AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #21 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ok, da fikk du tømt deg for kvelden 🙂 Anonymkode: 1b7a4...a64 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Aldri i verden om jeg hadde orket å lage påskeegg, julestrømper eller julekalender til en voksen person. Uansett. K55. Anonymkode: da91e...964 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Stakars kjæresten din Anonymkode: 0c73b...0f6 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men herlighet. Du kan ikke tvinge folk til å ha interesse for noe. Anonymkode: 6da93...73d KG-svar på sitt beste. No worries, jeg har vært en stund, så det preller av😂 Men jeg syns litt synd på dere som har mistet barnet i dere. Hvorfor ikke være litt barnslig og ta meg seg små, koselige tradisjoner fra barndommen? Som julekalendere, julestrømper og påskeegg? Man trenger ikke lage en voldsom kalender, man kan kjøpe en sjokoladekalender i butikken til 200kr, og glede kjæresten sin stort (hvis man har plukket opp at kjæresten syns sånt er stas, selvfølgelig) Anonymkode: 006ca...bb3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #22 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): KG-svar på sitt beste. No worries, jeg har vært en stund, så det preller av😂 Men jeg syns litt synd på dere som har mistet barnet i dere. Hvorfor ikke være litt barnslig og ta meg seg små, koselige tradisjoner fra barndommen? Som julekalendere, julestrømper og påskeegg? Man trenger ikke lage en voldsom kalender, man kan kjøpe en sjokoladekalender i butikken til 200kr, og glede kjæresten sin stort (hvis man har plukket opp at kjæresten syns sånt er stas, selvfølgelig) Anonymkode: 006ca...bb3 Jeg kjøper fortsatt alltid kalender til min mor som er pensjonist også, og hun blir kjempeglad hvert år❤️ Anonymkode: 006ca...bb3 1
Jajakvinne12 Skrevet 5. september 2025 #23 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min samboer fikk i fjor akkurat den kalenderen han ønset seg: 24 vedskiver som jeg skrev tallene på med penn. Trenger ikke være komplisert! Anonymkode: 874ed...237 Haha fantastisk!!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #24 Skrevet 5. september 2025 Jeg kjøper enten sjokolade kalender eller lager drikke kalender med juleøl og julebrus av forkjellige typer😊 Anonymkode: e071d...a25
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #25 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har lyst til å kjøpe eller lage adventskalender til samboeren min. Fordi det er koselig. Jeg har tidligere kjøpt 24 ting, f.eks. sokker, snop, øl osv og pakket det inn. Det blir jo bra, men jeg synes det er litt tidkrevende. Så jeg vurderer å kjøpe en ferdig i år, men er usikker på hvilken. Noen som har tips? Kom gjerne med tips til "hjemmelaget" også, da jeg ikke har bestemt meg 😊 Hva pleier du gi/gjøre? PS: Usikker på hvilket emne denne passet i 😅 Anonymkode: e8f9c...119 https://www.coolstuff.no/adventskalendere/julekalendere Anonymkode: c459a...934
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #26 Skrevet 5. september 2025 Tusen takk for mange fine svar og gode tips! Tror han hadde elsket både øl-, snop- og sexkalender, så kanskje en kombo 🤭 Skal sjekke ut de andre tipsene deres også 😃 Jeg elsker adventskalender! Blir ikke lei av det, selv som voksen og barnefri 😍 Samboeren syntes det var koselig da han fikk kalender av meg sist, så er ikke redd for reaksjonen. I tillegg får vi hvert år kalender av mine foreldre, superkoselig! Adventskalender er en av de tradisjonene fra barndommen jeg liker best og ønsker å fortsette med ❤️ TS Anonymkode: e8f9c...119
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå