Gå til innhold

Les Miserables

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

ja, bare gni det inn dere! Egentlig skulle jeg begynt å pakket jeg, å dratt til tr.heim i dag og sett på LM, men jeg må holde senga jeg!  :tristbla:

Uff, så leit :troest: Du får bli med meg til høsten istedet ;)

Har sett LM i London og konsertversjonen i Oslo, med Carola. Carola var forferdelig og skulle gjerne sett den norske versjonen. ELSKER dette stykket, og jeg griner bare jeg hører det på CD, noe jeg tror jeg må gjøre nå.

Er det noen som hvet om man får kjøpt konsertversjonen, teaterforestillingen på DVD?

Carola var grusom der ja :Nikke: Den norske versonen kommer desverre ikke hverken på DVD eller CD, teateret har ikke rettigheter til det :(

Kan noen av dere fortelle meg at han er gift eller homofil, slik at jeg kan skrinlegge noen dagdrømmer her?

:ler: Han var "singel-kasus" i et Puls-program for et par år siden, hva han er nå aner jeg ikke... Men så lenge jeg får sitte i salen med stjerner i øynene og høre ham synge jevnlig, så er det egentlig ikke så nøye for meg... :sjenert:

Har et par cder han er med på, de går ikke så sjelden i spilleren... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Han var "singel-kasus" i et Puls-program for et par år siden, hva han er nå aner jeg ikke...

For de nysgjerrige, kan forøvrig det innslaget (det var visst FBI, ikke Puls) sees her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par cder han er med på, de går ikke så sjelden i spilleren...  ;)

Hvilke, hvile hvilke?

Om jeg ikke var fortapt i stemmen hans etter JCS, så ble jeg det i alle fall det etter "Thank you for the music" (kabaret han og lægreid hadde etter JCS på Tr.teater). Når Stephen sang "fattig bonddreng" fra Emil i Lønneberget og den derre døvesangen. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall for St. Hallvardguttene, tror jeg... An-Magritt har de på platekompaniet, og Juleboka er vanlig lydbok, så den får du i bokhandlene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslojente, for tiden bosatt på nordvestlandet. Og glad i teaterturer til Trondheim... ;) (selv om jeg har sett helten flere ganger i Oslo også... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg skal se Les Mis i London, når Jan Werner spiller Jean Valjean................

*drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se Les Mis i London, når Jan Werner spiller Jean Valjean................

*drømmer*

*melder meg som reisefølge* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne melde min interesse her.... Jeg er ihuga Michael Ball fan (trodde jeg var den eneste som visste hvem han var....:))! Kan noen hjelpe meg med å få ham til Norge? :velkommen:

Musikaler, deriblant Les Mis, er fantastiske. Har sett mange i London og nå har jeg ambisjoner om å se The Woman In White snart. Har hørt at Michael Ball synger i den... :hakeslepp:

Skulle gjerne sett den i Trondheim, og hvis jeg har forstått dere rett kan det være at forestillingen blir satt opp til høsten igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg vil gjerne melde min interesse her.... Jeg er ihuga Michael Ball fan (trodde jeg var den eneste som visste hvem han var....:))! Kan noen hjelpe meg med å få ham til Norge? :velkommen:

Musikaler, deriblant Les Mis, er fantastiske. Har sett mange i London og nå har jeg ambisjoner om å se The Woman In White snart. Har hørt at Michael Ball synger i den...  :hakeslepp: 

Skulle gjerne sett den i Trondheim, og hvis jeg har forstått dere rett kan det være at forestillingen blir satt opp til høsten igjen?!

Kjære deg, Woman in White slutta for flere måneder siden, og Michael Ball slutta før det igjen. Så ikke særlig stor sjanse for å se han i den nå! For up-to-date info om musikaler i London, kan jeg anbefale londonmusicalsONLINE.com. Den er laget av 2 norske jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikaler, deriblant Les Mis, er fantastiske. Har sett mange i London og nå har jeg ambisjoner om å se The Woman In White snart. Har hørt at Michael Ball synger i den...  :hakeslepp: 

Man liker da Michael Ball :) Helt siden Les Mis-platen kom i hus da jeg var rundt 6 år...

Den settes opp til høsten igjen ja, billettene er lagt ut for salg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man liker da Michael Ball :) Helt siden Les Mis-platen kom i hus da jeg var rundt 6 år...

Den settes opp til høsten igjen ja, billettene er lagt ut for salg allerede :)

Det høres bra ut, men hvor kan man få kjøpt disse billettene?

Jeg er visst heller ikke helt oppdatert på musikal- og Michael Ball fronten.... :) Var sikker på at The Woman in White skulle gå i mange, mange år jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest William, Bartebyen

Hun svenske, Evelyn Jons, er hun gift eller noe? Hun var snadder ;)

Bra forestilling var det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest le;-) mis
menne det snakkes altså om den fantastiske stephen b hansen

Det beste med hele mannen er hans totale fravær av stjernenykker. Snakket med ham flere ganger. En kjernekar er det han er. Har billetter til september jeg. Gleder meg som en unge.

Mener bestemt at han ikke er homo. Han er forlovet eller gift mener jeg.

Stephen Brandt-Hansen er nok ikke gift eller forlovet, men spiller det noen rolle? Det viktigste er at han er en ekstremt god tenor sanger og skuespiller! Får han alle mennesker i alle aldre til å føle sitring i kroppen - da har han akkurat det unike ekstra som er sjeldent på scenen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...