Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror hun bare sier det for å få flest mulig stemmer sånn at hun blir kjent som den beste politikeren frp noen gang har hatt

Blir hun statsminister kommet hun ikke til å få gjennomslag for noe særlig pga Venstre og KrF. Da ender hun bare opp som upopulær og frp får få stemmer ved neste valg 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Ax2020
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

I en debatt i august ble det spurt. Partilederne fikk spørsmål om hvem som ønsket å bli statsminister, rakk ikke Sylvi opp hånda. Jonas og Erna var de eneste. Og i en annen debatt, der de skulle flytte seg til ja- eller nei-side, sto Sylvi på nei-sida da det ble spurt om de ville at hun skulle bli statsminister. Hun sa dog  at det er naturlig at det største partiet har statsministeren. Jeg blir ikke klok på det, for FrP er størst på borgerlig side, men hun erklærer seg ikke til statsministerkandidat likevel. Vet ikke om det er taktikk eller noe, men hun vet jo godt selv at de er størst blant de på hennes fløy.

Endret av PusheenPusheen
Skrevet (endret)

Den er grei 👏

Endret av Mezzosoprena
Skrevet
Majer skrev (34 minutter siden):

Jeg tror hun bare sier det for å få flest mulig stemmer sånn at hun blir kjent som den beste politikeren frp noen gang har hatt

Blir hun statsminister kommet hun ikke til å få gjennomslag for noe særlig pga Venstre og KrF. Da ender hun bare opp som upopulær og frp får få stemmer ved neste valg 

Hun kan oppleve at nødvendige flertallsvelgere går til andre partier. 

Sentrum, Miljøpartiet og SV står klare til å ta imot stemmer fra vinglete velgere, 

( som alle har til felles at de ikke ønsker Sylvi Listhaug )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...