AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:58 #1 Skrevet fredag kl 04:58 Innflytter i en liten kommune, bodd her i mange år. Har ikke noen nære venner her( veldig mange hyggelige bekjente og kolleger) men ingen som det er naturlig å spørre om " de vil gå ut i helgen og ta en øl". Skal arrangeres stor bygdefest, jeg har så lyst til å dra, men det sitter så langt inne å dra alene... misforstå meg rett, jeg drar alene på turer, kino,ut og spiser til vanlig, men dette er så typisk en happening her hvor folk møtes hjemme drikker litt og drar sammen på festen. Er redd for å bli veldig utenfor.. K49 Anonymkode: 8080a...e24 1 1
Rotemor Skrevet fredag kl 05:02 #2 Skrevet fredag kl 05:02 Du skal bare gjøre det! Folk kommer til å ta deg imot! Det er bare å sette seg på et litt stille bord og presentere seg og ta det derfra. Det er ingen som synes det er rart å gå alene. Alle har kjent på situasjoner der de ikke har kunnet være to eller flere.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:05 #3 Skrevet fredag kl 05:05 Gjør det! Og på festen kan du begynne med å se deg ut et par hyggelige jenter å begynne å prate med, og jeg gjetter det da vil gå slag i slag utover kvelden. Lykke til! Anonymkode: 410de...0e3
Beliis Skrevet fredag kl 05:13 #4 Skrevet fredag kl 05:13 Skjønner det føles vanskelig! Men syns du skal dra, det er jo en kjempemulighet til å bli litt bedre kjent med folk! Er det noe påmelding på fb slik at du kan se om det er noen du vet om som skal dit? Det går også an å ta kontakt med de som arrangerer å høre om de trenger hjelp til noe rigg i forkant, kanskje du da kommer i prat med noen som skal dit? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:36 #5 Skrevet fredag kl 05:36 Du må jo dra! Forslaget over var bra. Du kan Kongos gå tidlig om det er kjipt for deg. Også møter du kjente der! Anonymkode: cd6a9...86c
Erixon Skrevet lørdag kl 20:50 #6 Skrevet lørdag kl 20:50 Ser ingen problemer med det. Er svensk og flyttet til Norge på grunn av eksen. Når det tok slutt så sto jeg der helt alene, hadde ingen venner siden vennene jeg hadde var hennes venner. Så jeg begynte å dra på fest alene, på den måten fikk jeg nye venner og bekjentskaper. Alternativet er jo å sitte hjemme alene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå