AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:25 #1 Skrevet fredag kl 15:25 Hva syns dere om neglelakk på menn ? Anonymkode: 8ef34...b48
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:33 #2 Skrevet fredag kl 15:33 Kommer an på fargen på lakken og stilen til mannen. Har man en rocka stil så kan man fint bruke sort eller mørk blå neglelakk, det syntes jeg kan være fint. Anonymkode: e5dec...401 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:37 #3 Skrevet fredag kl 15:37 Hadde aldri kunnet finne en mann med neglelakk tiltrekkende, hvis det er det du mener med hva jeg synes. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg tenker vondt om at noen menn ønsker å bruke det, det må de bare gjøre. Anonymkode: f2a6b...d0e 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:40 #4 Skrevet fredag kl 15:40 Jeg synes det kan være litt sexy på riktig mann, men stilen må jo være gjennomført. Anonymkode: 54dd5...148 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:03 #6 Skrevet fredag kl 16:03 En mann som bruker neglelakk vil jeg anta også steller seg. Altfor mange menn steller og tar altfor dårlig vare på seg selv. Så ja til neglelakk på menn. Anonymkode: 6cf12...9b6
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:04 #7 Skrevet fredag kl 16:04 Menn med neglelakk er ikke den type menn jeg faller for. Jeg er ganske konservativ. Men selvfølgelig må alle menn og kvinner få se ut som de selv ønsker 🙂. Har aldri på mine 20 år i jobb jobbet sammen med menn med neglelakk, hull i øret, tattoveringer osv, så jeg vanker nok i en annen type miljø. Anonymkode: cce6f...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå