AnonymBruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Noen her som har gjort IUI og kan fortelle litt om hva slags medisiner dere gikk på, hva de skulle gjøre, og hva dere betalte? Prøver å få et visst bilde på sånn cirka hvor prisen ligger. Anonymkode: 9b17d...6b2
mommyaka Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Huff nå er der 13 år siden..men jeg fikk sterkere medisiner som skulle gi meg eggløsning. Det var sprøyter som jeg tok hverdag..så ovittrell ( trur jeg det het) som skulle hjelpe kroppen å slippe egget. Men tror det kom på ca 2000 kroner....men igjen...13 år siden
AnonymBruker Skrevet 8. september #3 Skrevet 8. september Koster lite... kanskje 800-1000 kr til sammen. Anonymkode: 02527...606 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september Ingenting på første. Ble satt inn i naturlig syklus. På (mislykkede) søskenforsøk, var det én gang jeg måtte ta eggløsningssprøyte og de siste gangene har jeg tatt cyclogest (vaginaltabletter). Husker ikke hva det koster, men ikke spesielt mye Anonymkode: 06c06...134
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Skrevet 13. september Det vil variere. Jeg hadde hormonsprøyter og Ovitrelle til IUI. Det koster noen tusen. Prisen på hormonsprøytene stiger hvis man skal ha høye doser (typisk ved lav eggreserve), jeg hadde laveste dose. Noen bruker ikke medisiner, kun selve inspirasjonen. Anonymkode: 6aed4...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå