AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:46 #1 Skrevet fredag kl 14:46 Alltid hørt at man har mange forskjellige jobbmuligheter som psykolog dvs at man kan passe inn andre plasser enn bare i helsevesenet, så bare lurer på om noen KG brukere har noen erfaringer? Anonymkode: 66f7c...fb7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:20 #2 Skrevet lørdag kl 07:20 Dette lurer jeg også på. Anonymkode: fe40d...941
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:25 #3 Skrevet lørdag kl 07:25 Vet enkelte går fra voksen til barn, som jeg spesifikt vet om, på grunn av at det er mer stress (noe blir utbrent av det) i voksen psykriatri (trusler om at en har begått rasisme, anmeldelser, hat og represalier fra folk som ikke liker det som blir skrevet ned) Samme gjelder i overgang lege til psykiatri (en person jeg også spesifikt vet om), hvor folk ikke takler stresset vanlig sykehus kan ha - disse igjen kan ha preferanse til å jobbe med barn, ettersom voksen psykiatri kan være stressende Anonymkode: 12449...d8c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:48 #4 Skrevet lørdag kl 07:48 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vet enkelte går fra voksen til barn, som jeg spesifikt vet om, på grunn av at det er mer stress (noe blir utbrent av det) i voksen psykriatri (trusler om at en har begått rasisme, anmeldelser, hat og represalier fra folk som ikke liker det som blir skrevet ned) Samme gjelder i overgang lege til psykiatri (en person jeg også spesifikt vet om), hvor folk ikke takler stresset vanlig sykehus kan ha - disse igjen kan ha preferanse til å jobbe med barn, ettersom voksen psykiatri kan være stressende Anonymkode: 12449...d8c Men dette er fortsatt helsevesenet. Anonymkode: fe40d...941 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:53 #5 Skrevet lørdag kl 07:53 Mange jobber i organisasjon, ledelse, HR, utvikling, driver selskaper, osv osv. Ikke alle psykologer jobber klinisk, nei. Anonymkode: 42eb7...f2d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:11 #6 Skrevet lørdag kl 08:11 Veldig mange muligheter. Man kan f eks jobbe i: - Politiet - Departement eller direktorat - Privat - Kommune, men planarbeid, veiledning, klinisk arbeid - Rettsvesenet, som sakkyndig - Barnevernet - Bedrifter eller organisasjoner som leder eller i HR Anonymkode: b06b2...24d
Majer Skrevet lørdag kl 08:29 #7 Skrevet lørdag kl 08:29 Forsvaret, idrett, konsulenthus hvor de jobber med arbeidsprosesser, samt en flyvertinne. Kan også fungere som prosjektleder
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:34 #8 Skrevet lørdag kl 08:34 Jeg vil anbefale familievernkontoret. Likte meg kjempegodt der. Eller privat Anonymkode: 10d82...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå