AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:08 #1 Skrevet fredag kl 00:08 Betyr det at hun typ var deprimert og satt for seg selv og drakk eller at hun var en sånn som søkte oppmerksomhet fra menn? Anonymkode: 4e1bc...88c
Blod Skrevet fredag kl 00:13 #2 Skrevet fredag kl 00:13 Er dette de eneste alternativene? Hvor har du det siste fra? 14 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:17 #3 Skrevet fredag kl 00:17 Folk som ruser seg gjør det i 95% av tillfellene pga underliggende problemer slik jeg ser det. Enten det skulle være stress, diagnose, traume osv. Rus er som regel et symptom. Faresignalet er om de ikke ser problemet selv. De ser ikke roten til problemet. Og så har du de som henviser til rus,selvskading osv. for oppmerksomhet. Anonymkode: 884ae...e5d 2
Rotemor Skrevet fredag kl 00:24 #4 Skrevet fredag kl 00:24 Hun er i hvert fall bevisst ved at hun hadde en depresjon og et problem en periode. Alt annet er spekulativt. Og hvorfor tenker du oppmerksomhet fra menn??? Du er helt på jordet! 9 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:40 #5 Skrevet fredag kl 00:40 Rotemor skrev (13 minutter siden): Hun er i hvert fall bevisst ved at hun hadde en depresjon og et problem en periode. Alt annet er spekulativt. Og hvorfor tenker du oppmerksomhet fra menn??? Du er helt på jordet! Å søke flørting og oppmerksomhet fra menn er en ganske kjent måte å selvskade/inorere/forskyve spesielt fra kvinner. Han har rett der. Overdrevent oppmerksomhetsbehov er aldri et godt tegn. Anonymkode: 884ae...e5d 2 2
Rotemor Skrevet fredag kl 00:45 #6 Skrevet fredag kl 00:45 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å søke flørting og oppmerksomhet fra menn er en ganske kjent måte å selvskade/inorere/forskyve spesielt fra kvinner. Han har rett der. Overdrevent oppmerksomhetsbehov er aldri et godt tegn. Anonymkode: 884ae...e5d Det er INGENTING av det han skriver at hun har fortalt som gir han rett til å trekke den konklusjonen. Endret fredag kl 00:45 av Rotemor 6 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:49 #7 Skrevet fredag kl 00:49 Det betyr kanskje at hun var en notorisk partyløve som ruset seg ute på byen, og hadde sex med så mange som mulig for å dekke over ensomhetsfølelsen. Anonymkode: d2d32...240 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:18 #8 Skrevet fredag kl 01:18 Rotemor skrev (32 minutter siden): Det er INGENTING av det han skriver at hun har fortalt som gir han rett til å trekke den konklusjonen. Det er derfor han spør? Anonymkode: 884ae...e5d 2
Rotemor Skrevet fredag kl 01:20 #9 Skrevet fredag kl 01:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er derfor han spør? Anonymkode: 884ae...e5d Nei, spekulerer. Hvorfor og hvordan skal folk gjette seg til det? Hva vet du mer om henne enn vi andre som leser her? Ingenting, gitt! Som da er p o e n g e t 2 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:31 #10 Skrevet fredag kl 01:31 Jeg slet psykisk i flere år rundt 2007. Men jeg drakk aldri og jeg var gift, hadde aldri behov for "oppmerksomhet fra menn". Hvorfor tror du at å slite psykisk liksom skulle automatisk føre til noe sånt som "å søke oppmerksomhet fra menn"? Det er liksom så fjernt. Mange som sliter psykisk blir innesluttet og vegrer seg for å være sosiale i det hele tatt, stenger seg inne. Anonymkode: bf194...005 3 1
Strigiformes Skrevet fredag kl 12:59 #11 Skrevet fredag kl 12:59 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Betyr det at hun typ var deprimert og satt for seg selv og drakk eller at hun var en sånn som søkte oppmerksomhet fra menn? Anonymkode: 4e1bc...88c Å drikke for mye alkohol er en form selvmedisinering. Hva det skyldes er vanskelig å svare på. Det kan være en utløsende årsak, men mest sannsynlig så er det noen mer bakenforliggende årsaker. Tydelig at hun har et problem i forhold til sine egne følelser. Er mange som faller for fristelsen ved å undertrykke følelser med alkohol, sex, impulskjøp osv... Det er usunne strategier for å mestre livet sitt. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:04 #12 Skrevet fredag kl 13:04 Hvordan tenker du vi skal kunne vite det? Anonymkode: 469ee...df9 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:12 #13 Skrevet fredag kl 13:12 Tror du bare må bite i eplet og spørre henne, selv om du avslører deg selv som litt enkel og primitiv, Anonymkode: 53e4b...508 2 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:13 #14 Skrevet fredag kl 13:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du bare må bite i eplet og spørre henne, selv om du avslører deg selv som litt enkel og primitiv, Anonymkode: 53e4b...508 Eller en som bryr seg. Anonymkode: 51467...f4b 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:17 #15 Skrevet fredag kl 13:17 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du bare må bite i eplet og spørre henne, selv om du avslører deg selv som litt enkel og primitiv, Anonymkode: 53e4b...508 Om han ikke hadde stilt spørsmål og prøvd å forstått henne, og i stedet bare pult henne hadde du ihvertfall kalt han primitiv. Anonymkode: 884ae...e5d 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:27 #16 Skrevet fredag kl 13:27 Oppmerksomhet fra menn var det siste jeg var interessert i da jeg var alvorlig deprimert i hvert fall. Skjønner ikke tankegangen til TS i det hele tatt. Anonymkode: b95ae...d24 3 1
Pippi Lotta Skrevet fredag kl 13:28 #17 Skrevet fredag kl 13:28 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Eller en som bryr seg. Anonymkode: 51467...f4b Hun forteler hun hadde en periode hvor hun hadde de vanskelig og slet med rus, og hans største spørsmål er om hun har hat sex med mange? Jeg synes ekkel er bedre beskrivelse en "bryr seg"! Endret fredag kl 13:32 av Pippi Lotta 2 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:32 #18 Skrevet fredag kl 13:32 Mitt beste tips til deg, unge mann, er å logge av internett. Du er ung, og det er fremdeles håp. Når et menneske åpner seg for deg om en vanskelig tid, og din eneste bekymring er om hun har ligget med mange menn, så er du dessverre langt ute å kjøre allerede. Jeg håper og tror du kan og vil være bedre. Anonymkode: fd368...b3d 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:34 #19 Skrevet fredag kl 13:34 Det betød vel at det var en kjip periode i livet hennes hvor hun slet psykisk og drakk en del… Anonymkode: 251cd...408 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:35 #20 Skrevet fredag kl 13:35 Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Hun forteler hun hadde en periode hvor hun hadde de vanskelig og slet med rus, og hans største spørsmål er om hun har hat sex med mange? Jeg synes ekkel er bedre beskrivelse en "bryr seg"! Oppmerksomhet og sex er ikke det samme... Anonymkode: 51467...f4b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå