AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:17 #1 Skrevet torsdag kl 19:17 Litt usikker på hva som er lurt, lenge siden jeg har flyttet nå. Jeg skal flytte ut av Oslo en periode mens jeg venter på å finne noe nytt å kjøpe. Burde jeg uansett melde flytting? Hva med fastlege og alt sånt som jeg har nå, kan jeg fortsatt bruke det i Oslo selv om jeg bor i Lørenskog? Anonymkode: bfd1a...9c2
petterm Skrevet torsdag kl 19:22 #2 Skrevet torsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt usikker på hva som er lurt, lenge siden jeg har flyttet nå. Jeg skal flytte ut av Oslo en periode mens jeg venter på å finne noe nytt å kjøpe. Burde jeg uansett melde flytting? Hva med fastlege og alt sånt som jeg har nå, kan jeg fortsatt bruke det i Oslo selv om jeg bor i Lørenskog? Anonymkode: bfd1a...9c2 Ingen krav om at du skal bo i samme kommunen der du har fastlege. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:41 #3 Skrevet torsdag kl 19:41 petterm skrev (18 minutter siden): Ingen krav om at du skal bo i samme kommunen der du har fastlege. Det var bra! Er så fornøyd med legen min og fysio her i Oslo. Og liten vits å bytte når jeg uansett skal tilbake til byen innen 6 mnd. Anonymkode: bfd1a...9c2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:11 #4 Skrevet torsdag kl 20:11 Jeg meldte flytting til en annen kommune men beholdt fastlegen min i Oslo. Anonymkode: 158bb...ef3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #5 Skrevet torsdag kl 20:14 Flytter du permanent fra din nåværende adresse, skal du selvfølgelig melde flytting - du bor jo ikke der lenger. At du på sikt vil flytte tilbake til Oslo er irrelevant for folkeregisteret, de bryr seg om hvor du faktisk bor nå. Anonymkode: d2832...4a6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #6 Skrevet torsdag kl 20:14 Sjekk reglene på din innboforsikring. Anonymkode: 2ae20...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå