AnonymBruker Skrevet 14. september #161 Skrevet 14. september I dag sto USD til 9.8. Håper den kryper litt til før jeg reiser over om noen dager😅 Anonymkode: a0ba6...17a
Abra Skrevet 14. september #162 Skrevet 14. september USA er et land jeg aldri kommer til å reise til. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #163 Skrevet 14. september Det er vel ikke verre enn å dra til Dubai, Tyrkia eller Kina, regimet til tross? Det er jo nesten mer stigmatisert å dra til USA nå enn Israel, og det sier vel litt. Jeg har absolutt ingenting til overs for Trump, men man trenger ikke skjære alle over en kam. Anonymkode: cb361...b05
AnonymBruker Skrevet 14. september #164 Skrevet 14. september Tenker de er heldige og skulle gjerne dratt en tur selv snart. Flott land! Anonymkode: 88b87...196 2
AnonymBruker Skrevet 14. september #165 Skrevet 14. september Abra skrev (18 minutter siden): USA er et land jeg aldri kommer til å reise til. Mens jeg reiser så ofte jeg kan 🤩 Anonymkode: a0ba6...17a 1
Abra Skrevet 14. september #166 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mens jeg reiser så ofte jeg kan 🤩 Anonymkode: a0ba6...17a Huff, mareritt 1 1
Fant80 Skrevet 14. september #167 Skrevet 14. september Hverken vurderer,eller kommer til å sette mine ben på Amerikansk jord med det styret som sitter der borte i dag. Så med andre ord. USA er totalt utelukket fra vurdering som reisemål. Ikke at jeg hadde store planer uansett,men etter USA ble 1930-1940 Tyskland,så er det helt utelukket. 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. september #168 Skrevet 14. september Reis, hvem bryr seg? Skal dere boykotte USA nå? Anonymkode: fff87...257
HemmeligSpion Skrevet 14. september #169 Skrevet 14. september Tenker først og fremst at USA er et stort land og at det er litt forskjell på å dra til shitholes som New York, Philadelphia, Los Angeles og Chicago, og å dra til steder som Sandpoint, Idaho og Cheyenne, Wyoming. 1
Fant80 Skrevet 14. september #170 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Reis, hvem bryr seg? Skal dere boykotte USA nå? Anonymkode: fff87...257 Er ikke snakk om boikotting for den sin skyld for min del. Jeg er bare redd for meg selv,og ønsker ikke noe trøbbel. Jeg har 0 problem med å kalle meg en Trump motstander,og synes USA går i dass med den politikken som føres der nå,og er dermed redd for min egen sikkerhet,da jeg ikke faller inn i rekkene som en MAGA,eller Trump supporter. 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. september #171 Skrevet 15. september Vi reiser ofte til usa. Nydelig natur, flotte mennesker og masse å finne på. Er på ingen måte Trump supporter. Landet er såååå mye mer en han. Anonymkode: 0027b...b4f 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #172 Skrevet 17. september Leser at emailer, tekstmeldinger og annet kan bli lest. Hva om man er amerikansk statsborger? Sist gang jeg var i USA var i 2016. Anonymkode: a1975...ad6
AnonymBruker Skrevet 18. september #173 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 21.38): Det er vel ikke verre enn å dra til Dubai, Tyrkia eller Kina, regimet til tross? Det er jo nesten mer stigmatisert å dra til USA nå enn Israel, og det sier vel litt. Anonymkode: cb361...b05 Jeg er helt enig i at man ikke bør reise til disse landene heller- Anonymkode: 465c2...8ef 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #174 Skrevet 18. september Helt ærlig så tenker jeg de er uopplyste og stemmer frp. Anonymkode: d5a71...977 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #175 Skrevet 18. september Vi har familie der. Hadde jeg hatt bedre råd nå så hadde jeg gjerne besøkt de. Anonymkode: 247c6...210 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #176 Skrevet 19. september Tenker «velkommen etter» og at de har oppdaget hvilket fantastisk land USA er å feriere i. Reiser tilbake i morgen tidlig. Nok noen nye stater som skal besøkes og en som blir besøkt for andre gang. Anonymkode: a0ba6...17a 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #177 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker «velkommen etter» og at de har oppdaget hvilket fantastisk land USA er å feriere i. Reiser tilbake i morgen tidlig. Nok noen nye stater som skal besøkes og en som blir besøkt for andre gang. Anonymkode: a0ba6...17a Med en slik holdning gidder jeg ikke synes synd på deg om du blir sittende 3 uker i varetekt... Anonymkode: 465c2...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #178 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Med en slik holdning gidder jeg ikke synes synd på deg om du blir sittende 3 uker i varetekt... Anonymkode: 465c2...8ef Den er grei😊 Skal oppdatere tråden her på hva jeg erfarer av varetekt og ellers dårlig behandling 🤙🏼 Anonymkode: a0ba6...17a 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #179 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker «velkommen etter» og at de har oppdaget hvilket fantastisk land USA er å feriere i. Reiser tilbake i morgen tidlig. Nok noen nye stater som skal besøkes og en som blir besøkt for andre gang. Anonymkode: a0ba6...17a Heldig ☺️ Kos deg! Anonymkode: 62e2b...650 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:47 #180 Skrevet mandag kl. 14:47 merkelig hvor stille det ble i denne tråden altså. Selv fra folk som visstnok skulle reise til USA i disse tider. Men folk flest tenker seg sikkert om flere ganger. I stedet for å støtte amerikanerne, og legge igjen temmelig mye penger der som turister. Anonymkode: 99126...662 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå