Gå til innhold

Les Miserables

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet hjem fra Trøndelag, hvor jeg har vært for å se på "Les Miserables".

Har sett den flere ganger før, og har også konsertversjonen med orginalbesetningen på video, og er veldig glad i denne musikalen, men dette var noe helt spesielt! (At jeg har reist 30 timer i løpet av en helg bare for å se forestillingen viser vel riktignok at jeg er litt gal, men.... :ler: )

Jeg har bare ett ord for opplevelsen; MEKTIG!

Flott scenografi, fantastiske artister, og ikke minst gripende musikk, det var tilnærmet "perfekt".  Jeg lo og gråt om hverandre!  (Det er så lett å bli "forkjøla" når en ser Les Mis', noen som vet hvorfor.....? :sjenert: )

Det eneste som manglet, var at Michael Ball hadde tatt turen over for å spille Marius, men det spørs om han hadde likt å synge på nynorsk..  :ler:

Uansett, det er vanskelig å trekke fram enkeltprestasjoner, for alle var like gode....Bård Steine gjorde en flott jobb som Marius, Paul Ottar Haga var en fantastisk Javert, Eir Indrehaug "Var" Cosette i høyeste grad, og Erik Wenberg Jacobsen gjorde en god Jean Valjean.

Og "Gavroche" var et sjarmtroll til tusen!  ;)

Til alle dere som har billetter: Gled dere!!

Til alle dere andre, denne forestillingen anbefales på det varmeste, har dere mulighet til å se den.... grip sjansen, dere vil ikke angre!  :)

Men, et lite råd til dere som skal se forestillingen, men som ikke kjenner historien.... sett dere inn i handlingen først, da får dere mer utbytte av forestillingen.

Jeg måtte faktisk le da vi hadde sett på sult, nød, drap og revolusjon i 3 timer, og en "finere frue" veldig nøytralt, og med et utrolig stivt smil, kommenterte "dette var da et trivelig stykke".... :ler:

Åh, jeg er så innmari misunnelig!!!!

Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen?

Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul.

OG det skal jeg og falleri og falleraaaa..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_montepulciano_*

Og gjett om jeg skal!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG det skal jeg og falleri og falleraaaa.....  :ler:

Og det skal sannsynligvis jeg også - selv om jeg nettopp har vært i Trondheim og sett forestillingen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bare innom

Nei dessverre.

Jeg skrev oppover etter at jeg hadde sett forestillingen for å spørre om den kom til å bli utgitt på cd eller dvd, men det kostet for mye så det ble ikke aktuellt. :grine:

Daria: kan ikke du gjemme et videokamera i en flott håroppsats eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Når Jan Werner har eget fan-forum burde jamen Stephen Brandt Hansen også hatt det  :ler: noen som påtar seg å lage?  :sjarmor:

Og vet du hva han stephen brandt hansen har en fan hjemmeside den er:

www.stephenhansen.net

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_emme_*

Har kjøpt billetter til premieren. Stephen Brandt-Hansen er mannen med stor M.Og i tillegg, for en stemme!!! Skal se og høre det jeg kan av den mannen. Egen fanklubb hadde han fortjent. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har veldig lyst å se denne forestillingen - i Lillestrøm. Noen som vet hvor lenge den skal gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se disse nettsidene for bestilling av bill til les miserables i lillestrøm

www.lillestrom-kultursenter.no

foreløpig satt opp forestillinger ut februar.

HURRA for Stephen Hansen!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...