Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte tenker du på sex og blir kåt svar både menn og kvinner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir som regel kun kåt rundt og ved eggløsning. Ellers må mannen ta initiativ for at jeg i det hele tatt skal tenke på sex når jeg er andre steder i syklusen. Så generelt sett tenker jeg ikke mye på sex med mindre mannen vil ha sex.

Anonymkode: 9f578...a92

Skrevet

Hvor ofte bruker du punktum og spørsmålstegn? Svar trådstarter.

For å svare på det jeg tror er et spørsmål fra din side, så er jeg nesten aldri kåt lenger pga overgangsalder. Tenker på sex i blant likevel, fordi det hadde vært hyggelig å ha lyst på det, men tanken går fort over.

Kvinne i femtiårene

Anonymkode: c84ca...597

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
erok skrev (3 timer siden):

Hvor ofte tenker du på sex og blir kåt svar både menn og kvinner

minst en gang hver dag.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Matas, mod.

Skrevet

Flere ganger om dagen. K

Anonymkode: 6a0db...238

Skrevet

Kommer an på hva jeg spiser. Må opp i rundt 60+gram (20+%) fett og noe proteiner+karber før hormonene lar meg få følelse av lyst. Spiser jeg lite fett, så skrur lysten seg totalt av.

Anonymkode: e7405...34d

Skrevet

Kvinne 40 år.

Hver dag, flere ganger for dag. Er i et sunt og godt forhold. Har mye sex.

Anonymkode: 95d36...91f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Stortsett hver dag og ofte flere ganger i løpet av en dag.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Veldig ofte

Endret av kjekkfyr
Skrevet

Ofte, veldig ofte. Ikke alltid at tankene og fantasiene kommer så langt at jeg blir kåt. Kjører jeg bil f.eks å er inne på et sånt tankespor, men må fylle bensin så ble jeg jo ikke kåt.

Er jeg alene hjemme en dag uten noe å gjøre mens mannen er på jobb så kan jeg ha onanert meg til orgasme opptil 5 ganger før han kommer hjem.

Hver kveld når jeg legger meg "slår jeg på" en seksuell fantasi som jeg sovner av. Småvåkner alltid før klokka ringer, da døser jeg mens jeg hopper fra fantasi til fantasi, gjerne en forlengelse av det jeg drømte om.

Egentlig så er det sånn at hver gang hjernen har mulighet til å slappe av et sekund så tenker jeg på sex... Eller å vinne i lotto, det er også en gjenganger. 

Anonymkode: 91cb0...031

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ofte, veldig ofte. Ikke alltid at tankene og fantasiene kommer så langt at jeg blir kåt. Kjører jeg bil f.eks å er inne på et sånt tankespor, men må fylle bensin så ble jeg jo ikke kåt.

Er jeg alene hjemme en dag uten noe å gjøre mens mannen er på jobb så kan jeg ha onanert meg til orgasme opptil 5 ganger før han kommer hjem.

Hver kveld når jeg legger meg "slår jeg på" en seksuell fantasi som jeg sovner av. Småvåkner alltid før klokka ringer, da døser jeg mens jeg hopper fra fantasi til fantasi, gjerne en forlengelse av det jeg drømte om.

Egentlig så er det sånn at hver gang hjernen har mulighet til å slappe av et sekund så tenker jeg på sex... Eller å vinne i lotto, det er også en gjenganger. 

Kan legge inn at jeg er kvinne på 45år.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så herlig da 🤩

Skrevet
SurDiamant skrev (6 minutter siden):

Så herlig da 🤩

Ja, det er ganske greit 😅 Kan jo høres litt i overkant ut, men det er ikke sånn at fantasiene, tankene og onaneringen går ut over andre ting. 

Ofte gleder jeg meg til å legge meg fordi jeg syns det er koselig å ligge i mørket under ei varm dyne og fantasere meg inn i søvn.

Tror det er litt typen jeg er. Som liten fantasere jeg også mye, hadde mange fantasivenner, selv om jeg også hadde mange ekte venner. Elsker å skrive stil på skolen og å lese bøker. Da gikk det jo ikke på sex, men at jeg liker denne fantasiverdenen og å leve i mitt eget hode. 

• Hjerte 1
Skrevet

På ingen måte i overkant, det er en verden jeg kjenner meg ekstremt godt igjen i 🤭

Skrevet

Kun kåt på kjæresten og vil gjerne ha mye sex med han når vi er sammen. 

Noen særlige fantasier har jeg ikke. Er ganske vanilje når det kommer til sex og kos 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 1.07):

Deilig og høre at fantasien fungerer

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 1.07):

Du " slår på " en seksuell fantasi hver kveld for å få sove, og du er i et forhold? Er du avhengig av en fantasi da mannen din ligger rett ved siden av? Og hver kveld? Wow, høres ut som et lykkelig samliv. 

Jeg hadde ikke vært avhengig av en seksuell fantasi hvis jeg hadde en mann liggende ved siden av meg. Da hadde jeg hatt alt jeg trengte for å finne roen for å sove. Hadde jeg følt noe annet enn det, så ville det vært feil mann som lå ved siden av meg. 

Anonymkode: a0640...4b7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du " slår på " en seksuell fantasi hver kveld for å få sove, og du er i et forhold? Er du avhengig av en fantasi da mannen din ligger rett ved siden av? Og hver kveld? Wow, høres ut som et lykkelig samliv. 

Jeg hadde ikke vært avhengig av en seksuell fantasi hvis jeg hadde en mann liggende ved siden av meg. Da hadde jeg hatt alt jeg trengte for å finne roen for å sove. Hadde jeg følt noe annet enn det, så ville det vært feil mann som lå ved siden av meg. 

Anonymkode: a0640...4b7

Wow, jammen rart du ikke faktisk har en mann da, du som er så mye bedre enn andre og så mye mer perfekt enn andre og så flink til å komme med pekefingeren og si hva andre burde ha gjort ;) 

Anonymkode: 5c35b...5fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2025 den 16.48):

Kommer an på hva jeg spiser. Må opp i rundt 60+gram (20+%) fett og noe proteiner+karber før hormonene lar meg få følelse av lyst. Spiser jeg lite fett, så skrur lysten seg totalt av.

Anonymkode: e7405...34d

He he he, du må da ikke fortelle forretningshemmeligheter dine så lett, ser ser for meg at dette kunne bli inntektsbringende for deg. Du markedsfører sexlyst-piller med hemmelig innhold. Og så er det bare riktig blanding av fett og proteiner. 

Anonymkode: 5c35b...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...