AnonymBruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Jeg har hatt det som føles som et ustabilt hofteledd i mange år. Det låser seg, eller blir svært smertefullt, til det klikker på «plass». Da er det som om ingenting har skjedd, og det kan være sånn i månedsvis. Det virker som jeg ikke kan klikke det på plass selv, det skjer tilfeldig. Jeg har tenkt å oppsøke legen på et tidspunkt, bare synes det er kjipt om legen mener jeg må opereres- vil ikke være sykemeldt over lengre tid. Har ikke tid. Men er det noe jeg kan gjøre nå for å hjelpe situasjonen? Jeg har høy smerteterskel så jeg halter meg som regel bare igjennom periodene det skjer. Anonymkode: 81313...caa
AnonymBruker Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Ta den legetimen. Antagelig vil du få beskjed om å trene, dvs. time hos fysioterapeut og et treningsprogram å gjøre hjemme. Du har selvfølgelig tid til å ta vare på helsen din, ingenting er viktigere enn den. Du kan si nei til operasjon hvis du får tilbud om det, men det er egentlig ikke fastlegen som bestemmer om du kan opereres, det er ortoped på sykehuset. Hvis du eventuelt får time på sykehuset og får snakke med ortoped om hoften din så kan du si nei takk til behandling da, når du har hørt hva ortopeden mener. Men det er mange hvis og langt frem i tid. Begynn med fastlegen nå. Som sagt, tipper det blir trening i første omgang uansett. Anonymkode: 08884...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå