Majer Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Jeg tror hun bare sier det for å få flest mulig stemmer sånn at hun blir kjent som den beste politikeren frp noen gang har hatt Blir hun statsminister kommet hun ikke til å få gjennomslag for noe særlig pga Venstre og KrF. Da ender hun bare opp som upopulær og frp får få stemmer ved neste valg 2
PusheenPusheen Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september (endret) I en debatt i august ble det spurt. Partilederne fikk spørsmål om hvem som ønsket å bli statsminister, rakk ikke Sylvi opp hånda. Jonas og Erna var de eneste. Og i en annen debatt, der de skulle flytte seg til ja- eller nei-side, sto Sylvi på nei-sida da det ble spurt om de ville at hun skulle bli statsminister. Hun sa dog at det er naturlig at det største partiet har statsministeren. Jeg blir ikke klok på det, for FrP er størst på borgerlig side, men hun erklærer seg ikke til statsministerkandidat likevel. Vet ikke om det er taktikk eller noe, men hun vet jo godt selv at de er størst blant de på hennes fløy. Endret 4. september av PusheenPusheen
Mezzosoprena Skrevet 4. september #5 Skrevet 4. september (endret) Den er grei 👏 Endret 4. september av Mezzosoprena
Rødvinsfilosofen Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september Majer skrev (34 minutter siden): Jeg tror hun bare sier det for å få flest mulig stemmer sånn at hun blir kjent som den beste politikeren frp noen gang har hatt Blir hun statsminister kommet hun ikke til å få gjennomslag for noe særlig pga Venstre og KrF. Da ender hun bare opp som upopulær og frp får få stemmer ved neste valg Hun kan oppleve at nødvendige flertallsvelgere går til andre partier. Sentrum, Miljøpartiet og SV står klare til å ta imot stemmer fra vinglete velgere, ( som alle har til felles at de ikke ønsker Sylvi Listhaug )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå