Gå til innhold

kviser på rygg og bryst

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er en 18 år gammel jente som har hatt dette så lenge jeg kan huske.Det er veldig skjemmendes og jeg lurer på om noen av dere har noen tips?

Det gjør slik at jeg ikke tør å gå i singletter,gruer meg til prøving av julekjoler osv..

hjeeelp... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig viktig at huden din får puste. Om sommeren må du passe på å få mye sol på kroppen, om du så må sole deg i smug. (Ikke bruk fetende oljer, men heller vanlige solkremer).

Om vinteren bør du ikke pakke deg inn i tette klær når du er inne. HUDEN TRENGER LUFT!

Ta gjerne solarium om vinteren, men ikke for mye. Når du gjør ting som kan tørke ut huden må du tilføre fuktighet igjen.

"Basiron" fra apoteket kan være tingen, men pass da på tekstilene du har inntil huden. Bruk Niveas kroppsskrubb gjerne morgen og kveld i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig med kviser på brystrygg fordi man har tett med talgkjertler der. Gå til en hudpleier og få skikkelige produkter du kan bruker. Ikke bruk sterke såper o.l som tørker ut huden, dette kan gjøre det værre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bor i Oslo vil jeg anbefale Jon Langeland i Operapassasjen. Jeg sender alle kundene mine (som må til lege) dit! Kan være verdt å gå til hudpleier først, de vet når de skal sende folk til lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått tips om at dersom man bruker balsam i håret, så må man passe på å vaske den godt av skuldrene/brystet etter at den er skyldt ut av håret. Stoffer i balsamen kan forårsake urenheter på bryst/rygg.

Prøvde det selv, og nå når jeg kun bruker kurskum etter hårvask så er problemet så og si borte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg har ikke så mye kviser på bryst og rygg mer, heldigvis men det virker som om de kvisene jeg har absolutt vil sette seg under bh-stroppene mine på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små nupper på huden kan ofte forveksles med kviser. Om det er tilfelle vil jeg anbefale deg skrubbing av huden 1- 2 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tusen takk for mangen svar! :D jeg bor i stavanger, men skal ta meg en tur til hudpleier og få gode produkter. Det er kviser, ikke nupper(det har jeg på overarmene)

tussen takk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...