AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:54 #1 Skrevet fredag kl 08:54 Jeg er ute etter å få et bevis slik at jeg kan begynne å se etter bolig. Hva er erfaringene der ute? Hvilken bank har dere erfaring med som er raske? Ja, jeg søker flere steder selvfølgelig, men vil gjerne ha raskest mulig svar slik at jeg vet hva jeg kan se etter. Anonymkode: 5ecdd...f1e
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:11 #2 Skrevet fredag kl 09:11 Hat bare erfart at det går ganske raskt uansett. Har Nordea nå. Men dette varierer jo, hvor raskt du får det i forhold til Kari som søker i samme bank har lite sammenheng. Anonymkode: 6719d...8d0
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:51 #3 Skrevet fredag kl 13:51 Kan få det på dagen i mange banker. Anonymkode: 1c4eb...82f
Tvist Skrevet fredag kl 14:06 #4 Skrevet fredag kl 14:06 Er ikke mange boliger jeg er interessert i, så hvis jeg ser en, så søker jeg bevis da og får det før visningen.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:28 #5 Skrevet fredag kl 14:28 Tvist skrev (20 minutter siden): Er ikke mange boliger jeg er interessert i, så hvis jeg ser en, så søker jeg bevis da og får det før visningen. Får man det så raskt altså? Vet ikke om jeg ville tatt sjansen på å søke rett før visning. Trodde det kunne ta både en og to uker. Anonymkode: 5ecdd...f1e
Stor pike Skrevet fredag kl 14:33 #6 Skrevet fredag kl 14:33 Jeg søkte i DnB, min bank gjennom 40 år. Fikk svar tilbake "hva skal du med det". Sjarmerende fra innerst til ytterst, den banken der.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:16 #7 Skrevet fredag kl 15:16 Slet med å få finansieringsbevis i en bank, men i lokalbanken/sparebanken, fikk jeg finansieringsbevis i løpet av to dager mener jeg det var. Fikk det vel dagen etter at ektefelle hadde signert på samtykke om innhenting av opplysinger. Anonymkode: 54715...610
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:13 #8 Skrevet lørdag kl 05:13 Hvorfor kan du ikke be om et bevis allerede nå? Finansieringsbeviset har vel en utløpsdato, etter det kan du be om et nytt et. Anonymkode: 6f15a...a0f 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:55 #9 Skrevet lørdag kl 05:55 Beviset var vel gyldig i seks måneder. Når det nærmer seg utløp, fikk jeg påminnelse og spørsmål om jeg ønsket å fornye, så jeg ville bare søkt. Obosbanken hos meg. Tok vel et par dager, de ville ha en samtale, så var alt på plass. Anonymkode: 5b694...292 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:06 #10 Skrevet lørdag kl 06:06 Til oss så gikk det sabla fort. Spurte banken om lån for å kjøpe ei hytte. Hvor mye fikk vi til svar. Forklarte hva den koste. Dagen etter fikk vi signering i banken. To dager etter der var pengene på konto. Vi skal ikke ta over før oktober. Så no står de på konto og jeg får renter av det. Så her gikk det fortere enn vi klarte å snu oss. Anonymkode: 2004c...f3b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:10 #11 Skrevet lørdag kl 06:10 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor kan du ikke be om et bevis allerede nå? Finansieringsbeviset har vel en utløpsdato, etter det kan du be om et nytt et. Anonymkode: 6f15a...a0f Hva mener du? Spørsmålet var hvilken bank som er raskest til å vurdere/behandle søknaden. Anonymkode: 5ecdd...f1e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:11 #12 Skrevet lørdag kl 06:11 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Til oss så gikk det sabla fort. Spurte banken om lån for å kjøpe ei hytte. Hvor mye fikk vi til svar. Forklarte hva den koste. Dagen etter fikk vi signering i banken. To dager etter der var pengene på konto. Vi skal ikke ta over før oktober. Så no står de på konto og jeg får renter av det. Så her gikk det fortere enn vi klarte å snu oss. Anonymkode: 2004c...f3b Oi, det var kjapt ja. Var det en liten lokalbank eller en av de større? Anonymkode: 5ecdd...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå