AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:05 #1 Skrevet torsdag kl 19:05 Jeg har skrevet noen innlegg her tidligere, og stort sett ender det opp i antagelsen om at jeg ikke gjør nok husarbeid, ikke følger opp barna nok, ikke trener eller har blitt tjukk osv…, ok, så det er opplest og vedtatt at om en mann ikke gjør alle disse tingene så mister dama lysten.. Så hva med deg mann…Om dama ikke holder seg like slank de neste 20 årene, tar oppvasken, lager mat eller vasker huset. Mister du lysten på å ha sex med henne? Anonymkode: 5cac5...f52 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:15 #2 Skrevet torsdag kl 19:15 Åh, grøss...Om mannen skulle hs mindre interesse for meg fordi jeg ikke gidder å gjøre husarbeid utover et minimum? Da er det helt feil mann, og han burde flytta ut i forfjor. Anonymkode: 70698...ee2 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:17 #3 Skrevet torsdag kl 19:17 Menn har en selvstendig seksualitet som ikke avhenger av at andre gjør ditt og datt til rett tidspunkt og på rett måte. Anonymkode: d987e...954 1 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:22 #4 Skrevet torsdag kl 19:22 Hun trenger ikke nødvendigvis å trene, men blir hun overvektig mister jeg en del tiltrekning Anonymkode: e0ec2...233 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:22 #5 Skrevet torsdag kl 19:22 Svarer på vegne av menn:Nei. Mannen min sier sex tilsvarer en treningsøkt, Så… Anonymkode: 39b59...4f7 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #6 Skrevet torsdag kl 19:30 Nei, tenker ikke at sex er noe man gir i bytte mot husarbeid. Anonymkode: 52ba2...966 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:41 #7 Skrevet torsdag kl 19:41 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Åh, grøss...Om mannen skulle hs mindre interesse for meg fordi jeg ikke gidder å gjøre husarbeid utover et minimum? Da er det helt feil mann, og han burde flytta ut i forfjor. Anonymkode: 70698...ee2 Morsomt,..Det er jo slik kvinner fungerer? Anonymkode: 5cac5...f52 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:46 #8 Skrevet torsdag kl 19:46 Hvis dama har sagt til meg at vis du bretter et par klær nå så ska du få deg en runde i senga. Så hadde jeg lagt på sprang. Det du nevner tærer mer på forholdet. Men sex ligger liksom litt i sin egen bås føler jeg. Ta vare på seg selv er vell egentlig en underliggende turn on som man ikke tenker over. Anonymkode: 49df5...bd6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:50 #9 Skrevet torsdag kl 19:50 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Morsomt,..Det er jo slik kvinner fungerer? Anonymkode: 5cac5...f52 Hahaha, godt poeng. Senest 2-3 dager siden det var en post hvor flere titalls kvinner rådet noen til å gå ifra samboeren hennes siden hun var utmattet av at han gjorde lite husarbeid når hun måtte være hjemme med barna og ta husarbeidet på egenhånd. Dette til tross for at han jobbet 12 timer 7 dager i uken. Anonymkode: e0ec2...233 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:52 #10 Skrevet torsdag kl 19:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahaha, godt poeng. Senest 2-3 dager siden det var en post hvor flere titalls kvinner rådet noen til å gå ifra samboeren hennes siden hun var utmattet av at han gjorde lite husarbeid når hun måtte være hjemme med barna og ta husarbeidet på egenhånd. Dette til tross for at han jobbet 12 timer 7 dager i uken. Anonymkode: e0ec2...233 Hvilken tråd er dette? Jeg har ikke sett en slik tråd her. Anonymkode: 7f83b...998 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:44 #11 Skrevet torsdag kl 21:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun trenger ikke nødvendigvis å trene, men blir hun overvektig mister jeg en del tiltrekning Anonymkode: e0ec2...233 Samme sier min mann og samme sier jeg Anonymkode: c12cb...4d0
Adrenalina1 Skrevet fredag kl 11:52 #13 Skrevet fredag kl 11:52 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Svarer på vegne av menn:Nei. Mannen min sier sex tilsvarer en treningsøkt, Så… Anonymkode: 39b59...4f7 Det gjør det slettes ikke. 1
Macro Skrevet fredag kl 11:58 #14 Skrevet fredag kl 11:58 De fleste menn og kvinner ønsker vel en partner som er voksen nok til å holde hus og hjem? 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:03 #15 Skrevet fredag kl 12:03 Jeg mister lysten ved motsatt av det du skriver. Var sammen med ei som skulle leve mest mulig sunt og leve mest mulig ut i fra hva som er optimalt. Stod opp yrtidlig i helger for å starte dagen med trening, legge seg tidlig for å få optimalt med søvn, være mest mulig effektiv på en dag/få mest mulig ut av dagen, opptatt å se bra ut hele dagen og alltid gå med fine klær og hun var tynn som et skjelett (bmi på cirka 18). Jeg synes at når en kvinne er sånn så sender hun ut signaler om at hun ikke kan slappe av og være avslappet generelt til livet. Mye bedre med ei som har litt ekstra på kroppen og gjerne tar på seg joggebuksen når hun kommer hjem fra jobb og kan LETT stå over ei treningsøkt pga det hadde så vært deilig å bare slappet av sammen med meg i sofaen, og da kan og gulvvasken vente til dagen etterpå. Anonymkode: f5bd1...1e3 2 2 4
Trolltunge Skrevet fredag kl 12:16 #16 Skrevet fredag kl 12:16 Jeg er ganske sikker på at min mann hadde mistet lysten på meg om jeg ble en slabbedask. Ekstra kilo tåler han godt, men ja det hadde nok påvirket hans syn på meg, følelser og tenning om jeg slo meg til i sofaen, og ellers lot humla suse. 2
Krist1an Skrevet fredag kl 12:29 #17 Skrevet fredag kl 12:29 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så hva med deg mann…Om dama ikke holder seg like slank de neste 20 årene, tar oppvasken, lager mat eller vasker huset. Mister du lysten på å ha sex med henne? Hadde vell heller lurt på hva den underliggende årsaken var. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:47 #18 Skrevet fredag kl 12:47 Skjønner dere ikke poenget her? Hvorfor er det ok for damer å miste lysten om ikke mannen gjør disse tingene? Anonymkode: 5cac5...f52
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:50 #19 Skrevet fredag kl 12:50 etter at jeg begynte å trene har ikke mannen min hatt så mye lyst lenger Anonymkode: a48ae...7c6
Strigiformes Skrevet fredag kl 12:53 #20 Skrevet fredag kl 12:53 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg mister lysten ved motsatt av det du skriver. Var sammen med ei som skulle leve mest mulig sunt og leve mest mulig ut i fra hva som er optimalt. Stod opp yrtidlig i helger for å starte dagen med trening, legge seg tidlig for å få optimalt med søvn, være mest mulig effektiv på en dag/få mest mulig ut av dagen, opptatt å se bra ut hele dagen og alltid gå med fine klær og hun var tynn som et skjelett (bmi på cirka 18). Jeg synes at når en kvinne er sånn så sender hun ut signaler om at hun ikke kan slappe av og være avslappet generelt til livet. Mye bedre med ei som har litt ekstra på kroppen og gjerne tar på seg joggebuksen når hun kommer hjem fra jobb og kan LETT stå over ei treningsøkt pga det hadde så vært deilig å bare slappet av sammen med meg i sofaen, og da kan og gulvvasken vente til dagen etterpå. Anonymkode: f5bd1...1e3 Så romantisk 💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå