Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Våren nærmer seg og huden min er så blek at det ikke er bra! Jeg er så lei av mislykket selvbruning, så er nå klar for å ta litt sol for å møte sommeren med brun og fin hud?

I den anledning lurte jeg bare på om noen hadde noen tips og råd. For eksempel, disse kremene man kan kjøpe på solsentrene, er det noen virkning i dem? Og jeg har vel hørt en gang noe sånn som at man skal vente så og så lenge før man dusjer etter at man har tatt sol, er det noe i det? Blir glad for alle svar jeg får! :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at man skal vente en halvtime etter soling i solarium før man dusjer, men jeg syns ikke det spiller noen rolle for fargen sin del.

Hyppig bruk av fuktighetskrem bevarer fargen litt lenger.

Om du tenker på oljer eller kremer man før kjøpt på f.eks solstudio for å forsterke fargen og bli brun fortere, ville jeg vært forsiktig med å bruke dette i begynnelsen, man bør ha noe grunnlag før man prøver det, for det er uhyre fort gjort å bli grilla når man bruker dette.

Eventuelt har man jo selvbruningskremer også, som ikke skader huden.

Skrevet

Et godt tips:

Hold deg unna solarium!!

Bruk heller St.tropez eller fakebake så skal du se at du får et bra resultat. Unngår du rynker, kreft og føflekker....! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg leste på Brun og Blids sider at man kan dusje rett etterpå også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...