag kl 20:27 Det tar 12 min med de fleste togene fra Oslo til Ski så lenge Follo tunellen er åpen. Du kan ta Mysen, Moss, eller Halden toget. Ikke ta Ski lokal, for det stopper på alle stasjoner som er mellom Oslo og Ski, og bruker ca 30 min. De fleste pendler jo til Oslo fra Ski, og ikke motsatt så mer plass på togene.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:38 #7 Skrevet fredag kl 20:38 Det er ikke noe problem å reise til Ski fra Oslo. Motsatt vei er mye mer problematisk. Du vil til enhver tid reise motsatt vei av alle pendlerne. Anonymkode: 7b35c...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå