AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #1 Skrevet torsdag kl 20:14 Jeg har lyst til å kjøpe eller lage adventskalender til samboeren min. Fordi det er koselig. Jeg har tidligere kjøpt 24 ting, f.eks. sokker, snop, øl osv og pakket det inn. Det blir jo bra, men jeg synes det er litt tidkrevende. Så jeg vurderer å kjøpe en ferdig i år, men er usikker på hvilken. Noen som har tips? Kom gjerne med tips til "hjemmelaget" også, da jeg ikke har bestemt meg 😊 Hva pleier du gi/gjøre? PS: Usikker på hvilket emne denne passet i 😅 Anonymkode: e8f9c...119
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:23 #2 Skrevet torsdag kl 20:23 Han min får en verktøy kalender har har valgt selv. Enkelt! Så da kan jeg hvis jeg vil legge litt mer i julestrømpa hans😁 Anonymkode: 43c39...dfb 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:23 #3 Skrevet torsdag kl 21:23 Jeg har gitt sjokoladekalender. I sånn boks med skuffer. Legger i slike jeg vet han liker. Sammen med en liten lapp med fine ord. Koselig men må finne på noe nytt i år. Anonymkode: 082a7...4f2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:20 #4 Skrevet torsdag kl 22:20 Jeg syns det er så koselig med julekalender, jeg også, både å gi til kjæresten, og få av kjæresten. Kjæresten derimot, kunne ikke vært mer uinteressert. Jeg har uttrykt klart og tydelig mange ganger at det er viktig for meg med julekalender, at jeg syns det er så koselig å gi og få. Likevel er det han som hvert år får julekalender av meg, og han har aldri kjøpt til meg. Jeg blir like skuffet hvert år, både fordi han ikke gidder å plukke opp ønsket mitt om julekalender, og fordi han ikke viser noen glede over å få sin. Så i år gidder jeg ikke. Jeg syns julestrømper også er veldig stas å gi hverandre, men det har jeg gitt blaffen i hvert år etter at jeg ble sammen med han her, fordi han skuffer sånn allerede 1.des når han ikke gidder å løfte en finger når det gjelder julekalender. Han er sånn når det gjelder påskeegg også, eller bare det å komme med en bukett som spontan overraskelse en sjelden gang, han gjør ikke det heller😏 Anonymkode: 006ca...bb3 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:26 #5 Skrevet torsdag kl 22:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg syns det er så koselig med julekalender, jeg også, både å gi til kjæresten, og få av kjæresten. Kjæresten derimot, kunne ikke vært mer uinteressert. Jeg har uttrykt klart og tydelig mange ganger at det er viktig for meg med julekalender, at jeg syns det er så koselig å gi og få. Likevel er det han som hvert år får julekalender av meg, og han har aldri kjøpt til meg. Jeg blir like skuffet hvert år, både fordi han ikke gidder å plukke opp ønsket mitt om julekalender, og fordi han ikke viser noen glede over å få sin. Så i år gidder jeg ikke. Jeg syns julestrømper også er veldig stas å gi hverandre, men det har jeg gitt blaffen i hvert år etter at jeg ble sammen med han her, fordi han skuffer sånn allerede 1.des når han ikke gidder å løfte en finger når det gjelder julekalender. Han er sånn når det gjelder påskeegg også, eller bare det å komme med en bukett som spontan overraskelse en sjelden gang, han gjør ikke det heller😏 Anonymkode: 006ca...bb3 Ok, da fikk du tømt deg for kvelden 🙂 Anonymkode: 1b7a4...a64 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:52 #6 Skrevet fredag kl 10:52 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg syns det er så koselig med julekalender, jeg også, både å gi til kjæresten, og få av kjæresten. Kjæresten derimot, kunne ikke vært mer uinteressert. Jeg har uttrykt klart og tydelig mange ganger at det er viktig for meg med julekalender, at jeg syns det er så koselig å gi og få. Likevel er det han som hvert år får julekalender av meg, og han har aldri kjøpt til meg. Jeg blir like skuffet hvert år, både fordi han ikke gidder å plukke opp ønsket mitt om julekalender, og fordi han ikke viser noen glede over å få sin. Så i år gidder jeg ikke. Jeg syns julestrømper også er veldig stas å gi hverandre, men det har jeg gitt blaffen i hvert år etter at jeg ble sammen med han her, fordi han skuffer sånn allerede 1.des når han ikke gidder å løfte en finger når det gjelder julekalender. Han er sånn når det gjelder påskeegg også, eller bare det å komme med en bukett som spontan overraskelse en sjelden gang, han gjør ikke det heller😏 Anonymkode: 006ca...bb3 Aldri i verden om jeg hadde orket å lage påskeegg, julestrømper eller julekalender til en voksen person. Uansett. K55. Anonymkode: da91e...964 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:01 #7 Skrevet fredag kl 11:01 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg syns det er så koselig med julekalender, jeg også, både å gi til kjæresten, og få av kjæresten. Kjæresten derimot, kunne ikke vært mer uinteressert. Jeg har uttrykt klart og tydelig mange ganger at det er viktig for meg med julekalender, at jeg syns det er så koselig å gi og få. Likevel er det han som hvert år får julekalender av meg, og han har aldri kjøpt til meg. Jeg blir like skuffet hvert år, både fordi han ikke gidder å plukke opp ønsket mitt om julekalender, og fordi han ikke viser noen glede over å få sin. Så i år gidder jeg ikke. Jeg syns julestrømper også er veldig stas å gi hverandre, men det har jeg gitt blaffen i hvert år etter at jeg ble sammen med han her, fordi han skuffer sånn allerede 1.des når han ikke gidder å løfte en finger når det gjelder julekalender. Han er sånn når det gjelder påskeegg også, eller bare det å komme med en bukett som spontan overraskelse en sjelden gang, han gjør ikke det heller😏 Anonymkode: 006ca...bb3 Stakars kjæresten din Anonymkode: 0c73b...0f6 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:29 #8 Skrevet fredag kl 11:29 Mannen bryr seg ikke - i likhet med de aller fleste. Jeg liker kalender. så da kjøper jeg bare til meg selv. Han er fantastisk på andre områder, så har ingen interesse av at han skal lage en kalender han vil føle er veldig krevende å få rett - for så å bomme likevel. Anonymkode: 82972...f50 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:32 #9 Skrevet fredag kl 11:32 Min samboer fikk i fjor akkurat den kalenderen han ønset seg: 24 vedskiver som jeg skrev tallene på med penn. Trenger ikke være komplisert! Anonymkode: 874ed...237 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:42 #10 Skrevet fredag kl 11:42 Ts vi her kjenner ikke kjæresten din. Men har kjæresten din noen interesser det enten finnes kalender til eller er lett å lage? Til de som liker rollespill selges det for eksempel terning kalendere. Ellers er det en del gode sjokolade kalendere. Tenker da på de som er litt ekstra som sjokolade lakris Johan Bülow. Har selv kjøpt en fra et italiensk konfekt merke med slike skuffer med 2 konfekter i vær. En sex kalender kan også være morsom men da må du følge opp gjennom desember. Anonymkode: 42d81...646
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:28 #11 Skrevet fredag kl 12:28 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg syns det er så koselig med julekalender, jeg også, både å gi til kjæresten, og få av kjæresten. Kjæresten derimot, kunne ikke vært mer uinteressert. Jeg har uttrykt klart og tydelig mange ganger at det er viktig for meg med julekalender, at jeg syns det er så koselig å gi og få. Likevel er det han som hvert år får julekalender av meg, og han har aldri kjøpt til meg. Jeg blir like skuffet hvert år, både fordi han ikke gidder å plukke opp ønsket mitt om julekalender, og fordi han ikke viser noen glede over å få sin. Så i år gidder jeg ikke. Jeg syns julestrømper også er veldig stas å gi hverandre, men det har jeg gitt blaffen i hvert år etter at jeg ble sammen med han her, fordi han skuffer sånn allerede 1.des når han ikke gidder å løfte en finger når det gjelder julekalender. Han er sånn når det gjelder påskeegg også, eller bare det å komme med en bukett som spontan overraskelse en sjelden gang, han gjør ikke det heller😏 Anonymkode: 006ca...bb3 Kjøp kalender og påskeegg til deg selv. 🤩 Anonymkode: 082a7...4f2 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:31 #12 Skrevet fredag kl 12:31 Eneste som bryr seg om kalender og påskeegg her i huset er ungene 🤷🤭 Anonymkode: 8c525...f35
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 12:34 #13 Skrevet fredag kl 12:34 Min pleier få fra Bulow eller Jentene på Tunet☺️
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:35 #14 Skrevet fredag kl 12:35 Hvis han liker øl, hva med ølkalender? Anonymkode: 22726...f16
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:35 #15 Skrevet fredag kl 12:35 Hva med øl- og eller akevittkalender? Jeg kjøper en flaxkalender til barn og svigerbarn, og en til meg selv, så er jeg ferdig med det. Julestrømpe har vi heldigvis aldri hatt tradisjon for. Men vi baker og lager julesnop sammen, en tradisjon jeg liker mye bedre og setter stor pris på. Anonymkode: 02dee...7f1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:37 #16 Skrevet fredag kl 12:37 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg syns det er så koselig med julekalender, jeg også, både å gi til kjæresten, og få av kjæresten. Kjæresten derimot, kunne ikke vært mer uinteressert. Jeg har uttrykt klart og tydelig mange ganger at det er viktig for meg med julekalender, at jeg syns det er så koselig å gi og få. Likevel er det han som hvert år får julekalender av meg, og han har aldri kjøpt til meg. Jeg blir like skuffet hvert år, både fordi han ikke gidder å plukke opp ønsket mitt om julekalender, og fordi han ikke viser noen glede over å få sin. Så i år gidder jeg ikke. Jeg syns julestrømper også er veldig stas å gi hverandre, men det har jeg gitt blaffen i hvert år etter at jeg ble sammen med han her, fordi han skuffer sånn allerede 1.des når han ikke gidder å løfte en finger når det gjelder julekalender. Han er sånn når det gjelder påskeegg også, eller bare det å komme med en bukett som spontan overraskelse en sjelden gang, han gjør ikke det heller😏 Anonymkode: 006ca...bb3 Men herlighet. Du kan ikke tvinge folk til å ha interesse for noe. Anonymkode: 6da93...73d 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:48 #17 Skrevet fredag kl 12:48 godteri kalender. sokke kalender. kaffe kalender.verktøy kalender. voksen kalender ( voksen leker) øl kalender. rituals kalender for menn. fiske kaldner. bil kalender. mannen min liker hjerne trim kalender og oste kalender Anonymkode: 13fbb...4ff
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:07 #18 Skrevet fredag kl 15:07 Tenk på miljøet: just don’t. Anonymkode: 3deaf...471 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:08 #19 Skrevet fredag kl 17:08 Kalender til voksne? Er det normalt? Anonymkode: bdf14...931 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:37 #20 Skrevet fredag kl 17:37 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kalender til voksne? Er det normalt? Anonymkode: bdf14...931 Ja det er det faktisk Man gir vel ikke bort øl kalnder, akevitt kalender eller kalender med sex leketøy til barn vel Anonymkode: 13fbb...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå