AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #1 Skrevet 5. september 2025 Hei. Jeg er litt desperat her, så skal prøve å gjøre historien kort. På lørdag hadde jeg sex med en jeg driver litt med. Han penetrerte meg både foran og bak, noe som tidligere har gått helt greit for seg. Det er mulig jeg har fått litt avføring inn i skjeden når han holdt på. På mandag hadde jeg symptomer på uvi, noe jeg fikk bekreftet hos lege og startet opp på antibiotika. Dagene som fulgte begynte jeg å klø meg nedentil på natt(slik at jeg ikke fikk kontrollert det før jeg våknet), det kom en brennende følelse og utfloden økte og så nesten kremaktig ut. Ny tur til legen og fikk påvist bakteriell vaginose, og fikk nok en antibiotika kur. Dette hjelper heller ikke foreløpig. Det svir, brenner, klør, renner, blør lett, er konstant vondt og jeg har de siste dagene fått noe som ligner på små blemmer, men de ligner ikke på herpes blemmer. Det er nesten umulig å tisse. Dette vet legen, da jeg har fortalt han det. I tillegg har jeg noe som kan ligne på utvekster fra anus, med hudfolder som henger på utsiden av anus og kan blø lett. Dette startet på onsdag. Jeg føler per nå at hele underlivet mitt er ødelagt, og er redd jeg aldri blir bra igjen. Jeg kan ikke sitte, stå eller gå, da det gjør ekstremt vondt. Ingen feber. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke kvinnehelse og utfordringer nedentil blir tatt mer på alvor. Nå har jeg sovet 1-3 timer per døgn pga smerter, noe legen vet om. Men jeg fikk verken smertestillende eller noe å sove på. Alt jeg får beskjed om er at jeg skal ta 1g Paracet og 600 mg Ibux, noe som har null effekt. er det noen som har opplevd noe lignende og kan fortelle sin historie, så jeg kanskje får tilbake håpet? Anonymkode: 49a5e...c94
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #2 Skrevet 5. september 2025 Høres ut som du har lært at man ikke kjører penis inn i vagina etter analsex. Medisinene kommer sikkert til å hjelpe hvis du gir det noen dager. Men du har nok fått hemorroider og mulig urinveisinfeksjon i tillegg. Anonymkode: 26531...54a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #4 Skrevet 5. september 2025 Uvi, herpes,BV/sopp og hemoroider.. Her er det to stk som må modne litt mer før de begir seg ut på slik sex. Alltid kondom er en fin start. Anonymkode: c3ac7...f90 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #5 Skrevet 5. september 2025 UVI og BV trenger ikke skyldes at du har hatt analsex i seg selv. Noen opplever å få det av å ha en ny seksualpartner. Du kan ha fått hemoroider eller analfissur. Begge deler kan gi symptomene du beskriver. Hvis du liker å bytte mellom analsex og vaginalsex om hverandre kan det være lurt å bruke kondom og prøve å unngå at bakterier fra endetarmen havner i skjeden. Anonymkode: 9a1b4...fa4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #6 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres ut som du har lært at man ikke kjører penis inn i vagina etter analsex. Medisinene kommer sikkert til å hjelpe hvis du gir det noen dager. Men du har nok fått hemorroider og mulig urinveisinfeksjon i tillegg. Anonymkode: 26531...54a Det var da ett voldsomt fjåsete svar i starten her! Jeg sa penetrerte, nevnte aldri penis! Medisiner har jeg tatt i 5 dager. Jeg spurte om noen har opplevd noe lignende Anonymkode: 49a5e...c94
Clusia Skrevet 5. september 2025 #7 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var da ett voldsomt fjåsete svar i starten her! Jeg sa penetrerte, nevnte aldri penis! Medisiner har jeg tatt i 5 dager. Jeg spurte om noen har opplevd noe lignende Anonymkode: 49a5e...c94 Er vel egentlig samme om det et penis eller andre ting, man går aldri direkte fra anus til vagina uansett 😒 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #8 Skrevet 5. september 2025 Samt at det finnes ikke en «riktig måte» å ha analsex på. Analen er ikke konstruert for penetrasjon av en penis. Peristaltikken jobber motsatt vei. Det finnes derimot tiltak man kan gjøre for å redusere risiko for komplikasjoner ved analsex. De tiltakene burde være et minstemål om man skal ha analsex. Anonymkode: 194c3...9ab
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #9 Skrevet 5. september 2025 Kan det være sopp du har fått i skjeden? Det bak er nok hemorider, ja. Det kan man få også uten analsex, og man kan ha de innvendig lenge uten å merke så mye til de. Det finnes reseptfrie kremer og stikkpiller å få kjøpt. Det er forferdelig vondt, jeg vet. Anonymkode: 97dc4...357
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå