Gå til innhold

Det med å få orgasme i søvne

Er dette en kvinne-greie?  

76 stemmer

1. 1. Skjer/har dette skjedd med deg?

• Ofte Kvinne
      13
    • Ofte Mann
      2
    • Skjeldent Kvinne
      30
    • Skjeldent Mann
      10
    • Aldri Kvinne
      12
    • Aldri Mann
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått det?

Anonymkode: 6274f...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er utløsning du mener for menn, så er det en naturlig prosess om det er lenge siden sist.

Anonymkode: 43b6d...afc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

har aldri opplved, har heller ikke hatt noen form for seksuelle drømmer, vet ikke om det kanskje er knyttet? 🤔

Anonymkode: bce1f...741

Skrevet

Har opplevd det noen ganger etter andre fødsel. Våknet av orgasme noen ganger. Aner ikke hvordan det er mulig, men har vel kanskje hatt en «våt» drøm eller noe da. 

Anonymkode: 2da57...246

Skrevet

Jeg fått det.

Anonymkode: 2b4f7...daf

Skrevet

Det har skjedd ja. Ikke så ofte derimot. 

Skrevet

Har skjedd, men sjelden. Kanskje 8 ganger i løpet av livet.

Anonymkode: f0348...9e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du fått det?

Anonymkode: 6274f...eb5

Jeg fikk det ofte når jeg var yngre og det ble mye kliss på lakenet. Nå er min ofte stiv når jeg våkner på natta og også på morgen og det har kommet lit veske men ikke mye. Jeg drømmer om sex av og til

Skrevet
feliek54 skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk det ofte når jeg var yngre og det ble mye kliss på lakenet. Nå er min ofte stiv når jeg våkner på natta og også på morgen og det har kommet lit veske men ikke mye. Jeg drømmer om sex av og til

Ja er vel samme opplevelse eg og har erfart

m55

Skrevet

Skjer ofte, kanskje spesielt når det er lenge siden jeg har hatt orgasme våken.

Ironien i det er at jeg aldri har fått orgasme under sex før og er vanskelig å onanere meg til orgasme. Men i søvne får jeg orgasme superlett, selv om jeg ikke drømmer om noe seksuelt.

K40

Anonymkode: 116de...247

Skrevet

Jeg har opplevd det noen ganger, under ti ganger i løpet av livet, tror jeg. De orgasmene er ekstremt kraftige og mer langvarige enn orgasmer jeg ellers får. Jeg skjønner ikke helt at det er mulig. Det er så intenst at jeg nesten ikke holder det ut. Våkner gradvis av de når det skjer, og vet hva som skjer før jeg har våknet. 

Anonymkode: 655a4...bd4

• Hjerte 1
Skrevet

Kan ikke huske jeg har opplevd det. Ikke at det har vært vått etter utløsning heller. Men våkner av at jeg er knallhard titt og ofte, senest i natt.

Anonymkode: afb28...826

Skrevet

41 kvinner og 17 menn som har svart så langt. Trodde de som frekventerte dette forumet stort sett var menn. Tok jeg feil?

(er kvinne og har svart i pollen)

Anonymkode: 43ca7...4ae

Skrevet

Mann.,Aldri. 

Men når jeg drikker bobler har jeg HEFTIGE drømmer. Lyst på bobler, for å legge seg å sove🤣

Anonymkode: db40c...0d4

Skrevet

Nesten hver natt i yngre dager, nå stiller jeg det i tide når det en sjelden gang skjer. 

M56

Anonymkode: 3c484...0ac

Skrevet

Opplevde sånt da jeg var ung, singel og kåt. Nå skjer sant sjeldent, har regelmessig sex. K40

Anonymkode: 5cf6e...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...