Montezuma Skrevet 19. september 2006 #121 Del Skrevet 19. september 2006 Har akkurat kommet hjem fra Trøndelag, hvor jeg har vært for å se på "Les Miserables". Har sett den flere ganger før, og har også konsertversjonen med orginalbesetningen på video, og er veldig glad i denne musikalen, men dette var noe helt spesielt! (At jeg har reist 30 timer i løpet av en helg bare for å se forestillingen viser vel riktignok at jeg er litt gal, men.... ) Jeg har bare ett ord for opplevelsen; MEKTIG! Flott scenografi, fantastiske artister, og ikke minst gripende musikk, det var tilnærmet "perfekt". Jeg lo og gråt om hverandre! (Det er så lett å bli "forkjøla" når en ser Les Mis', noen som vet hvorfor.....? ) Det eneste som manglet, var at Michael Ball hadde tatt turen over for å spille Marius, men det spørs om han hadde likt å synge på nynorsk.. Uansett, det er vanskelig å trekke fram enkeltprestasjoner, for alle var like gode....Bård Steine gjorde en flott jobb som Marius, Paul Ottar Haga var en fantastisk Javert, Eir Indrehaug "Var" Cosette i høyeste grad, og Erik Wenberg Jacobsen gjorde en god Jean Valjean. Og "Gavroche" var et sjarmtroll til tusen! Til alle dere som har billetter: Gled dere!! Til alle dere andre, denne forestillingen anbefales på det varmeste, har dere mulighet til å se den.... grip sjansen, dere vil ikke angre! Men, et lite råd til dere som skal se forestillingen, men som ikke kjenner historien.... sett dere inn i handlingen først, da får dere mer utbytte av forestillingen. Jeg måtte faktisk le da vi hadde sett på sult, nød, drap og revolusjon i 3 timer, og en "finere frue" veldig nøytralt, og med et utrolig stivt smil, kommenterte "dette var da et trivelig stykke".... ← Åh, jeg er så innmari misunnelig!!!! Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. september 2006 #122 Del Skrevet 20. september 2006 Åh, jeg er så innmari misunnelig!!!! Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen? ← Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #123 Del Skrevet 20. september 2006 Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul. ← OG det skal jeg og falleri og falleraaaa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_montepulciano_* Skrevet 20. september 2006 #124 Del Skrevet 20. september 2006 Tviler på at det er innspilling av denne oppsetningen. Men du har sjansen til å se Les Mis på Lillestrøm kultursenter etter jul. ← Og gjett om jeg skal!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. september 2006 #125 Del Skrevet 20. september 2006 OG det skal jeg og falleri og falleraaaa..... ← Og det skal sannsynligvis jeg også - selv om jeg nettopp har vært i Trondheim og sett forestillingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2006 #126 Del Skrevet 20. september 2006 OG det skal jeg og falleri og falleraaaa..... ← Jeg også Og til Trondheim om noen uker for å se den der -igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare innom Skrevet 20. september 2006 #127 Del Skrevet 20. september 2006 Åh, jeg er så innmari misunnelig!!!! Er dypt forelsket i Les Mis og alt som hører til, men hadde ikke anledning til å reise oppover. Finnes det en innspilling av denne oppsetningen? ← Nei dessverre. Jeg skrev oppover etter at jeg hadde sett forestillingen for å spørre om den kom til å bli utgitt på cd eller dvd, men det kostet for mye så det ble ikke aktuellt. Daria: kan ikke du gjemme et videokamera i en flott håroppsats eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2006 #128 Del Skrevet 20. september 2006 Daria: kan ikke du gjemme et videokamera i en flott håroppsats eller noe?? ← Det hadde vært noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #129 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann!! Er det noen som vet hvor gammel Stephen Brandt-Hansen er og er han homofil???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #130 Del Skrevet 16. oktober 2006 Når Jan Werner har eget fan-forum burde jamen Stephen Brandt Hansen også hatt det noen som påtar seg å lage? ← Og vet du hva han stephen brandt hansen har en fan hjemmeside den er: www.stephenhansen.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tommy Skrevet 16. oktober 2006 #131 Del Skrevet 16. oktober 2006 Noen som vet om ho Evelyn Jons e lesbisk? Ho va dritlækker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_emme_* Skrevet 22. oktober 2006 #132 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har kjøpt billetter til premieren. Stephen Brandt-Hansen er mannen med stor M.Og i tillegg, for en stemme!!! Skal se og høre det jeg kan av den mannen. Egen fanklubb hadde han fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 4. november 2006 #133 Del Skrevet 4. november 2006 Har veldig lyst å se denne forestillingen - i Lillestrøm. Noen som vet hvor lenge den skal gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #134 Del Skrevet 5. november 2006 Se disse nettsidene for bestilling av bill til les miserables i lillestrøm www.lillestrom-kultursenter.no foreløpig satt opp forestillinger ut februar. HURRA for Stephen Hansen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 21. januar 2007 #135 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal se på 1.februar!!! :hoppe: ...forresten er Stephen født i 1971... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. januar 2007 #136 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal se på 1.februar!!! :hoppe: ...forresten er Stephen født i 1971... ← Jeg skal 3. februar!! Noen som allerede har vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. januar 2007 #137 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal 23. februar *lurer på hva jeg tenkte da jeg bestilte så lenge etter premieren...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. januar 2007 #138 Del Skrevet 21. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. januar 2007 #139 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg skal 23. februar *lurer på hva jeg tenkte da jeg bestilte så lenge etter premieren...* ← Nei det kan du lure på..... Jeg skal dit 17. februar. http://oslopuls.no/kunst/article1610849.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #140 Del Skrevet 22. januar 2007 jeg skal 3. ..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå