AnonymBruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Jeg har begynt å vurdere det. Det er oppkalling etter en gammel slektning. Er ikke det litt kult navn egentlig? Anonymkode: 1c706...47d 2 2
Stor pike Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Umiddelbart tenker jeg gammel, støvete dame. Men hvis man tygger litt på det, så kan det være litt kult. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Skrevet 5. september Veldig stygt. Mor-delen er fæl. Anonymkode: 6d73e...c41 5
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september Ser for meg Kari Svendsen. De som vet, de vet ☺️ 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Jeg kjenner 2 fantastiske damer med det navnet, så har bare gode assosiasjoner til det. Anonymkode: 54998...f90 5
fru Alving Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september Jeg liker godt gamle trauste navn men Rigmor sliter jeg med. Samme med Vigdis. 5
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Elsker navnet, har kun gode assosiasjoner Anonymkode: 1b8e8...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #9 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig stygt. Mor-delen er fæl. Anonymkode: 6d73e...c41 Rig-delen er verre.. Anonymkode: e11c1...072 8
AnonymBruker Skrevet 5. september #10 Skrevet 5. september CrazyCatLady2500 skrev (7 minutter siden): Ser for meg Kari Svendsen. De som vet, de vet ☺️ Haha min første tanke når jeg leste Rigmor var banjo, men jeg kan ikke forklare hvorfor! Anonymkode: 59450...3a2 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. september #11 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha min første tanke når jeg leste Rigmor var banjo, men jeg kan ikke forklare hvorfor! Anonymkode: 59450...3a2 Ha ha, vi er preget for livet 😂🩷 Samme med Petter og Betty 😂 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #12 Skrevet 5. september Vekker et gammelt trauma. Tidlig på 90-tallet hadde en nabo med det navnet. Hver gang samboeren hennes kom hjem full, nektet hun å slippe han inn. Fyren sto rett under vinduet vårt og hviske-ropte "Rigmor!" hele natta 😂 Anonymkode: 2b513...a3f 6
Gladgutten79 Skrevet 5. september #13 Skrevet 5. september CrazyCatLady2500 skrev (16 minutter siden): Ser for meg Kari Svendsen. De som vet, de vet ☺️ Borgen Skole på Midt i Smørøyet 😊 på det glade 90-tallet 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #14 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har begynt å vurdere det. Det er oppkalling etter en gammel slektning. Er ikke det litt kult navn egentlig? Anonymkode: 1c706...47d Jo, kjempefint og liker oppkalling! Anonymkode: 8034f...c38 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #15 Skrevet 5. september Synes ikke det er det fineste navnet. Litt for gammeldags, som Brynhild eller Halldis. Og så synes jeg det rimer litt for mye på Rigor, som i Rigor Mortis. Anonymkode: 818d0...bca 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #16 Skrevet 5. september Tenker på Fleksnes som ringer: "Hei Rigmor, det er Rigfar" 😂😇 Men i all seriøsitet; hva med Rigmor som mellomnavn? Da har du hedret den du ønsket og barnet kan velge hva det vil bli kalt når hen blir stor nok. Anonymkode: d682d...e81 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #17 Skrevet 5. september Jeg synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Anonymkode: 2ab0f...cb0 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #19 Skrevet 5. september Grusomt navn. Tenker på rigor mortis. (Da jeg var barn fikk jeg assosiasjoner til ord som livmor og jordmor, haha) Anonymkode: e1c34...5fe 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #20 Skrevet 5. september Liker ikke -mor-delen av navnet. Ellers liker jeg navn som egentlig fortsatt ikke har kommet igjen - som Harriet, Ragna og Jensine - men jeg liker ikke -hild, -mor, -aug eller -rud - endelser.... Anonymkode: fa681...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå