AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Hei, Jeg lurer på om noen andre har erfaringer rundt dette temaet. Når jeg er på jobb, har overtid eller er bortreist, virker det ikke som om min kone onanerer i det hele tatt. Jeg selv onanerer flere ganger i uken, i tillegg til at vi har sex omtrent én gang i uken eller annenhver uke. Jeg skulle gjerne sett at hun var mer aktiv seksuelt også utenom når vi er sammen. Jeg har til og med kjøpt noe sexleketøy til henne og lagt det i skuffen vår, men når jeg er borte blir de liggende urørt. Vi bruker dem av og til sammen når vi har sex, men ellers ikke. Dette får meg til å undre – er hun rett og slett ikke så seksuell av seg? Jeg merker at jeg selv har en høyere sexlyst, og jeg er nysgjerrig på hvordan andre opplever lignende situasjoner i sitt forhold. Anonymkode: 1efea...c1d
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Skrevet 4. september Jeg merker at sexlysten min dabber av når vi har mindre sex, når vi har mer sex får jeg økt sexlyst. Vi har riktignok veldig deilig sex, spørs om lysten min hadde økt dersom sexen vår var mangelfull. Anonymkode: b16aa...a45
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Skrevet 4. september Newsflash: folk har forskjellig mengde sexlyst. Enda en newsflash: man kan ønske å holde sitt private sexliv privat. Og enda en siste: man kan onanere uten leketøy. Anonymkode: 707de...a7f 3
kommodevaran Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september Har du prøvd å bare snakke med henne om det? Kan gi deg langt mer informasjon enn den du får av å snike på henne leketøy og overvåke dem. Sexlysten min går opp og ned. Iblant har jeg så mye å gjøre og er så sliten at jeg ikke en gang tenker på sånt. Bruker stort sett mine egne hender når jeg onanerer, så leketøysskuffen er ingen indikator på hvorvidt det har skjedd noe, den kan stå urørt i månedsvis om gangen. Ofte "sparer" jeg meg. Dvs at jeg blir kåt, men lar være å gjøre noe med det fordi jeg vet at da blir sexen med kjæresten enda bedre neste gang vi treffes.
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei, Jeg lurer på om noen andre har erfaringer rundt dette temaet. Når jeg er på jobb, har overtid eller er bortreist, virker det ikke som om min kone onanerer i det hele tatt. Jeg selv onanerer flere ganger i uken, i tillegg til at vi har sex omtrent én gang i uken eller annenhver uke. Jeg skulle gjerne sett at hun var mer aktiv seksuelt også utenom når vi er sammen. Jeg har til og med kjøpt noe sexleketøy til henne og lagt det i skuffen vår, men når jeg er borte blir de liggende urørt. Vi bruker dem av og til sammen når vi har sex, men ellers ikke. Dette får meg til å undre – er hun rett og slett ikke så seksuell av seg? Jeg merker at jeg selv har en høyere sexlyst, og jeg er nysgjerrig på hvordan andre opplever lignende situasjoner i sitt forhold. Anonymkode: 1efea...c1d Har du kamera på soverommet eller spurt henne rett ut? Godt mulig hun onanerer uten leketøy Anonymkode: d41cd...82f
Macro Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september Om hun forbinder komming og sex med mas så kutter hun det ut når hun har alenetid. Hvorfor onanerer du? Er det stressrelief eller er du kåt? Dere virker jo skakkjørte seksuelt da. Du onanerer mye, dere har nesten ikke sex og du ønsker at hun onanerer mer? Hva annet skurrer i deres samliv?
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september Hvorfor ønsker du at hun skal onanere mer når du ikke er der? Det må være kjipt for henne å ha en kjæreste som prøver å kontrollere sexlivet hennes når han er borte. Anonymkode: 19dd8...934 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Jeg forteller ikke mannen min når/om jeg onanerer. Å onanere er ikke skammelig eller tabu på noe vis, men for meg er det en del av mitt mest private. Onani og tankene mine er liksom det eneste i livet jeg har helt for meg selv. En liten skatt som er bare for meg. Så hva jeg gjør alene i sengen når mannen ikke er her, har han ikke tilgang til. Hadde han blandet seg i det og hatt meninger om det hadde jeg klikket i vinkel. Anonymkode: 2b35c...390 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #9 Skrevet 5. september Du sier det virker som hun ikke onanerer, fordi hun ikke bruker leketøy DU har kjøpt... Kvinner kan onanere daglig i årevis uten å ha behov for leketøy. Det er ofte stor forskjell på det leketøyet menn tror kvinner liker, og det leketøyet kvinner faktisk liker. Anonymkode: 2275d...2a8
AnonymBruker Skrevet 5. september #10 Skrevet 5. september Du (min mann) ville aldri merket om, når, hvor ofte jeg onanererer. Jeg kan komme ved ren tankekraft. Leketøy trenger jeg overhodet ikke. Det er da ikke din sak? Anonymkode: 8796d...80e
Perelandra Skrevet 5. september #11 Skrevet 5. september Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod. 1
Anbefalte innlegg