AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:44 #1 Skrevet fredag kl 07:44 Jeg vet ikke om dette er riktig kategori eller om det er hvit teip som er mest hensiktsmessig, men jeg tenkte å dekke over sort tekst nederst på et hvitt startnummer i forbindelse med et løp jeg skal delta i. Teksten og ned til bunnkanten er til sammen ca 1 cm i høyden og så er kanskje teksten rundt 3 cm lang horisontalt. Er det hvit teip eller noe annet jeg evt bør gå for? Kjøpe hvor evt? Bør være fysisk butikk i Oslo, har ikke tid til å vente på pakke. Anonymkode: d6ce8...eec
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:46 #2 Skrevet fredag kl 07:46 Det jeg gjør bør være enkelt å reversere i tilfelle det ikke er lov å "modifisere" Anonymkode: d6ce8...eec
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:45 #3 Skrevet fredag kl 09:45 Sensitiv maskeringstape, lett å fjerne og etterlater ikke merker. Har tidligere kjøpt en helt hvit versjon på Clas, men usikker på om de fortsatt har den varianten. Annen tape, som ellers vil sitte for godt fast, kan man gjøre lettere å fjerne ved å sette limflaten mot et vanlig klesplagg et par ganger. Anonymkode: ea949...29a 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:39 #4 Skrevet fredag kl 15:39 Vanlig plastertape fra apotek? Anonymkode: 31786...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå