Gå til innhold

Les Miserables

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest le;-)mis
*melder meg som reisefølge*  :sjenert:

HJELP! Jan Werner i Les Miserable, det hadde vært en katastrofe for mine ører iallefall - han har ikke noe å tilby som musikal skuespiller!! Drøm videre-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
HJELP! Jan Werner i Les Miserable, det hadde vært en katastrofe for mine ører iallefall - han har ikke noe å tilby som musikal skuespiller!! Drøm videre-

Du har peil :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dere som har sett LM i Trondheim: Hvordan var Stephen Brandt-Hansen som Enjolras? Jeg så han på en konsert i Oslo i høst, og det jeg tenkte var at HAN må spille Jean Valjean en gang. Kan ikke helt se han for meg som Enjolras. Kanskje litt for gammel og tung for den rollen? Jean Valjean er nok perfekt. Hvordan er han som Enjolras? Og som Jean Valjean (har skjønt det slik at han er reserve for den rollen?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silje_*
Dere som har sett LM i Trondheim: Hvordan var Stephen Brandt-Hansen som Enjolras? Jeg så han på en konsert i Oslo i høst, og det jeg tenkte var at HAN må spille Jean Valjean en gang. Kan ikke helt se han for meg som Enjolras. Kanskje litt for gammel og tung for den rollen? Jean Valjean er nok perfekt. Hvordan er han som Enjolras? Og som Jean Valjean (har skjønt det slik at han er reserve for den rollen?)?

Stephen B Hansen gjorde en flott fremføring i rollen som Enjolras da jeg så forestillingen, savner jo flere sanger - siden Stephen er den sangeren som gir frysninger bare han synger en strofe! Gammel og tung, skulle tro han var 50 år - noe som er totalt feil, godt med en mann som har kraft blandt de spinkle sangerne som er med!

Gir et lite tips spar turen til Trøndelag teater, Brandt-Hansen han skal til Akershus teater i rollen som Jean Valjean. HURRA! og takk til den som har gitt han rollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephen B Hansen gjorde en flott fremføring i rollen som Enjolras da jeg så forestillingen, savner jo flere sanger - siden Stephen er den sangeren som gir frysninger bare han synger en strofe! Gammel og tung, skulle tro han var 50 år - noe som er totalt feil, godt med en mann som har kraft blandt de spinkle sangerne som er med!

Gir et lite tips spar turen til Trøndelag teater, Brandt-Hansen han skal til Akershus teater i rollen som Jean Valjean. HURRA! og takk til den som har gitt han rollen!

Når? Hvor? Og hvor får jeg billetter? :hoppe:

Forøvrig helt enig i at han var flott som Enjolras, men han burde helt klart hatt flere sanger ;)

Endret av HildeSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Fikk det for meg at det var i sommer, men hvis det ikke er før til neste år, trenger jeg jo ikke stresse riktig ennå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som vet om Evelyn Jons er gift / er opptatt?  :)

Har du forsøkt et søk ute på den store webben? Kanskje noen svenske sider? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som vet om Evelyn Jons er gift / er opptatt?  :)

"Vad vet vi inte om Evelyn Jons?

– Jag och min sambo Sten har just köpt ett hus så nu måste jag bli vuxen och börja ta ansvar på områden där jag tidigare inte brytt mig så mycket."

Funnet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Her er en oversikt over skuespillerne til oppsetningen på Lillestrøm

http://www.akershusteater.no/mis%20info.html

:klappe:

Stephen Brandt Hansen fikk rollen han burde hatt i Trondheim. Hørte han andre fikk den fordi han pugget nynorsk  :grine2:

Tusen takk for informasjon - Les Miserables i Akershus, den forestillingen blir neste års begivenhet - som alle må se. Rolle listen inspirerer, her blir det mange dyktige sangere, som også er skuespillere,takk og pris! Her kommer billetter til å fly avgårde. Rolleinnehaverne ønsker jeg hele Norge aldri vil glemme i fremtiden - Trondheim blir fort glemt - Stephen Brandt-Hansen får rollen han skal ha, og med Erik Andre Hvidsten inn som Javert blir dette topp! Moro med Øyunn også, hun og Stephen synger så nydelig sammen! Håper de har leid kulturhuset i Lillestrøm for resten av 2007 og langt inn i 2008...dette blir knall suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silje_*
:sjarmor: Billetter til Les Miserables på Lillestrøm er i salg nuh, fra kl. 1000.

64 84 55 50

:ler: Jeg skal KJØPE BILLETTER...... er det flere som skal til Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vi bestillte i november/desember, så vi var ute i VELDIG god tid....  :ler:

Jo, forestillingene er utsolgt, men jeg har hørt at det kan være mulig å få tak i restplasser på kort varsel. (avbestillinger)

Dessuten er det snakk om at det skal settes opp noen ekstraforestillinger, men jeg påpeker at dette er bare rykter....

Er du i Tr.hjem, ta turen innom Trøndelag teater og hør om det er noen ledige seter til kveldens forestilling, kanskje du har flaks? ;)

Glem Trøndelag teater................dra til Lillestrøm i januar 2007 og se Les Miserables :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Når Jan Werner har eget fan-forum burde jamen Stephen Brandt Hansen også hatt det :ler: noen som påtar seg å lage? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...