AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hadde en diskusjon om Jeffrey Epstein og mannen min kom med meninger om at jenter på 13 år kan være ganske så modne og se ut som eldre enn i de er og skjønte hvorfor JE foretrakk sånne jenter. Fikk helt sjokk, her sitter vi, et par i slutten av 40 årene, og han liker jenter i 13-14 års alderen. Yngste datteren vår er 18. Jeg har ikke motsagt han, bare sagt at det JE holdt på med var på kanten og kunne ikke forstå at Chislaine Maxwell godtok det. Det var han forsåvidt enig i,men likevel. Når ble jeg betenkt og fikk lyst å sjekke mer. Hva mer holder han skjult liksom ? Anonymkode: eed75...6d1 1 8 2
Trolltunge Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Jeg må vedkjenne at det der hadde jeg ikke taklet. Om min mann tente på barn eller pubertale jenter hadde det vært så ekkelt for meg at jeg ikke kunne ha fortsatt med et samliv. 23 1 19
Majer Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden (endret) Kan godt hende han er det. Men han liker uansett kvinner på egen alder og. Man klarer å like noe uten å nødvendigvis gjøre noe med det. Eks unngår jo de fleste pedofile å gjøre overgrep- selv de som kun tenner på barn. For det vil jo virke like galt for dem som for alle andre. Det er mange bifile som aldri har vært med noen av samme kjønn heller. Men dersom mannen din vil gjøre noe så er det helt klart fyfy Jeg tror egentlig alle menn som har datet mye yngre kvinner er hebefile Endret 10 timer siden av Majer Skriveleif 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Hvorfor har jeg følelse at dette er oppkonstruert historie laget for å shame menn? Anonymkode: 7533c...9f6 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor har jeg følelse at dette er oppkonstruert historie laget for å shame menn? Anonymkode: 7533c...9f6 hvorfor har menn blitt så jævlig hårsåre og vonbrotne over ingenting! De tåler jo ingenting ting av tilrettesettelser over helt legetime ting som ikke er greit. Skjønner dem ingenting! Som i dette HI over Anonymkode: e8b83...fa2 16 1 4
Trolltunge Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor har jeg følelse at dette er oppkonstruert historie laget for å shame menn? Anonymkode: 7533c...9f6 Du tror ikke det finnes pedofile og hebefile? Det hadde vært noe det! 12 8
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor har jeg følelse at dette er oppkonstruert historie laget for å shame menn? Anonymkode: 7533c...9f6 Hvorfor skulle det være oppkonstruert når det kryr av sånne menn??? Det finnes dessverre altfor mange menn som liker småjenter og smågutter. Helt hårreisende mange. Derfor det er så mange overgrepssaker og kvinner som har opplevd overgrep i oppveksten. Det er grusomt å lese. Anonymkode: 46b38...c20 8 1 12
Trolltunge Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor har menn blitt så jævlig hårsåre og vonbrotne over ingenting! De tåler jo ingenting ting av tilrettesettelser over helt legetime ting som ikke er greit. Skjønner dem ingenting! Som i dette HI over Anonymkode: e8b83...fa2 Lurer på dette jeg også. Klør meg i hodet over at enhver tråd om at en/noen menn har dårlige sider blir tatt som generelt mannehat eller generell kritikk av menn. Hvorfor tar menn som ikke har de tendenser som omtales slikt personlig? Det gjelder jo kun dem det gjelder, og ikke MENN generelt. Om noen skriver om at en/noen kvinner har sider jeg ikke kjenner meg igjen i vil jeg aldri ta det personlig før det påstås at det gjelder alle kvinner. Som kvinne vet jeg selvfølgelig at det finnes råtne egg i kvinne- kurven også. Ingen vits i å hevde kvinnehat og benekte det, om noen forteller om en/noen kvinner. Det finnes fæle mennesker av begge kjønn. Det bør menn også klare å erkjenne, selv om diverse ikke gjelder dem personlig. Nei, vi kvinner hater ikke menn generelt ved å skrive om noe som gjelder noen menn, så hopp av krenkehesten. Det er så tåpelig å sitte der og rope "Mannehat!", bare fordi det faktisk finnes dårlige menn, og det nevnes. 7 1 7
TinaChristina Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Sa han at han tente på unge jenter, eller ordla han seg litt teit (der man likevel skjønner hva han mener), og du valgte å misforstå slik at han nå er en pedofil gris? 16 7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden TinaChristina skrev (29 minutter siden): Sa han at han tente på unge jenter, eller ordla han seg litt teit (der man likevel skjønner hva han mener), og du valgte å misforstå slik at han nå er en pedofil gris? Ja hele greia her virker jo veldig oppkonstruert... Enten trolletråd eller noen som tolker alt i verste mening. Anonymkode: 29305...f17 3 3
Brunello Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde en diskusjon om Jeffrey Epstein og mannen min kom med meninger om at jenter på 13 år kan være ganske så modne og se ut som eldre enn i de er og skjønte hvorfor JE foretrakk sånne jenter. Fikk helt sjokk, her sitter vi, et par i slutten av 40 årene, og han liker jenter i 13-14 års alderen. Yngste datteren vår er 18. Jeg har ikke motsagt han, bare sagt at det JE holdt på med var på kanten og kunne ikke forstå at Chislaine Maxwell godtok det. Det var han forsåvidt enig i,men likevel. Når ble jeg betenkt og fikk lyst å sjekke mer. Hva mer holder han skjult liksom ? Anonymkode: eed75...6d1 Er man hebefil om man tenner på unge jenter som ser eldre ut enn de er? Poenget må vel være at for å være hebefil må man tenne på det pubertale. Ikke unge jenter som ser voksne ut. Mulig jeg tar feil. 6 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Brunello skrev (11 minutter siden): Er man hebefil om man tenner på unge jenter som ser eldre ut enn de er? Poenget må vel være at for å være hebefil må man tenne på det pubertale. Ikke unge jenter som ser voksne ut. Mulig jeg tar feil. Dette høres helt merkelig ut og hvis dette var tilfellet, da hadde ikke ei kvinne med fulle fem nølt på si takk og ha det til vedkommende. Dette høres som ei tulleinnlegg. Anonymkode: 7533c...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden Sa han akkurat de ordene, at hab kan se hvorfor JE foretrakk de jentene? Det er jo isåfall et illrødt og viftende flagg. Dette kunne jeg aldri klart å glemme, det ville ødelagt all interesse for mannen. Noe så skremmende 😖 Anonymkode: 0d3e6...508 3 1 3
Pippi Lotta Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden TinaChristina skrev (54 minutter siden): Sa han at han tente på unge jenter, eller ordla han seg litt teit (der man likevel skjønner hva han mener), og du valgte å misforstå slik at han nå er en pedofil gris? AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja hele greia her virker jo veldig oppkonstruert... Enten trolletråd eller noen som tolker alt i verste mening. Anonymkode: 29305...f17 Han sa at jenter på 13 år kunne se ganske modne ut OG at han forsto at en serie overgriper foretrak sånne jenter. Altså han forstår at voksne menner fåretreker 13 år gamle jenter. Hvordan skal dette tolkes i en bra mening? 1 9
Brunello Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette høres helt merkelig ut og hvis dette var tilfellet, da hadde ikke ei kvinne med fulle fem nølt på si takk og ha det til vedkommende. Dette høres som ei tulleinnlegg. Anonymkode: 7533c...9f6 Hva mener du er merkelig? Tenner man må jenter som ser voksne ut, er det jo ikke alderen som er avgjørende. På samme måte som man er pedofil og ikke hebefil om man tenner på en jente ser ut som hun er 10 år når hun er 14. 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor har menn blitt så jævlig hårsåre og vonbrotne over ingenting! De tåler jo ingenting ting av tilrettesettelser over helt legetime ting som ikke er greit. Skjønner dem ingenting! Som i dette HI over Anonymkode: e8b83...fa2 Jeg vet ikke helt hvem jeg skal tenke er hårsår jeg når jeg ser måten du skriver på. Anonymkode: 9bd73...28c 4 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden Det JE holdt på med var på kanten??? Anonymkode: 1ef9e...958 3 6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Skrevet 9 timer siden Trolltunge skrev (1 time siden): Jeg må vedkjenne at det der hadde jeg ikke taklet. Om min mann tente på barn eller pubertale jenter hadde det vært så ekkelt for meg at jeg ikke kunne ha fortsatt med et samliv. Enig. Pluss uansett sminke er det forskjell på ansikt og kropp! Anonymkode: 6d7b8...ad1 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det JE holdt på med var på kanten??? Anonymkode: 1ef9e...958 Langt over kanten!! Anonymkode: 6d7b8...ad1 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde en diskusjon om Jeffrey Epstein og mannen min kom med meninger om at jenter på 13 år kan være ganske så modne og se ut som eldre enn i de er og skjønte hvorfor JE foretrakk sånne jenter. Fikk helt sjokk, her sitter vi, et par i slutten av 40 årene, og han liker jenter i 13-14 års alderen. Yngste datteren vår er 18. Jeg har ikke motsagt han, bare sagt at det JE holdt på med var på kanten og kunne ikke forstå at Chislaine Maxwell godtok det. Det var han forsåvidt enig i,men likevel. Når ble jeg betenkt og fikk lyst å sjekke mer. Hva mer holder han skjult liksom ? Anonymkode: eed75...6d1 Det der er no go, ekkelt.. Mannen her sier 25+, MINST , helst 30 eller mer. Under er bare ekkelt. 40årene. Er helt enig! Anonymkode: 8cb2f...d20 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå