Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
erok skrev (På 5.9.2025 den 12.48):

Hvor ofte tenker du på sex og blir kåt svar både menn og kvinner

Det går opp og ned. 

Anonymkode: 5c35b...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du " slår på " en seksuell fantasi hver kveld for å få sove, og du er i et forhold? Er du avhengig av en fantasi da mannen din ligger rett ved siden av? Og hver kveld? Wow, høres ut som et lykkelig samliv. 

Jeg hadde ikke vært avhengig av en seksuell fantasi hvis jeg hadde en mann liggende ved siden av meg. Da hadde jeg hatt alt jeg trengte for å finne roen for å sove. Hadde jeg følt noe annet enn det, så ville det vært feil mann som lå ved siden av meg. 

Anonymkode: a0640...4b7

Og sånn er det for deg.

For meg og mange andre gir den rette fyren bare mersmak. 

Det vi har tenner en gnist som varer til neste gang vi sees.

Hvorfor tenker du at det ene er mer riktig enn det andre?

Anonymkode: db8fe...4a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow, jammen rart du ikke faktisk har en mann da, du som er så mye bedre enn andre og så mye mer perfekt enn andre og så flink til å komme med pekefingeren og si hva andre burde ha gjort ;) 

Anonymkode: 5c35b...5fe

Hvor står det at jeg ikke har en? Hvor står det at jeg er perfekt??

Poenget jeg prøver å få frem er dette; Hvis man liker noen/er i et forhold, hvorfor er man da avhengig av å ha en fantasi i hodet hver kveld for å få sove? Hvis den andre personen skaper en gnist ( Som det også er snakk om her ), hvorfor da ikke benytte seg av dette mennesket som gir deg den gnisten? Beklager så meget at jeg vil ha den rette mannen ved siden av meg istedenfor en fantasi. Sier ikke at noe er mer feil enn andre ting, men jeg sa meningen min, som så mange andre her gjør. Hvis man legger ut et innlegg her og spør om råd, eller svarer og sier meningen sin, så kan man ikke regne med å kun få kommentarer tilbake som man er helt enig i. 

Anonymkode: a0640...4b7

• Liker 1
Skrevet

Flere ganger per dag.

Skrevet (endret)

Det er en livstil og et sunnhetstegn å være kåt flere ganger om dagen.. 

Sexlysten er min fastlege.. Nytelsen er min type lykke. Damer trenger også nytelser og omsorg.. derfor stiller jeg alltid opp, og gir dem vitaminer og minner for livet😇🥰

Endret av Bamseklemmer
Ikke noe vesentlig
Skrevet

24/7

Anonymkode: 04443...648

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

24/7

Anonymkode: 04443...648

+1 - hver time mens jeg er våken, og jeg drømmer også om sex nesten hver natt. 

Anonymkode: d6093...d2a

Skrevet

Nesten annahver dag!

Jeg kan bli skikkelig kåt hvis jeg ser ei jente i jeans som sitter perfekt eller matcher henne perfekt 👌🏻👖

Ser jeg ei jente i drømmeoutfit, skjorte og jeans, så må jeg runke når jeg kommer hjem! Enten ved å fantasere om henne, eller om jeg har jeans og skjorte på selv,  går jeg i dusjen med klærne på og tømmer meg ett par ganger 💦

Mann 38 🙈

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...