Montezuma Skrevet 19. september 2006 #121 Skrevet 19. september 2006 Har akkurat kommet hjem fra Trøndelag, hvor jeg har vært for å se på "Les Miserables". Har sett den flere ganger før, og har også konsertversjonen med orginalbesetningen på video, og er veldig glad i denne musikalen, men dette var noe helt spesielt! (At jeg har reist 30 timer i løpet av en helg bare for å se forestillingen viser vel riktignok at jeg er litt gal, men.... ) Jeg har bare ett ord for opplevelsen; MEKTIG! Flott scenografi, fantastiske artister, og ikke minst gripende musikk, det var tilnærmet "perfekt". Jeg lo og gråt om hverandre! (Det er så lett å bli "forkjøla" når en ser Les Mis', noen som vet hvorfor.....? ) Det eneste som manglet, var at Michael Ball hadde tatt turen over for å spille Marius, men det spørs om han hadde likt å synge på nynorsk.. Uansett, det er vanskelig å trekke fram enkeltprestasjoner, for alle var like gode....Bård Steine gjorde en flott jobb som Marius, Paul Ottar Haga var en fantastisk Javert, Eir Indrehaug "Var" Cosette i høyeste grad, og Erik Wenberg Jacobsen gjorde en god Jean Valjean. Og "Gavroche" var et sjarmtroll til tusen! Til alle dere som har billetter: Gled dere!! Til alle dere andre, denne forestillingen anbefales på det varmeste, har dere mulighet til å se den.... grip sjansen, dere vil ikke angre! Men, et lite råd til dere som skal se forestillingen, men som ikke kjenner historien.... sett dere inn i handlingen først, da får dere mer utbytte av forestillingen. Jeg måtte faktisk le da vi hadde sett på sult, nød, drap og revolusjon i 3 timer, og en "finere frue" veldig nøytralt, og med et utrolig stivt smil, kommenterte "dette var da et trivelig stykke".... ← Åh, jeg er så innmari misunnelig!!!! Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen?
Skravla Skrevet 20. september 2006 #122 Skrevet 20. september 2006 Åh, jeg er så innmari misunnelig!!!! Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen? ← Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #123 Skrevet 20. september 2006 Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul. ← OG det skal jeg og falleri og falleraaaa.....
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 20. september 2006 #124 Skrevet 20. september 2006 Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul. ← Og gjett om jeg skal!!!!!!!
Skravla Skrevet 20. september 2006 #125 Skrevet 20. september 2006 OG det skal jeg og falleri og falleraaaa..... ← Og det skal sannsynligvis jeg også - selv om jeg nettopp har vært i Trondheim og sett forestillingen....
Daria Skrevet 20. september 2006 #126 Skrevet 20. september 2006 OG det skal jeg og falleri og falleraaaa..... ← Jeg også Og til Trondheim om noen uker for å se den der -igjen...
Gjest Bare innom Skrevet 20. september 2006 #127 Skrevet 20. september 2006 Åh, jeg er så innmari misunnelig!!!! Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen? ← Nei dessverre. Jeg skrev oppover etter at jeg hadde sett forestillingen for å spørre om den kom til å bli utgitt på cd eller dvd, men det kostet for mye så det ble ikke aktuellt. Daria: kan ikke du gjemme et videokamera i en flott håroppsats eller noe??
Daria Skrevet 20. september 2006 #128 Skrevet 20. september 2006 Daria: kan ikke du gjemme et videokamera i en flott håroppsats eller noe?? ← Det hadde vært noe...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #129 Skrevet 4. oktober 2006 Heisann!! Er det noen som vet hvor gammel Stephen Brandt-Hansen er og er han homofil????
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #130 Skrevet 16. oktober 2006 Når Jan Werner har eget fan-forum burde jamen Stephen Brandt Hansen også hatt det noen som påtar seg å lage? ← Og vet du hva han stephen brandt hansen har en fan hjemmeside den er: www.stephenhansen.net
Gjest Tommy Skrevet 16. oktober 2006 #131 Skrevet 16. oktober 2006 Noen som vet om ho Evelyn Jons e lesbisk? Ho va dritlækker
Gjest Gjest_emme_* Skrevet 22. oktober 2006 #132 Skrevet 22. oktober 2006 Har kjøpt billetter til premieren. Stephen Brandt-Hansen er mannen med stor M.Og i tillegg, for en stemme!!! Skal se og høre det jeg kan av den mannen. Egen fanklubb hadde han fortjent.
hjertesukka Skrevet 4. november 2006 #133 Skrevet 4. november 2006 Har veldig lyst å se denne forestillingen - i Lillestrøm. Noen som vet hvor lenge den skal gå?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #134 Skrevet 5. november 2006 Se disse nettsidene for bestilling av bill til les miserables i lillestrøm www.lillestrom-kultursenter.no foreløpig satt opp forestillinger ut februar. HURRA for Stephen Hansen!!!
Thomasine Skrevet 21. januar 2007 #135 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal se på 1.februar!!! :hoppe: ...forresten er Stephen født i 1971...
Gjest Skya Skrevet 21. januar 2007 #136 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal se på 1.februar!!! :hoppe: ...forresten er Stephen født i 1971... ← Jeg skal 3. februar!! Noen som allerede har vært der?
Daria Skrevet 21. januar 2007 #137 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal 23. februar *lurer på hva jeg tenkte da jeg bestilte så lenge etter premieren...*
Skravla Skrevet 22. januar 2007 #139 Skrevet 22. januar 2007 Jeg skal 23. februar *lurer på hva jeg tenkte da jeg bestilte så lenge etter premieren...* ← Nei det kan du lure på..... Jeg skal dit 17. februar. http://oslopuls.no/kunst/article1610849.ece
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå