Gå til innhold

Ifølge det jeg har lest her så burde jeg ikke få matcher, men får det likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge det jeg har lest her inne om menn og dating-apper, så burde jeg egentlig stille ganske svakt.

Jeg er en mann som opprinnelig kommer fra Sør-Afrika, men har bodd i Norge så å si hele livet. Jeg har høy utdanning og god jobb, men jeg er jo mørk og bare 174 cm høy.

Vil ikke si jeg er særlig kjekk. Sannsynligvis midt på treet, men likevel får jeg matcher og dates med høyt utdannede, vakre norske damer som ofte er høyere enn meg, rundt 180 cm. Hva kan årsaken være?

Anonymkode: c07e8...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, KG er ikke akkurat fasit på livets spørsmål ;) så dersom du får matcher så er det jo fordi noen syns du har et tiltalende utseende, fin profil og har noe ved deg er nysgjerrige på. Er vel ikke verre enn det?  (og du vet, det er faktisk mange damer som ikke er så nøye på høyde, de har skjønt at det er viktigere ting...) 

Men.. matcher er nå en ting, blir det samtaler og dates ut av det da? 

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 71e72...11e

Skrevet

Aldri bruk anonyme på nett som referanse for noe som helst i følelsesverden.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ifølge det jeg har lest her inne om menn og dating-apper, så burde jeg egentlig stille ganske svakt.

Jeg er en mann som opprinnelig kommer fra Sør-Afrika, men har bodd i Norge så å si hele livet. Jeg har høy utdanning og god jobb, men jeg er jo mørk og bare 174 cm høy.

Vil ikke si jeg er særlig kjekk. Sannsynligvis midt på treet, men likevel får jeg matcher og dates med høyt utdannede, vakre norske damer som ofte er høyere enn meg, rundt 180 cm. Hva kan årsaken være?

Årsaken er rett og slett den at det finnes folk som er såpass lite intelligente at de sitter på internettforum og liksom tror at de har fasiten på alt. At en mann må være minst 1.80 høy, superkjekk, veltrent, hvit og en skikkelig alfahann for å i det hele tatt blir snakket til av ei dame. Og det er disse mennene (incels?) som roper mest og høyest og er med på at mange flere menn får lavere og lavere selvtillitt og tror de er dømt til et liv som evig single.

Sannheten er jo den, at vi kvinner ønsker oss helt normale menn, menn i alle slags former og størrelser, snille menn, morsomme menn, sporty menn, nerdete menn, intelligente, 174 cm høye Sør-Afrikanske menn med høy utdannelse og 185 cm høye menn fra Indre Enfold med lav utdannelse, men som er skikkelig morsom å være sammen med 🙂 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

At de liker deg fordi du er morsom :)

• Liker 1
Skrevet

Objektivt er du kanskje flott selv om du ikke tror det selv. I tillegg er du smart og har livet på stell. Det hjelper. 

Anonymkode: 6751b...a16

Skrevet

Mennene som klager på Tinder, skjønner ikke at det er andre ting enn bare utseendet kvinner ser etter. 

Anonymkode: 7d206...a80

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser ingen grunn til at du ikke skulle fått matcher. 

Anonymkode: 9c1dc...150

• Liker 1
Skrevet

Spørs litt hvor du bor også. I Oslo er det enkelt å dra damer i bøtter og spann. På bygda mye verre.

Anonymkode: 0803c...a55

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Objektivt er du kanskje flott selv om du ikke tror det selv. I tillegg er du smart og har livet på stell. Det hjelper. 

Anonymkode: 6751b...a16

Hvorfor bruker folk «har livet på stell» overalt. Det er kanskje nr 1 av verste ting jeg hører folk si eller har i bio på dating apper. Personlig så tenker jeg det vitner om totalt fantasiløse mennesker. Noen som har flatlinet emosjonelt. Jeg har jobb, leilighet, et godt nettverk m.m. Men har jeg «livet på stell»? For meg så er livet dynamisk. Gode dager og dager med utfordringer. Enkelte hendelser kan jo snu opp ned på hvordan man tenkte ting var/er. Aldri skjønt hva som ligger i dette…

Anonymkode: 3ccf0...a3d

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bruker folk «har livet på stell» overalt. Det er kanskje nr 1 av verste ting jeg hører folk si eller har i bio på dating apper. Personlig så tenker jeg det vitner om totalt fantasiløse mennesker. Noen som har flatlinet emosjonelt. Jeg har jobb, leilighet, et godt nettverk m.m. Men har jeg «livet på stell»? For meg så er livet dynamisk. Gode dager og dager med utfordringer. Enkelte hendelser kan jo snu opp ned på hvordan man tenkte ting var/er. Aldri skjønt hva som ligger i dette…

Amen! Hater det uttrykket.

Anonymkode: 0e708...0d2

• Liker 1
Skrevet

At man har "livet på stell", betyr jo bare at man har orden på tilværelsen. Hvis du har jobb, bolig, kontroll på økonomien og er normalt frisk med stabil psyke, da kan man si du har "livet på stell". Ting er greit uten de store grunnleggende utfordringene.

Anonymkode: 6bc6a...a85

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 71e72...11e

Er 28.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Spørs litt hvor du bor også. I Oslo er det enkelt å dra damer i bøtter og spann. På bygda mye verre.

Anonymkode: 0803c...a55

Bor c.a 45 min unna Oslo.

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mennene som klager på Tinder, skjønner ikke at det er andre ting enn bare utseendet kvinner ser etter. 

Anonymkode: 7d206...a80

Jepp! Jeg er tydeligvis et godt eksempel :)

Skrevet

Anonymkode: ab779...ffa

Skrevet

Du er eksotisk. Derfor får du matcher.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...