AnonymBruker Skrevet 4. september #41 Skrevet 4. september Hadde aldri reist dit nå. Vil ikke legge igjen penger i et land som blir mer og mer korrupt. Reiser til Canada i stede. Anonymkode: 22b50...34c 7
AnonymBruker Skrevet 4. september #42 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde aldri reist dit nå. Vil ikke legge igjen penger i et land som blir mer og mer korrupt. Reiser til Canada i stede. Anonymkode: 22b50...34c Til landet hvor de fryser bankkontoen din om du demonstrerer? Anonymkode: bd04b...e8e 6
AnonymBruker Skrevet 4. september #43 Skrevet 4. september Sikkert fint for dem tenker jeg Anonymkode: 53b2e...edf
AnonymBruker Skrevet 4. september #44 Skrevet 4. september Jeg tenker ikke så mye på andres ferievalg. Jeg må inrømme at jeg stusser litt over de som drar til Dubai, for meg er det utenkelig men jeg setter meg ikke over andre moralsk bare fordi de prioriterer anneledes enn meg. Det samme gjelder USA. For mnge er det fortsatt en slik reise man planlegger lenge, drømmer om og sparer til over kanskje flere år. Da blir det jo vanskelig å drepe den drømmen bare fordi politikken svinger og politikerne er idioter. Selv holder jeg meg stort sett hjemme i Norge uten at det er bedre eller værre. Det er bare preferanser. Anonymkode: f61ce...388
AnonymBruker Skrevet 5. september #45 Skrevet 5. september Jeg har lave tanker om dem… Anonymkode: 311af...69a 1
Adrenalina1 Skrevet 5. september #46 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tenker at de er heldige. Å reise til USA er en stor drøm for meg. Anonymkode: 62e2b...650 USA er et møkkaland. 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #47 Skrevet 5. september De samme type folk som hadde dratt til Tyskland under 2 verdenskrig. Anonymkode: b664c...668 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #48 Skrevet 5. september Jeg tenker at jeg er misunnelig. At jeg også hadde dratt om jeg hadde råd. Hvem som styrer landet driter jeg i. Skal ikke bo der. Anonymkode: 0fb11...e57 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #49 Skrevet 5. september De er fornuftige og selvstendig tenkende mennesker som ikke lar seg påvirke av et latterlig og totalt virkelighetsfjernt mediahysteri. Anonymkode: 230f8...7dc 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #50 Skrevet 5. september Jeg tenker at de trolig er litt lite informerte om hvilke problemer folk har hatt i forbindelse med innreise i det siste halvåret, og derfor ikke forstår hvilken risiko de tar. Selv reiser jeg ikke til land som ikke respektere menneskerettighetene, så det er mange land som er langt verre enn USA jeg ikke forstår at folk reiser til (Dubai f.eks). Men jeg er jevnt over vant til at flertallet er litt lite reflekterte, så det er jo bare sånn det er dessverre. Anonymkode: 465c2...8ef 5
k4ren Skrevet 5. september #51 Skrevet 5. september (endret) At de er heldige, jeg har ønsket å dra til Miami hele livet. 🦩🌴 Endret 5. september av k4ren 4
Perelandra Skrevet 5. september #52 Skrevet 5. september Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep og brukerdebatt. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. september #53 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at de trolig er litt lite informerte om hvilke problemer folk har hatt i forbindelse med innreise i det siste halvåret, og derfor ikke forstår hvilken risiko de tar. Selv reiser jeg ikke til land som ikke respektere menneskerettighetene, så det er mange land som er langt verre enn USA jeg ikke forstår at folk reiser til (Dubai f.eks). Men jeg er jevnt over vant til at flertallet er litt lite reflekterte, så det er jo bare sånn det er dessverre. Anonymkode: 465c2...8ef Da kan du jo opplyse oss andre uinformerte? Som f.eks. jeg som har vært i USA tre ganger siden Trump tok over, og er der ca. 6-7 ganger i året. Anonymkode: 230f8...7dc 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #55 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan du jo opplyse oss andre uinformerte? Som f.eks. jeg som har vært i USA tre ganger siden Trump tok over, og er der ca. 6-7 ganger i året. Anonymkode: 230f8...7dc Kan du ikke heller google problemer med innreise til USA. Massevis av saker å ta av angående europeere som har blitt fengslet i både dager og uker før de er returnert, og ikke minst mange som "slapp inn" har måttet gi fra seg telefon og passord. Anonymkode: 465c2...8ef 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #56 Skrevet 5. september Bevisstløst. Å legge igjen penger der nå er svært lite reflektert. Det er befolkningen i landet som må skape en endring, og det vil de ikke gjøre før de merker det svi i lommeboka. Anonymkode: 905cd...18f 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #57 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kan du jo opplyse oss andre uinformerte? Som f.eks. jeg som har vært i USA tre ganger siden Trump tok over, og er der ca. 6-7 ganger i året. Anonymkode: 230f8...7dc Bare fordi DU ikke har opplevd problemer (ennå), betyr det absolutt ikke at det er risikofritt. Jeg ønsker iallefall ikke å ta denne typen risiko. Anonymkode: 465c2...8ef 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #58 Skrevet 5. september Jeg tenker at de er bemidlet. Jeg har ikke råd til å reise så langt. Har aldri hatt noen drøm om å besøke USA heller, da, jeg hadde heller dratt til mer eksotiske steder hvis jeg hadde hatt råd. Anonymkode: 16c4d...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #59 Skrevet 5. september Ville aldri ha reist til USA, Dubai, Israel, Russland..... Folk som reiser til USA, legger igjen penger i et land som har blitt helt ko-ko. Rasistisk, kvinnefiendtlig osv. Regner med at de som reiser på koseturer til USA ikke er noe særlig opplyste, og ikke bryr seg om politikk og samfunn. Anonymkode: 7a0de...496 4
AnonymBruker Skrevet 5. september #60 Skrevet 5. september For noe tull det hevdes i denne tråden! Man blir da ikke tvunget til og utspurt om sine sosiale medier ved ankomsten. Jeg reiste med en ung person i tjueårene, er selv i femtiårene, og ingen av oss ble "avhørt" på den måten eller spurt om noe sosiale medier. Det eneste de spurte om var hensikten med reisen, standard i alle land omtrent, og det var å møte venner. Dette godtok de uten videre, og sjekket ikke en gang ryggsekkene våre. Var bare å gå rett forbi og ut. Dette var i mai i år. Hjemreisen var litt annerledes. Da ville de vite litt mer om hva vi hadde med oss i ryggsekkene og bagasjen, for da var de vel redde for at vi skulle ta med sprengstoff ombord i et fly. Måtte stå i en sånn helfigur røntgenmaskin, og ta av skoene, samt at ryggsekkene ble røntgenundersøkt, men de åpnet ikke noe og alt gikk greit. Normal kontroll ved inn og utreise fra et land. Tror folk har hengt seg opp i noen få tilfeller som blir hauset opp i media. Så vidt jeg kunne se, strømmet folk igjennom kontrollene uten problemer. Ingen som ble forhørt lenge e.l. i vår kø. Anonymkode: 1c9d2...dc5 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå