Gå til innhold

Mannen var utro mellom 80 og 90 ganger og kona velger å bli. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste denne saken på Svt. Et svensk skuespillerpar, der mannen altså var utro en rekke ganger. Han innrømmet det tilslutt, de gikk i parterapi og kona valgte å bli. Hadde dere valgt det samme? Jeg hadde definitivt ikke blitt værende.

"Vid det laget hade Christopher Wollter tagit hjälp av en terapeut och insett att han hade ett omfattande sexmissbruk.

– Det var mellan 80 och 90 gånger, säger Christopher Wollter.

Det hände ofta i samband med jobbrelaterade händelser och ofta kopplat till premiärer eller avslutningsföreställningar, berättar han."

Christopher Wollter om otroheten: ”Jag var en sexmissbrukare” | SVT Nyheter

Anonymkode: ff6ef...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gir vel f da? 🤷‍♀️

Anonymkode: 605fd...183

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjente menn har som regel nok av tilbud fra damer. Alle fra Bjørnstjerne Bjørnsson til Bjarne Brøndbo har vært utro masse. 

Anonymkode: 4d272...678

• Nyttig 3
Skrevet

Kanskje hun ble imponert? Wow, 80-90!

"Så mange damer vil ha ham, men det var meg han giftet seg med" lissom.

Hvis han bare hadde vært utro én gang så hadde hun dratt på flekken.

Anonymkode: 10884...122

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Har det noe å si da? Man velger selv hva man gjør

Anonymkode: 7d43b...037

• Liker 1
Skrevet

Det er mange dumme menn.

Men det er også grenseløst mange dumme damer. 

Anonymkode: 69223...f2f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Oi! Han var oppsiktsvekkende kjekk, da. Uten at det har noe med saken å gjøre. Nei, jeg hadde ikke holdt fast ved en utro mann, tror jeg, men her høres det ut som at de har startet på nytt og at mannen har gjenopppstått som en ny fyr.

Anonymkode: 98c6e...eaf

Skrevet

Noen vet ikke sitt eget beste og sin egen selvverdi.

Anonymkode: b102c...78b

• Liker 3
Skrevet

Lol han er ikke spesielt kjekk en gang, kjenner mange menn som er kjekkere, m26

Anonymkode: 1dde9...f6b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Oi! Han var oppsiktsvekkende kjekk, da. Uten at det har noe med saken å gjøre. Nei, jeg hadde ikke holdt fast ved en utro mann, tror jeg, men her høres det ut som at de har startet på nytt og at mannen har gjenopppstått som en ny fyr.

Anonymkode: 98c6e...eaf

Oppsiktsvekkende kjekk? Hvor? Har vi sett på bilder av samme fyr? Han ser helt normal ut? Rimelig standard mann på 50. Var rimelig standard da han var yngre også.

Anonymkode: 5b2cf...596

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er mange dumme menn.

Men det er også grenseløst mange dumme damer. 

Anonymkode: 69223...f2f

Dumskap har ingenting med dette å gjøre...

Anonymkode: 8c2ad...f39

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Noen vet ikke sitt eget beste og sin egen selvverdi.

Anonymkode: b102c...78b

Det kommer helt an på hvilke verdier man har.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg leste denne saken på Svt. Et svensk skuespillerpar, der mannen altså var utro en rekke ganger. Han innrømmet det tilslutt, de gikk i parterapi og kona valgte å bli. Hadde dere valgt det samme? Jeg hadde definitivt ikke blitt værende.

"Vid det laget hade Christopher Wollter tagit hjälp av en terapeut och insett att han hade ett omfattande sexmissbruk.

– Det var mellan 80 och 90 gånger, säger Christopher Wollter.

Det hände ofta i samband med jobbrelaterade händelser och ofta kopplat till premiärer eller avslutningsföreställningar, berättar han."

Christopher Wollter om otroheten: ”Jag var en sexmissbrukare” | SVT Nyheter

Anonymkode: ff6ef...d25

Skrevet

sexmisbruk (sexavhengighet osv som sykdom) er kanskjei en litt annenkategori enn utroskap? Mange velger bli hos en rusmisbruker, alkoholiker, spilleavhegig osv også.. 

Anonymkode: ea03b...22e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

sexmisbruk (sexavhengighet osv som sykdom) er kanskjei en litt annenkategori enn utroskap? Mange velger bli hos en rusmisbruker, alkoholiker, spilleavhegig osv også.. 

Anonymkode: ea03b...22e

Ble fersket, og skylder straks på "sykdom" som i "jeg kan ikke noe for det, for jeg er jo syk som vil ha sex så mye med fremmede".

Bare pisspreik. Han er en kåting rett og slett, og det er ingen sykdom!

Ser i en annen svensk artikkel jeg leste at han faktisk hadde egen "ungkarsleilighet" han overnattet i når han hadde vært på sene premierer og etterfester. Ikke rart han hadde alle muligheter til å være utro i ett kjør, han kunne jo bare ta dem med seg til sin private leilighet, mens kona var hjemme i felleshjemmet et annet sted og ante fred og ingen fare.

Jeg hadde ikke akkurat stolt på en mann som sov borte i byen etter å ha vært på fester i et kjør gjennom årene... uansett. Hun har vært naiv som ikke oppdaget det før.

Anonymkode: 6d362...f7b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjente menn har som regel nok av tilbud fra damer. Alle fra Bjørnstjerne Bjørnsson til Bjarne Brøndbo har vært utro masse. 

Så hvorvidt mannen er utro er om hvorvidt han får tilbud fra damer? Trist i så fall.

Anonymkode: 3276a...57b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble fersket, og skylder straks på "sykdom" som i "jeg kan ikke noe for det, for jeg er jo syk som vil ha sex så mye med fremmede".

Bare pisspreik. Han er en kåting rett og slett, og det er ingen sykdom!

Ser i en annen svensk artikkel jeg leste at han faktisk hadde egen "ungkarsleilighet" han overnattet i når han hadde vært på sene premierer og etterfester. Ikke rart han hadde alle muligheter til å være utro i ett kjør, han kunne jo bare ta dem med seg til sin private leilighet, mens kona var hjemme i felleshjemmet et annet sted og ante fred og ingen fare.

Jeg hadde ikke akkurat stolt på en mann som sov borte i byen etter å ha vært på fester i et kjør gjennom årene... uansett. Hun har vært naiv som ikke oppdaget det før.

Anonymkode: 6d362...f7b

Hun valgte selv og tilgi ham, og det er det en god grunn til tenker jeg.

Ikke alle forhold er konvensjonelle, og det kan man heller ikke forvente uten at det skal være noe galt i det.

Han burde vært åpen om dette fra starten av. 

En smart mann er det.

Så da var ikke denne mannen så veldig smart, og han er heldig som har en kone som tilgir ham.

Skrevet

Er det noen som teller? Man har jo enten vært utro én gang, noen ganger eller mange ganger, og tidsrommet er mer interessant enn antall ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så hvorvidt mannen er utro er om hvorvidt han får tilbud fra damer? Trist i så fall.

Anonymkode: 3276a...57b

Nei, men det er nok en faktor. Det fins sikkert mange menn som kunne tenke seg å være utro med 80-90 damer, men som ikke finner noen å være utro med. Samtidig er det så klart kjente og attraktive menn som får masse tilbud som ikke er utro.

• Nyttig 1
Skrevet

Hun er vel ikke sammen med ham pga romantisk kjærlighet da vettu. Hvem bryr seg om hva andre gjør med livet sitt sier jeg bare

Anonymkode: 4cc51...ff4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...