AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:30 #1 Skrevet fredag kl 12:30 For nær tre år siden mistet jeg jobben og gikk inn i en depresjon, de mente etterhvert jeg var utbrent. To år siden ble jeg singel, han gikk. Overnattet mye hos foreldrene mine i overgangsfasen og når jeg til slutt måtte flytte helt ut fra eksen flyttet jeg til foreldrene mine hvor jeg har bodd siden. Som om ikke det var nok hadde jeg en mislykket kneoperasjon som det er mye styr rundt nå. Erstatning osv. Jeg får ikke trent. Derfor er min store hobby blitt å lese gossip om kjendiser, jeg elsker det og bruker mye tid på det. Det er det første jeg ønsker å gjøre når jeg våkner om morgenen. Lese siste nytt med gossip og drama. På kvinneguiden hender det jeg legger ut frekke svar og skaper drama. Samtidig er jeg jo misfornøyd med livet mitt så klarer ikke slutte. Er ikke så mye annet å gjøre mens jeg venter på svar fra DPS på om jeg får plass. Min lege henviste meg dit siden jeg ikke har rett på mer hjelp hos kommunens helseteam. Har ikke råd til privat psykologhjelp. Var på date i forrige helg og fikk sms når jeg kom hjem "du ligner overhode ikke på bildene, må roe ned filterbruk du". Følte meg stygg da. Har begynt å få rynker og poser under øynene og håret mitt spiller ikke på lag med meg. Er det rart jeg er ulykkelig og ingen vil være med meg?? Ei dame sa til meg at det er usunt å like sladder så mye som meg. Men det hjelper meg jo til å gjøre dagene mine litt mindre grå? Har nesten ikke venner mer heller. Hvor hadde du begynt hvis du var meg og skulle få et bedre liv? Anonymkode: da4d7...cc2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:38 #2 Skrevet fredag kl 12:38 Er det noen form for trening du kan gjøre? F.eks svømme eller trene styrke overkropp? Ellers ville jeg sett om det er noen fritidsinteresser eller hobbyer du kan bruke tiden på. Hvis du blir aktiv på fellessamlinger så kan du få nye venner der også. Anonymkode: bb496...854 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:39 #3 Skrevet fredag kl 12:39 Hvor gammel er du? Anonymkode: 98cf3...e61
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:48 #4 Skrevet fredag kl 12:48 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ei dame sa til meg at det er usunt å like sladder så mye som meg. Men det hjelper meg jo til å gjøre dagene mine litt mindre grå? Anonymkode: da4d7...cc2 Hvordan vet ei dame om sladder-avhengiheten din? Få deg en hobby. Les bøker. Se film. Ta bilder. Meld deg inn i en klubb, helst fysisk for å se folk og bli kjent. Spør legen din om hjelp til å strukturere dagene dine, så du ikke gjør vondt verre. Anonymkode: 470dc...f36
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:51 #5 Skrevet fredag kl 12:51 - slutt med gossip - erstatt det med å lese bøker på biblioteket/ noe annet som et utviklende - jobb med å endre offer-tankegangen din - skaff deg et eget sted å bo - lag en en strukturert timeplan. Fyll hver dag med en ordentlig aktivitet - legg inn fysisk aktivitet. Svømming kan fungere. Gjør det regelmessig! - hør om kommunen har KID-kurs, eller tilsvarende. - stell deg og kle deg ordentlig hver dag Anonymkode: 36706...79a 1 1
Macro Skrevet fredag kl 12:57 #6 Skrevet fredag kl 12:57 Tenker at datingen kan vente til du har fått stabilitet på livet og du har det bra med deg selv. I et forhold skal man jo bidra med noe positivt selv også. Filter er en dårlig vane så det er bare å kutte ut. Du lurer både deg selv og andre. 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden #landetsombleforrikt!! Anonymkode: 2c6e6...23c
Luringa Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.9.2025 den 14.30): For nær tre år siden mistet jeg jobben og gikk inn i en depresjon, de mente etterhvert jeg var utbrent. To år siden ble jeg singel, han gikk. Overnattet mye hos foreldrene mine i overgangsfasen og når jeg til slutt måtte flytte helt ut fra eksen flyttet jeg til foreldrene mine hvor jeg har bodd siden. Som om ikke det var nok hadde jeg en mislykket kneoperasjon som det er mye styr rundt nå. Erstatning osv. Jeg får ikke trent. Derfor er min store hobby blitt å lese gossip om kjendiser, jeg elsker det og bruker mye tid på det. Det er det første jeg ønsker å gjøre når jeg våkner om morgenen. Lese siste nytt med gossip og drama. På kvinneguiden hender det jeg legger ut frekke svar og skaper drama. Samtidig er jeg jo misfornøyd med livet mitt så klarer ikke slutte. Er ikke så mye annet å gjøre mens jeg venter på svar fra DPS på om jeg får plass. Min lege henviste meg dit siden jeg ikke har rett på mer hjelp hos kommunens helseteam. Har ikke råd til privat psykologhjelp. Var på date i forrige helg og fikk sms når jeg kom hjem "du ligner overhode ikke på bildene, må roe ned filterbruk du". Følte meg stygg da. Har begynt å få rynker og poser under øynene og håret mitt spiller ikke på lag med meg. Er det rart jeg er ulykkelig og ingen vil være med meg?? Ei dame sa til meg at det er usunt å like sladder så mye som meg. Men det hjelper meg jo til å gjøre dagene mine litt mindre grå? Har nesten ikke venner mer heller. Hvor hadde du begynt hvis du var meg og skulle få et bedre liv? Anonymkode: da4d7...cc2 Høres ut som du har sydd sammen en personlighet som stemmer overens med personlighetene man ser for seg at enkelte troll her inne har. Hvis dette ee sant; Håper det løser seg. Finn en hobby du liker og bestem deg for å slutte å spre drit og skape drama. Og. Det er lov å like gossip, man trenger bare ikke si det høyt til de som ikke trenger å vite det 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå