AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:29 #1 Skrevet fredag kl 05:29 Og bytter du skill i blandt og hvordan gjør du det uten at det ser rart ut, at den ikke ligger der den pleier? Anonymkode: 2d287...9c9
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:59 #2 Skrevet fredag kl 05:59 Har midtskill, hatt det siden typ 2017 ish… før det hadde jeg sideskill. Anonymkode: 8a423...0c6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:05 #3 Skrevet fredag kl 06:05 Hadde sideskill før, endret til midt da det ble populært igjen og har hatt det siden. Ser på gamle bilder at midtskill kler meg bedre. Tok tid å venne håret/hodebunnen til det, men nå ligger det sånn av seg selv. Eneste irriterende er at det kræsjer med en cow slick jeg har på bakhodet, men det får man ikke gjort så mye med permanent.. Anonymkode: ce44c...2a4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:05 #4 Skrevet fredag kl 06:05 Sideskill, har av og til midtskill. Det legger seg som regel veldig greit, har dessverre ikke så tykt hår. Så det er nesten bare å gre det slik, og riste litt på håret. Anonymkode: 01dd4...180 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:08 #5 Skrevet fredag kl 06:08 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde sideskill før, endret til midt da det ble populært igjen og har hatt det siden. Ser på gamle bilder at midtskill kler meg bedre. Tok tid å venne håret/hodebunnen til det, men nå ligger det sånn av seg selv. Eneste irriterende er at det kræsjer med en cow slick jeg har på bakhodet, men det får man ikke gjort så mye med permanent.. Anonymkode: ce44c...2a4 *cowlick Anonymkode: ce44c...2a4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:12 #6 Skrevet fredag kl 06:12 Der det plasserer seg selv Anonymkode: 6813e...b1d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:16 #7 Skrevet fredag kl 06:16 Midtskill. Kler ikke sideskill, har for liten panne😅 Anonymkode: c9b75...cd0 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:18 #8 Skrevet fredag kl 06:18 Midtskill. Det er der skillen min legger seg naturlig, så det var litt av et herk å få til sideskillen vi skulle ha før. Et lite vindpust så var det midtskill 😂 Men det er også midtskill som passer meg best. Det åpner ansiktet mitt mer Anonymkode: e0ed3...646 1
senior Skrevet fredag kl 12:00 #10 Skrevet fredag kl 12:00 Skillen . . ? Den forsvant sammen med håret for mer enn 50 år siden. Før det hadde jeg "Yankee". Håret kort og rett opp . . . 1
Daisy-love Skrevet fredag kl 12:02 #11 Skrevet fredag kl 12:02 Jeg har nylig byttet skill, og det er et styr. Hadde en veldig sideskill, og har nå en litt mindre sideskill, nærmere midten, men ikke helt. Legger seg greit, men enda litt mer volum på ene siden. Jeg kler bedre sideskill enn midtskill.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:02 #12 Skrevet fredag kl 12:02 Sideskill, bytter på side. Midtskill er det svært få som kler. Anonymkode: b3394...8c0 1
Brunhilde Skrevet fredag kl 12:08 #13 Skrevet fredag kl 12:08 AnonymBruker skrev (5 timer siden): *cowlick Anonymkode: ce44c...2a4 *kusleik Jeg har en kusleik i panne, derfor sideskill, ved hestehale alt håret gredd bakover uten tydelig skill. Håret legger seg helt automatisk når jeg rister på hodet etter vask.
Capazitet Skrevet fredag kl 15:59 #14 Skrevet fredag kl 15:59 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Der det plasserer seg selv Anonymkode: 6813e...b1d Ja mitt hår legg seg heller ikkje i noko skill
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:08 #15 Skrevet fredag kl 16:08 Sideskill. Har en kvervil som gjør det naturlig. Og det ser best ut å spille på lag med håret enn å stadig forsøke å motarbeide det. Anonymkode: aa85f...265
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:13 #16 Skrevet fredag kl 16:13 Midtskill, og det har jeg hatt hele livet, helt uavhengig av trender. Sideskill ser totalt latterlig ut på meg. K60 Anonymkode: 9b57c...46b
Snowx Skrevet fredag kl 16:24 #17 Skrevet fredag kl 16:24 Sideskill. Kunne ønske jeg kledde midtskill, men det gjør meg enda styggere enn jeg allerede er.
Ullvott Skrevet fredag kl 16:29 #18 Skrevet fredag kl 16:29 Sideskill. Jeg er ikke i tvil om at jeg kler det best. Akkurat som til nå i denne tråden, ser jeg flest med midtskill for tida. Noen kler jo alt, men jeg tror egentlig det er en del som hadde kledd sideskill bedre enn midtskillen.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:36 #19 Skrevet fredag kl 16:36 Har faktisk alltid hatt midtskill (50 år gammel) Anonymkode: 8ebeb...009
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:39 #20 Skrevet fredag kl 16:39 Har sideskill. Den legger seg der naturlig. Har hatt den der siden jeg hadde langt hår. Kan ta midtskille men det er kun når jeg har det oppsatt. Å ha det løst i midtskille blir bare rart. Anonymkode: a5a1e...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå