Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også bestilt billetter - og skal nyte premieren ;-), det blir nok en tur til når forestillingen har gått noen uker,oppfordrer alle til å sende beskjed til venner og kjente om å bestille billetter nå på Les Miserables i Lillestrøm!

Videoannonse
Annonse
Gjest Musikk
Skrevet

Platekompaniet har billigsalg på konsertversjon av Les Mis nå, med bla. Michael Ball og masse andre kjente artister. Man får se på den så lenge, og høre litt Brandt-Hansen på mp3. Over 7 mnd til premieren :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil også høre Stephen Brandt-Hansen inn i øret mitt, hvorfor gjør du det og ikke jeg? ;-)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vil også høre Stephen Brandt-Hansen inn i øret mitt, hvorfor gjør du det og ikke jeg? ;-)

Kanskje det lar seg gjøre hvis du har msn ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Har nå prøvd å registrere bruker så jeg kunne få pm, men det funket heller dårlig :forvirret: anyhow, har 3-4 mp3 jeg godt kan dele, dette er ikke piratkopier av platene som er gitt ut altså, de kan dere kjøpe selv ;)

Send mail til xxxxhvis du har msn og er interessert i vakker musikk :)

Logger på i løpet av kvelden en gang.

Skrevet

Åååå... hvilke sanger er det du har da? :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sanger J. Brel, J. Mitchell, og en av Lisa Nilsson (tror jeg?). Og Leonard Cohens Hallelujah.

Gjest Gjest
Skrevet

Vedkommende som mailet meg skal nå ha fått svar, i motsatt fall post her ;)

Skrevet
Vedkommende som mailet meg skal nå ha fått svar, i motsatt fall post her  ;)

TUSEN TAKK!!! NYDELIG! Ikke noe mer å si om det! :klem:

Skrevet
Det er sanger J. Brel, J. Mitchell, og en av Lisa Nilsson (tror jeg?). Og Leonard Cohens Hallelujah.

Tror jeg har hørt ham gjøre de fleste live -og det var ingen vond opplevelse, for å si det sånn... ;) *sender mail*

Skrevet

Jeg har fått fiiiine sanger! :hjerter: Tusen takk! :blomst:

Dessuten har jeg bestilt meg billett til høsten i Tronheim! :hoppe:

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Jeg skal se Les Miserables på Trøndelag Teater på fredag!!

Er veldig spent og gleder meg masse :)

Skrevet

Det har i alle fall jeg ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Det har i alle fall jeg ;)

Dette skaper nyskjerrighet, skjønner denne Stephen Brandt-Hansen må være en sanger som må høres, har han noen konserter i sommer? Og hvordan kan jeg få hørt han her på østlandet? Som musikal fan så må jeg nok oppdatere meg. Skal bestille for å se Les Miserables i Akershus! Har han gitt ut plate?

Gjest Gjest
Skrevet

Var akkurat inne på Les Miserables-siden nå, så at det har kommet noen få ledige plasser på premieren på Lillestrøm. Sikkert uavhentede billetter. Så det er bare å benytte sjansen ;)

Anbefaler platen med St Hallvardguttene, der han har et par-tre solonummer. Selv om jeg synes stemmen kommer best til sin rett på scenen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for innspill, dette her er moro. Aldri skrevet på slikt før. Skal løpe i platebutikk for å høre Stephen Brandt-Hansen. Gleder meg. Jeg har fått bestilt billett til Les Miserables i Lillestrøm. Er den ikke markedsført ennå. Jeg har ikke hørt om det før nå på nettet. Det må jo bli en storsatsing som alle på østlandet vil dra på. Hvorfor står det ikke noe i de store avisene om dette da?

Skrevet (endret)

Det har jeg lurt på også Gjest. Jeg hadde ikke ant noe om det hadde det ikke vært for alle mine KG venner. :klem:

Endret av Annie
Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke sett det noe annet sted enn i Romerikes Blad. Forestillingen har kanskje for lav kjendisfaktor. Og så er det vel ikke alle som planlegger teaterbesøk 7 måneder i forveien :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

hehehehe...lav kjendisfaktor?? Det er vel litt feil, det er jo nåtiden og fremtidens musikalstjerner som deltar i Les Miserables i Akershus. Alle de flott unge som nå bør flagges høyt i media! At de ikke er med i Hotel Cæsar, sier ikke at de ikke er stjerner ;-) Sant .... ikke alle er like rare som bestiller billetter lenge før! Kanskje Akershus teater ikke vil såre Trøndelag teater så de venter til de er ferdig der før presse dekning starter????

Gjest Gjest
Skrevet

Det blir nok mer pressedekning når premieren nærmer seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...